Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes)

EntradaAutor: Ark » 10 ago. 2009 17:18

En Jako té el tema de JoJo's Bizarre Adventure. La Taki té el tema d'Eyeshield 21. I jo no puc ser menys: tinc... Legend of the Galactic Heroes!

Imatge

A finals del segle VIII del calendari estelar (més o menys el nostre segle XXXV) la humanitat s'ha traslladat lluny de la Terra i es troba dividida en dues grans nacions: L'Aliança de Planetes lliures, una nació democràtica i multicultural pero que està perdent de vista els ideals dels seus fundadors, i l'Imperi Galàctic, una monarquia inspirada en la Prússia del segle XIX.
Aquestes dues superpotencies es troben en una guerra imparable des de fa més de 100 anys, però arriben dues persones que cambiaran molt les coses:
A la banda de l'Imperi trobem a Reinhard von Lohengramm, un jove i prometedor noble de 20 anys amb l'ambició d'arribar a ser el nou Kaiser Galàctic per posar fi a la tiranía de l'actual dinastia.
Per contra, a l'Aliança de Planetes Lliures hi ha Yang Wen-Li, un oficial militar de 29 anys que només va entrar a l'exèrcit per pagar-se els estudis i ser historiador però que, degut a que és un geni estratègic, es veu convertit sense voler-ho en un dels protagonistes d'una guerra que ell mateix considera absurda.

Legend of the Galactic Heroes (LotGH) va neixer en forma de 10 novel.les escrites per l'historiador Yoshiki Tanaka escrites entre 1982 i 1987, de les quals es va fer una pel.lícula d'un petit fragment el 1988 (LotGH: Mi conquista es el mar de estrellas, que, per cert, es va retransmetre en català al Canal 33). Com va tenir força èxit van decidir fer-ne una sèrie d'anime, però com que a les cadenes no els acabava d'agradar la idea de fer un anime d'unes noveles (qui ho diria avui dia) van ser més chulos que ningú i van dir "en farem una sèrie de 110 OVAs!". I així, el 1989, va néixer aquesta gran, grandissima (en tots els sentits) sèrie. Més tard es van fer dues pel.lícules més i una sèrie de 52 capítols (LotGH: Gaiden), tot prequeles.

Sí, la sèrie és vella, es nota en el dibuix i l'animació. I molt llarga. Ho sé. Que fa mandra de començarla? Joder si en fa, jo també ho vaig patir. Però quan vaig superar la mandra i vaig veure 6 o 7 capítols em vaig adonar de que allò ho necessitava veure fins el final.
Es tracta sobre una sèrie de ciència-ficció, però ben podria traslladar-se a qualsevol època, ja que és una història realista centrada en els fantàstics personatges i, encara que la frase sigui tòpica, no hi ha bons o dolents. Aquí tampoc apareixerà el gran robot fet de super-mineral i destruirà els enemics amb el seu atac definitiu, ni el protagonista farà servir el seu poder místic per controlar la ment dels seus adversaris. Els dissenys de personatges son funcionals i realistes. Fanservice (excepte per algunes escenes que faràn malpensar a les yaoi-fans) i relleno zero. És una història sobre la guerra que agradarà molt a persones que busquin una història densa i amb contingut, que convidi a reflexionar, però no agradarà gaire a qui busqui un... Code Geass a l'espai, per exemple. A més, la banda sonora està totalment formada per música de compositors clàssics.
Com a comentari final, diré que, si bé comença de manera pausada, a partir del capítol 6 la història agafa ritme, i a partir d'allà... A mi, com a minim, no em va deixar anar, i encara és hora de que llegeixi una mala opinió.

La sèrie i les pel.lícules han estat fansubejades en castellà per AnimeSeiden (http://www.animeseiden.net/), que actualment estàn fent Gaiden, però si algú està realment interessat i viu per Girona li puc fer còpies en DVD.

En quant a les novel.les... Només he pogut trobar la primera i la meitat de la segona i quarta en anglès, les quals em trobo en procés de traduïr al castellà.

I apa, després d'aquesta enorme parrafada-ressenya ja podré dormir tranquil XD Opinions/observacions sobre el meu matadisme seràn benvingudes.

I ara, una llista de releases per ordenarla una mica:

-1982 - 1989: Novel.les
-1988: Legend of the Galactic Heroes: My conquest is the sea of stars --> Primera pel.lícula que es fa, narra el primer encontre entre en Yang i en Reinhard. Passa just abans de la sèrie principal.
-1989 - 1997: Legend of the Galactic Heroes (110 capítols) --> La sèrie d'OVAs central.
-1992 - Legend of the Galactic Heroes: Golden Wings --> Pel.lícula patillasso no basada en les novel.les i un disseny de personatges horripilant. Precuela. Ignorar a tota costa.
-1993 - Legend of the Galactic Heroes: Overture to a New War --> Pel.lícula, un remake dels dos primers capítols de l'anime amb alguna informació extra. En la meva opinió, la més recomanable de les tres pel.lícules.
-1998 - Legend of the Galactic Heroes Gaiden (52 capítols)--> Sèrie d'OVAs precuela que explica els orígens dels dos protagonistes per separat.

I per cronologia dins la sèrie, l'ordre sería: LotGH Gaiden, LotGH Golden Wings, LotGH My Conquest is the Sea of Stars, LotGH: Overture to a New War, LotGH. De totes maneres, jo vaig començar amb la sèrie principal i em va anar perfectament.

I apa, després d'aquesta enorme parrafada-ressenya ja podré dormir tranquil XD Opinions/observacions sobre el meu matadisme seràn benvingudes.
Ark l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2010 17:10, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: koroki » 10 ago. 2009 17:38

Flipaaaaaaaaaaaaaat, aixo si es un tema de una serie. Res de coses super famoses.


I és la serie amb tema en aulamanga més Pseudo-Gay. Perfecte !

Hem vist uns 6/7 capitols i no esta gens mal, aixó si, es vellaaaaaaa (i gay) que te flipes.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 ago. 2009 21:47

Just l'he començat a veure. La serie té una premisa èpica i crec que no em decebrà, això sí, trigaré en baixar els 110 episodis, totes les pel.lícules i OVA´s.


Ark, la teva resenya està molt bé, però crec que la podries completar de forma inmillorable realitzant una cronologia de la sèrie. Em refereixo a que facis una llista de l'ordre cronològic per saber quina serie i peli va primera, perquè hi han tantes coses que jo ja no se quin ordre seguir. Ara bé, la decisió és teva, no vull que et sentis obligat ara.


Jo tenia ganes de veure un anime de temàtica espacial sense Mechas pel mig, que si bé no em desagraden, li treuen serietat i realisme en una serie. I el diseny bishoujo dels personatges tampoc em sembla tant escandalosa, de fet és quasi inexistent.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 10 ago. 2009 21:56

jo també l'he començada a veure, tot i que me la miro per l'MP4 aprofitant els viatges amb bus XD.....té molt bona pinta.....i opino igual que en Maki XD

PD: m'han vingut ganes de posa runa mica al dia el post de Jojo, que hi ha trobat algunes cinrreccions que vaig fer en el moment de fer la ressenya que era un incult de la serie XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ark » 11 ago. 2009 15:26

M'alegra que la estigui veient tanta gent, la veritat XD Ja em direu que tal us sembla, que la vida del fan de LotGH és solitaria i ebns hem de fer costat XD

He editat el tema amb una cronologia, crec que és el post més llarg que he escrit mai XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Taki » 11 ago. 2009 15:45

Mmmm òbviament i com ja saps, també l'estic veient.

En Reinhard mola més que el xino fals, a més de ser més gay i, per tant, molar més. Clar que tots ho són extremadament. A mi això ja em va perfecte... Però només els falta follar allà mig tots plegats per fer-ho més homosexual.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 11 ago. 2009 18:12

Gràcies Ark, així doncs començaré per la peli, ja que m'agrada veure-ho tot seguint l'ordre cronològic.

Ei, pel que he vist a mi no em sembla gens gay aquesta serie, crec que ja veieu coses on no hi són XDDDD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Ark » 11 ago. 2009 20:34

Eh, en Yang mola tan o més que en Reinhard, pero necessita més temps per demostrarho, paciencia XD Maki, lu de gays és més per fer conya que res pero wenu, això cadascú XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Taki » 12 ago. 2009 17:22

MiraiMaki ha escrit:Gràcies Ark, així doncs començaré per la peli, ja que m'agrada veure-ho tot seguint l'ordre cronològic.

Ei, pel que he vist a mi no em sembla gens gay aquesta serie, crec que ja veieu coses on no hi són XDDDD


L'escena en què en Reinhard i en Kircheis es tiren a la font i es comencen a tirar aigua, per exemple, es bastant molt gay... Per dir el primer que se m'ha passat pel cap XD A més, és que no hi ha ties. Alguna cosa han de fer.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 12 ago. 2009 21:39

Taki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Gràcies Ark, així doncs començaré per la peli, ja que m'agrada veure-ho tot seguint l'ordre cronològic.

Ei, pel que he vist a mi no em sembla gens gay aquesta serie, crec que ja veieu coses on no hi són XDDDD


L'escena en què en Reinhard i en Kircheis es tiren a la font i es comencen a tirar aigua, per exemple, es bastant molt gay... Per dir el primer que se m'ha passat pel cap XD A més, és que no hi ha ties. Alguna cosa han de fer.


No se suposa que és una serie futurista? Hauràn aprés a controlar aquests impulsos tant primitius :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 13 ago. 2009 13:04

MiraiMaki ha escrit:
Taki ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Gràcies Ark, així doncs començaré per la peli, ja que m'agrada veure-ho tot seguint l'ordre cronològic.

Ei, pel que he vist a mi no em sembla gens gay aquesta serie, crec que ja veieu coses on no hi són XDDDD


L'escena en què en Reinhard i en Kircheis es tiren a la font i es comencen a tirar aigua, per exemple, es bastant molt gay... Per dir el primer que se m'ha passat pel cap XD A més, és que no hi ha ties. Alguna cosa han de fer.


No se suposa que és una serie futurista? Hauràn aprés a controlar aquests impulsos tant primitius :D


No hi ha cap raó per la qual hauríen de voler controlar-los :roll: XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 13 ago. 2009 17:30

Bua, per mi es una de les series més gays que he vist últimament. No se, tot es tan pseudogay de bon principi ja.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ark » 21 set. 2009 10:03

I'm going to leave this here...

Imatge
Imatge

Hi vaig caure fa poc i em va fer gracia XD La veritat es que, parodia intencionada o no, tan els uniformes com l'estil de la batalla i les naus em van recordar molt a LotGH... Fins i tot el caràcter d'en Kyon s'assembla molt al d'en Yang, facepalms inclosos.

Ja està, fi del post random XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

Re: Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes)

EntradaAutor: xebexano » 02 nov. 2011 00:33

hola a tots, com anem?
vaig veure aquesta anime fa molts anys per el canal 9 si no recordo malament i per casualitats de la vida men vaig enrecordar fa poc, i com que recordava que em va agradar tant vaig decidir de trobar-la, sercant sercant vaig trobar el nom i he vingut a perar aqui, ara ve la pregunta, algu sap on puc conseguir les pelicules, ovas, temporades...
moltes gracies per el vostre temps
xebexano
Només tinc 1 missatge
 
Entrades: 1
Membre des de: 02 nov. 2011 00:20

Re: Ginga Eiyuu Densetsu (Legend of the Galactic Heroes)

EntradaAutor: koroki » 02 nov. 2011 10:24

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.p ... sc&start=0 aqui pots trobar la serie i si busques més en aquesta web segur que trobes OVAS i pelis.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron