Mugen no junin (Blade of immortal)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Mugen no junin (Blade of immortal)

EntradaAutor: Ingunn » 13 oct. 2009 18:53

em vaig quedar amb la boca oberta quan vaig veure ( per fi) aquesta obra mestre ( més el manga que l' anime, pero tot i això mare meva amb l'anime...quin opening quina cançó...)
L'opening el penjo...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CaOOZ6z3mTk[/youtube]

bé m'agradaria saber si algú sap si l'episodi 13 es l'ultim que s'ha fet d'anime...perq et deixen amb l'intringulis!!! yo quiero más!!!! i si acabaren "d'animar" tota la serie... m'he obsesionat amb la puta serie i el manga...i no tinc peles per comprar-lo :lol:...
pero bueno ...el que he dit es una molt bona serie si us agrada la sang i els samurais...
En quant a l'anime...els millors capitols son el 8 i el 9... (almenys per a mi).

Os explico una mica de que va:

La historia está ambientada en el Japón de la era Edo. El protagonista, Manji, es un guerrero que tiene una gran ventaja sobre sus rivales: ninguna herida le puede matar. En el pasado, mató a otros 100 samuráis, entre ellos el marido de su hermana. Una monja anciana, de la que se dice que tiene 800 años, le concede el don de la inmortalidad mediante unos gusanos llamados kessenchū, que le curan cualquier herida y hasta restauran miembros amputados aunque la amputación haya sido hace horas. La muerte de su hermana le lleva a aceptar la misión que acabará con su inmortalidad: debe matar a 1000 hombres malvados para redimirse.

Manji se cruza con una joven llamada Rin Asano y le promete ayudarla a vengar a su familia, que fue asesinada por un grupo de expertos espadachines liderado por Kagehisa Anotsu. Anotsu mató al padre de Rin y a su dōjō al completo. La misión de Anotsu es que su dōjō, el Ittō-ryū, basado más en la destreza de cada uno que en las técnicas, unifique a todas las escuelas de esgrima del país, y ya ha empezado a tomar o destruir otras escuelas de esgrima.

Además, se crea otro grupo llamado Mugai-ryū y opuesto al Ittō-ryū. Su auténtico liderazgo y su motivación son un misterio, pero sus métodos (cualquier táctica que conduzca a la victoria) se parecen a los del Ittō-ryū.

Personajes de la Espada del Immortal [editar]Manji: Es el personaje principal de la historia, es un samurái, adquirió su inmortalidad después de que una anciana sacerdotisa le introdujo unos gusanos llamados ermitaños de la sangre al cuerpo, son estos gusanos los que regeneran su cuerpo y que para poder librarse de ellos y morir se ha propuesto matar mil hombres malvados como penitencia a haber matado a 100 compañeros suyos.

Rin Asano: Hija de un maestro samurái, líder de la escuela Mutenichi-ryū, busca vengar la muerte de sus padres a manos de una escuela rival y para ello consigue la ayuda de Manji

Kagehisa Anotsu: Líder de la escuela Itto-ryu, busca unificar todas las escuelas de esgrima del Japón bajo el código de la suya, asesinó al padre de Rin bajo este propósito.

Makie Otonotachibana: Proviene de una familia de samuráis, posee un talento innato para la espada, lo cual le ha traído muy malas experiencias desde su niñez, fue durante esa época cuando conoció a Kagehisa Anotsu.

Armas [editar]Manji: Su arma preferida sería Las Cuatro Vías o la Tatsumasa de hierro colado

Rin: El arma de Rin son los Insectos Dorados, pequeños puñales de 14 centímetros. Rin lleva escondidos unos 20 en todo el cuerpo.


(ho he tret de la Wiki) avui no estic gaire inspirada.

Imatge
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Hachi » 13 oct. 2009 19:37

No he vist res, pero m'agrada l'estil de dibuix i tal xD
Si algun dia m'avorreixo potser la començo.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 13 oct. 2009 19:46

hachi_90 ha escrit:No he vist res, pero m'agrada l'estil de dibuix i tal xD
Si algun dia m'avorreixo potser la començo.


si vols jo tinc tots els tomos dle manga en espanyol, quan t'avorreixis i la vulguis llegir m'avises XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 13 oct. 2009 19:51

Jajaj valeens^^
Tot i que per ara no I'm really stressed >//<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Ingunn » 13 oct. 2009 21:13

:shock: els tens tots!!! joer...pero crec que també es poden baixar..per algun lloc...no??
Avatar de l’usuari
Ingunn
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Ark » 24 oct. 2009 22:15

Per temàtica sempre m'ha interessat, pero mai m'he posat a llegirla perquè, bàsicament, mai he tingut els tomos a l'abast, i n'hi ha masses com per comprar-los en la meva situació de pobre XD Suposo que si algun dia supero la meva mandra crònica a llegir manga online aquesta seria una de les primeres XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2009 23:49

Ark ha escrit:Per temàtica sempre m'ha interessat, pero mai m'he posat a llegirla perquè, bàsicament, mai he tingut els tomos a l'abast, i n'hi ha masses com per comprar-los en la meva situació de pobre XD Suposo que si algun dia supero la meva mandra crònica a llegir manga online aquesta seria una de les primeres XD


recorda que jo els tinc materialment al meu pis, si algun dia vols tels puc deixar...tot i k 23 tomos així costen de lelgir de cop XD....tot i k millor k els llegissis seguits, la publicació de"tomo per any" fa perdre la gràcia de la trama, i ara fa dos tomos que acaba de començar un nou argument per tant es el millor moment perk la llegissis, realment val molt la penaXD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

cron