Animes que voldrieu que continuesin

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Animes que voldrieu que continuesin

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 nov. 2009 16:47

És vox populi que molts animes et deixen amb ganes de més. Sigui per un final obert, inconclús o bé perquè la qualitat de la serie t'evoca ganes de veure més, coneixer més sobre els personatges o la història.

Així que aquest post és per parlar sobre quins animes, en el nostre criteri, es mereixen una continuació. Podeu parlar també sobre manga, però després de valorar-ho he preferit crear el post enfocat a l'anime.

Aquí van les meves seleccions:

Claymore: És una de les meves series preferides, i tot i que els últims capítuls de l'anime es distancien del manga, MadHouse va fer un treball increíble, igualant la qualitat del manga. El seu final obert et deixa amb ganés de més, igual que amb...

Kaiji: Gràcies a en Jako vaig coneixer aquesta serie, i de seguida es va convertir en una de les meves preferides. Poques aconsegueixen crear tanta tensió psicològica, i és que a Kaiji no li fan falta súper-poders o habilitats extraordinàries per deixar bocabadat a qualsevol amb sentit de l'art, un art que cada vegada brilla més per la seva ausència en l'anime.

Guin Saga: Un dels millors animes que he vist últimament, la banda sonora del geni Nobuo Uematsu acompanya durant tot el viatge d'en Guin i companyia, on els últims dos capítuls són ni més ni menys que el millor de la serie, deixant una sensació de "que no s'acabi encara, vull saber més!". L'anime adapta les 16 primeres noveles, del total de 120.

Dragon Quest: Dai no Daibouken: Les aventures d'en Fly/Dai ens van marevellar a molts, i no en va és un dels millors MangAnimes de tots els temps, però pel que respecte el segon medi, et deixa amb ganes de més, al ser adaptat només la primera part del manga (que espero que Planeta editi aviat).

Gantz: Més que una continuació, el que necesita és una revisió que faci honor a la serie, i que abarqui tot el manga. Potser algún dia creo un post sobre sèries que necesiten un remake, i també sobre quins mangues us agradaria que adaptesin a l'anime (sí, es nota que tinc ganes de resucitar el fòrum :D ).

Record of Lodoss War: Necesita realment una continuació? No. Va acavar bé, tencant el que és per mi una de les millors series de tots els temps, tant desconeguda a occident i tant alavada a terres nipones, però les aventures d'en Parn i companyia mai cansen.


I això és tot per ara. Hi han moltes altres que em deixo en el tinter, però aquestes són les més importants pel que respecte la meva opinió.

Us toca a vosaltres :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Re: Animes que voldrieu que continuesin

EntradaAutor: Jako-kun » 16 nov. 2009 23:13

MiraiMaki ha escrit:Kaiji: Gràcies a en Jako vaig coneixer aquesta serie, i de seguida es va convertir en una de les meves preferides.


Realment faria falta una continuació, ja que et deixen ua mica mb la intriga de la "venjança" d'en Kaiji.....tot i k la continuació per loq ue he lelgit deixa molt que desitjar, tot i k encara s'ha de veure algun joc o aposta.....segurament tardaran en treure'l xo estaria bé una continuació k espero i desitjo que es faci

MiraiMaki ha escrit:Guin Saga: Un dels millors animes que he vist últimament[...]


La vaig començar amirar quan va sortir i l'he abandonada, si dius que es bona s'haurpa de mriar doncs XD

MiraiMaki ha escrit:Dragon Quest: Dai no Daibouken: Les aventures d'en Fly/Dai ens van marevellar a molts[...]


Totalment d'acord XD

MiraiMaki ha escrit:Gantz: Més que una continuació, el que necesita és una revisió que faci honor a la serie, i que abarqui tot el manga[...]


Tambe totalment d'acord amb tu XD, tot i k trobo més preferent una continuació almenys fins a on estan ara amb el manga, seria realment genial.......el k van fer amb al primera part no va esta rdle tot malament tot i k era un final molt WTF?! i se'ls en va anar molt la olla......xo en egenral no estava dle tot malament.....em vaig posar a mirar Gantz perk l'anime em va enganxar força i volia més Més MÉS!!! XD

....per la meva part en tinc poques k ara no recordo....xo per dir algo ara...diria JOJO'S BIZARRE ADVENTURE XD.....i no ho dic en conya....es va fer l'anime de la tercera part perke ra la mes comercial i la resta les han deixades abandonades...tan sols s'ha fet una OVA de la primera i s'han menjat part de l'argument i personatges, casi ningu l'ha vista i no existeix ni la RAW......a aprt d'aixó....la segona part que es motl epica serria bona per fer-la en anime i sobretot la 5ena part que es de les millors........per ara no recordo mes series k m'agradarien una segona part XD

PD: qualsevol moment és bo per parlar de Jojo XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 17 nov. 2009 04:08

Sobre Kaiji, ara l'autor ha començat la quarta part, i pel que he pogut sentir està força bé.

Jo he començat a llegir (tot i que molt pausament) JoJo, i la veritat és que no li aniria gens malament un anime a càrreg d'un bon estudi d'animació, podrien fer una gran obra. Però nah, millor omplir l'anime de series genèriques a base de mechas i ecchi, total, ven més :D
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Ark » 24 nov. 2009 12:13

Totalment d`acord amb Kaiji, allo ni es un final ni es res... I Guin Saga em vaig plantejar mirarla, pero no m`hi vaig posar mai, si dieu que val la pena potser ho faig.

A mi el que m`agradaria es una continuacio de Full Metal Panic, que The Second Raid estava molt be pero deixa forca coses per explicar. I posats a demanar... Sempre he pensat que uns quants OVAs s d`Akira explicant la historia tal com es al comic serien brutals, pero aixo ja ho veig tirant a impossible u.uU

Ja que surt JoJo, em vaig llegir tota la primera part, pero vaig comencar la segona i em vaig quedar alla per mandra a comencar una historia nova... Algun dia continuare XD

I no, no demano que continui LotGH, bergants XD
Avatar de l’usuari
Ark
Japan Fan
 
Entrades: 171
Membre des de: 13 maig 2009 23:19


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron