Hakuouki

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Hakuouki

EntradaAutor: Hachi » 01 ago. 2010 13:58

Fa res que acabo de veure aquesta sèrie i m'ha agradat bastant, poso una mica d'informació d'ella ^^


Hakuouki Shinsengumi kitan

Imatge

La història narra com Yukimura Chizuru, la protagonista, arriba a la ciutat en busca del seu pare, però es atacada per un grup de malestants. Al final acaba sent rescatada i mantenguda pel grup del Shinsengumi ( Hijitaka Toushizou, Okita Souji, Saitou Hajime, etc.), i juntament amb els problemes historics-polítics d'aquella èpica, a més de l'existència d'una estranya medicina anomeada Rasetsu, que dóna una super força a qui la consumeix, tot i contenir efectes secundaris indesitjables, fa els trets principals de la trama de Hakuouki.

Aquesta sèrie és l'adaptació en anime del videojoc Hakuouki que va sortir el 2008 a Japó. Ha estat produïda per l'Studio Deen i dirigida per Osamu Yamasaki.

La primera temporada consta de 12 capítols, i ens haurem d'esperar fins a l'octubre d'aquest any per veure la segona temporada.

Imatge



Si algu ja l'ha vist, ja em dira que li ha semblat, a mi personalment m'ha agradat bastant :D
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron