Shiki

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Shiki

EntradaAutor: koroki » 04 des. 2010 14:34

Shiki (屍鬼 lit. Demonio Cadaver) es una novela japonesa escrita en el any 1998 por Fuyumi Ono, adaptada al Manga al 2007 i al Anime al 2010.

Resum ha escrit:La història succeeix en un estiu particularment calorós, en una petita vila anomenada Sotoba, envoltada d'arbres d'avet, amb els quals fan tauds, ja que el poble té la tradició d'enterrar els seus morts.
Tot i així, des del moment en què una família es muda a una mansió d'estil europeu comencen a succeir misterioses però constants morts entre els habitants de la vila. Ozaki Toshio, metge de l'únic hospital, inicialment suposa que es tracta d'una epidèmia, d'una espècie d'anèmia entre els habitants.


És un anime de misteri-acció sobre vampirs, que personalment m'esta agradant molt i que cada capitol per mi es millor que l'anterior. Recomanada 100%.

Us deixo el primer opening i el trailer.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cyUt2-QqRl8&feature=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W6yEzWAd_vg&feature=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qgpNS_Uiii4&feature=related[/youtube]


Font wikipedia : http://es.wikipedia.org/wiki/Shiki

El text està disponible sota la Llicència de Creative Commons Reconeixement i Compartir-Igual; es poden aplicar termes addicionals.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Airún » 04 des. 2010 17:06

Té bona pinta, li hauré de fer una ullada ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 04 des. 2010 18:22

El segon video és molt bo realment (no, encara no l'havia vist xD).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 04 des. 2010 23:32

Nosé a mi des del primer moment em va encantar, i l'estil de dibuix i l'estil de la sèrie així com misteriós i mig sàdic m'agrada molt xDD

I no és la típica sèrie de vampirs, i nois, no hi ha amor xDD.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 06 des. 2010 13:37

Certament no es la tipica serie de vampirs.

Ni es un romance.

Ni tan sols hi ha traumes per brillar sota la llum solar.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 29 des. 2010 01:22

La sèrie m'ha encantat (fins ara). Té un plantejament molt curiós i dues parts molt diferenciades, i ambdues destaquen per algo. A part els personatges són molt carismàtics i et fas un més d'ells de seguida. Té cert regust a uzumaki també. Realment és una sèrie molt recomanable.

P.D: En Yuuki està boníssim, ja m'agradaria ja ser en tohru, apa k el deixaria escapar... xD A part es veu d'una hora lluny k és gay!!!! xD
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 29 des. 2010 01:47

HaganeNo_Edward ha escrit:La sèrie m'ha encantat (fins ara). Té un plantejament molt curiós i dues parts molt diferenciades, i ambdues destaquen per algo. A part els personatges són molt carismàtics i et fas un més d'ells de seguida. Té cert regust a uzumaki també. Realment és una sèrie molt recomanable.

P.D: En Yuuki està boníssim, ja m'agradaria ja ser en tohru, apa k el deixaria escapar... xD A part es veu d'una hora lluny k és gay!!!! xD



M'encanta que t'hagii agradat *_*. Perfi algu altre que l'ha vist T____T. Nose ara realment m'esta encantant cada cop més, necessito veure el capitol 22 T__T.

Com me matin a la **** em moro T__T

I si realment en Yuuki està tope bo, m'encanta el seu cabell lila. La part de quan el transforma en Tohru es super emotiva.


PD: No vull que s'acabi T____T.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 29 des. 2010 10:48

Ale a Spoilers !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 29 des. 2010 21:31

A mi m'agraden els spoilers xD.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: Darko » 30 des. 2010 12:58

hachi_90 ha escrit:A mi m'agraden els spoilers xD.


A mi no, i l'he llegit. Íria, no et llegiré més u.u
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 30 des. 2010 13:03

LOL xDDDD em sap greu >o<. Tot i que tampoc és els spoilers que havia posat, crec que d'important només n'hi havia un, que no se si ja ho has vist.
He editat l'spoiler gran perquè se sàpiga que hi ha spoiler i si algu ho llegeix no serà culpa meva xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 30 des. 2010 14:49

veus com els spoilers son dolents -.- ??
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 30 des. 2010 17:00

Però al menys jo a vegades vull que se'm facin spoilers per saber una cosa ja perquè tinc ganes de saber que passa en el moment xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 30 des. 2010 22:15

Fins que no mireu el capi 22 no llegiu.


Què us ha semblat el capi 22?
Realment m'agrada força tot i que no volia que es morís la Megumi ni en Yuuki, però bueno. Al menys la Sunako no es mor xD.
Imatge


Això si, em llegire el manga per veure com acaba allà, perquè en algun lloc he llegit que s'inventen el final. Tot i que per ara només he trobat 4 tomos dels 9 traduïts T___T
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 31 des. 2010 04:46

Spoiler i bèstia així k només ho llegeixin els k hagin vist ja el 22

Natsunoooooooooooo!!!!!!!!!!!! T.T Sàpigues k et duré x sempre al meu cor T.T Com li poden fer això!!!!!??? És possiblement un dels únics personatges k mereixia viure (el fet k n'estigui bojament enamorat no hi té res a veure eh "guiño guiño")... Avui declaro oficialment que estic de dol... I indignat!!!!!!!!!!! >.< Per contra com a mínim la sunako es salva que ja és algo, però com pot sobreviure en muroi?!?!?! És insuportable akell monjo!!! A part d'emo... I a sobre és un ressucitat!!! No s'ho mereix... Ni tampoc en Natsuno >.<

Ara només queda confiar en la història del manga que fins ara, al capítol 35 està passant absolutament el mateix que a l'anime T.T
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

cron