Shiki

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 31 des. 2010 11:13

Imatge

LOL, ja has llegit fins el capi 35 del manga??? Mola!!! Viam si jo faig el mateix.

Jo tampoc volia que es morís en Natsuno T___T, i el monjo ja es podria haver mort. Com a mínim ha fet algu de bo que és salvar a la Sunako... Que vaia manera més bèstia de matar a la pobra Megumi ù.ú
Aixxx...


4chan ha escrit:Shiki is the best anime of the year
>mfw it's going to be forgotten and some moe/shounen shit will be acclaimed as the best anime of 2010
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 31 des. 2010 13:08

He llegit diversos cops per 4chan que és possible que surtin 2 capítols extres de shiki, tot i que no sortiran fins el maig / juny.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 31 des. 2010 16:58

Es que es molt raru que nomes tingui 22 capitols.

A part, que en el capitol 22 hi ha el resum del capitol 23.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 01 gen. 2011 16:24

koroki ha escrit:A part, que en el capitol 22 hi ha el resum del capitol 23.


Si, això també ho va dir en HaganeNo_Edward. Jo vaig pensar que podia ser com un que va ser després xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 01 gen. 2011 18:31

Una entrada a Sankaku sobre el final de Shiki!

Fa temps també va sortir una entrada sobre el capítol en què el metge mata a la seva dona tan sàdicament.


http://www.sankakucomplex.com/2011/01/0 ... ng-ending/
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 02 gen. 2011 04:26

Realment tinc esperances en aquests 2 capis ja que el final, bé, no és un final O.o
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 02 gen. 2011 11:52

Jo no en tindria masses, crec que serán força palla.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2011 17:10

Fa uns dies vaig posar una entrada al Racó Friki de Shiki tipus ressenya xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: Darko » 10 gen. 2011 23:59

Ja he acabat de mirar Shiki! apa, ja em podeu spoilejar (l'anime) tan com vulgueu ara ¬¬

Vareu exagerar una mica bastant amb lo de que en el capitul 21 hi ha moltes coses obertes, tot es podia tancar en un capitul i el final tampoc està taaaaan malament ni és taaaaaan obert.

I ara:
L'anime m'ha agradat, però hi ha algunes que són bastant.... -.-u
- Què és això de què un home llop sigui creat per un vampir? xDDDDD i que s'alimenti de sang
- I tenia entès que homes llops i vampirs s'odiaven, i això és algo que fins i tot surt a crépusculo..xD vale, sí, crépusculo no és una font fiable per dir això u.u
- Què passa amb el nen quan el tenen lligat? s'acaba un capitul amb el nen lligat, i després se n'obliden ¬¬ com he odiat els cops que posen finals d'aquest tipus i després queda com algo anecdòtic o.. no res.

I el final.... està bé, un capitul més pot estar bé que el facin, però tampoc em sembla algo impresinddible, dos capituls més em sembla moooolt.

Si no us agrada que en Muroi recussiti... encara el debeu odiar més per convertir-se en home llop..xD perquè és home llop,no? ù.u


El manga té 9 toms, però segons la wiki encara esta "ongoing" aixi que normal que el final sigui diferent. Ja avisareu si trobeu a algun lloc el manga a partir de quan la historia canvia.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 11 gen. 2011 17:01

El manga esta acabat xD Es una serie de la Shonen Jump, era xD

Sobre la resta :
- La terminologia de home llop la utilitzen ells, pero no diuen si siguin uns homes llop. Simplement la sunako li dona aquest nom, perque diu ella que els homes llops sempre surten on hi ha vampirs (que això si es real). Pero en cap cas volen fer referencia a la imatge d'home llop. Perque són més aviat supervampirs.
- Lo del nen lligat s'explica en el capitol 19 o aixi xD El salva en Natsuno. I ho diuen xD Crec recordar que es el pare de la familia kirishiki li diu a en natsumo.

- Home no em diras que queda tot "lligat". Queda gent que s'escapa, queden coses que no s'expliquen i una muntanya de cadavers podrits. El que esta clar que van acabar a lo rapid. Al menys a mi.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 11 gen. 2011 19:24

Jo també crec que el manga està acabat nose on hauràs llegit que no està acabat >__<

I a la wiki que he llegit jo, posa que està acabat ^^U, al menys aquí que és la pàgina oficial del manga http://jumpsq.shueisha.co.jp/contents/shiki/index.html posa que té de 1-9 tomos xD

- Ara em matareu però nose a qui et refereixes amb el noi petit de la família kirishki >o<.

-Sobre els homes llop opino com en sergi que és un tipus de vampir i he buscat que es jinrou, aquest tipus de vampir, i posa això:

"A subspecies of the common vampire. Unlike regular vampires, they can walk in daylight and have a pulse. They also have enhanced abilities. When they drink human blood, they are at their full strength."http://www.animevice.com/jinrou/22-1509/

Si llegeixes més aquí, veus com la terminologia la va suggerir la Sunako xD

- Sobre el final jo crec que si està incomplet, perquè és un final com si es pogués interpretar: La Sunako és viva, pot fer un altre poble de shikis, per tant, seria una roda xD, que per mi millor perquè sóc proshiki xD
Després tampoc se sap si en Natsuno i l'altre jinrou estan morts, que s'interpreta que si, però tampoc està clar.
El "pare" Kirishki se suposa que està mort? Perquè pot no estar-ho ara que penso xD.

I jo també crec que en Muroi es un jinrou ja que pot sortir a la llum del dia.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: Darko » 11 gen. 2011 21:08

Doncs no men vaig adonar de lo del nen, tornaré a mirar el 19... ù.u.

Lo dels homes llop... és que vaig mirar-me l'anime alternant taaaaants fansubs diferents... que tots ho deien a la seva manera -.-

És un final obert, però és un final. No cal tancar-ho tot, hi ha un munt de series amb finals migoberts xD El final és que TOT es crema, per tant, ja no hi ha problemes de muntanyes de cadàvers xD La gent que escapa sen va viure a un altre banda, el pare dels kirishiki mort el poble (encara que això potser és bastant suposar...), i en Muroi i la Sunako escapen a qui sap a on i fan qui sap què xD. Només trobaria potser una mica a faltar una explosió per confirmar que en natsuno i l'altre moren, però wenu, ja es sobreenten que moriran.. ( ara és quan en els propers capituls segueixen vius -.-u)


A la pàgina que has posat jo no veig que digui que s'ha acabat (bàsicament perquè no l'entenc xD) només veig que diu que hi ha tomos de l'1 fins el 9. A la wikipedia diu que està ongoing http://en.wikipedia.org/wiki/Shiki_%28light_novel%29
i a baka-updates també http://www.mangaupdates.com/series.html?id=15089
així que....

Edit: Confirmo que està "ongoing" amb aquest enllaç http://www.mangafox.com/manga/shiki/
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 11 gen. 2011 21:14

Crec que encara tindràs raó, he clicat el botó taronja de la pagina oficial del manga, i surt una altra pagina que suposadament dóna a entendre que són els tomos de shiki, hi ha un 10. Però clar, tampoc entenc el que posa, ens hauran de traduir si això es refereix a shiki:

http://books.shueisha.co.jp/CGI/search/ ... bn=&mode=2


EDIT

PD: Si això és cert, ja podrien fer una segona temporada de shiki :roll: xDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shiki

EntradaAutor: koroki » 11 gen. 2011 21:16

Pues va a ser que si xD

Perque no es de la shonen jump sino de la jump sq.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shiki

EntradaAutor: Hachi » 11 gen. 2011 21:18

Vull que llicenciïn shiki a espanya!!! T_____T, he enviat a Glenat i a Norma un correu amb una proposta per a què llicenciïn Shiki. Glenat no m'ha respost, norma ho acabo de fer ara xD.
Viam si la meva veu és escoltada i la llicencien T__T
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron