Freakshow, botiga de còmics a Girona

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: freakshow » 03 març 2011 12:57

Hola a tots!

El meu nom es David, soc el propietari de la botiga de còmics i merchandising Freakshow, que esta al carrer Finestrelles nº 15 de Girona.

Faig aquest post per donar-nos a conèixer a la gent de l'aula manga que encara no ens conegui i per poder tenir una mica de "feedback" amb la comunitat d'aficionats al manga i l'anime que sou.

La botiga la vam obrir al Juliol del 2010 i poc a poc anem portant mes material i millorant la varietat de productes amb l'objectiu d'arribar a ser una botiga de còmics que no tingui res a envejar a les clàssiques botigues de còmics que tots coneixem de ciutats com Barcelona o Madrid i que una ciutat com Girona es mereix.

Crec que la botiga a millorat força en aquests mesos però també soc conscient de que ens queda molta feina a fer i per això m'agradaria sentir les vostres opinions i suggerències sobre la botiga, ja que som una botiga pels aficionats escoltar-vos es una part molt important per nosaltres per tal de seguir pel bon camí.

Per saber alguna cosa mes de nosaltres us comento que tenim una pagina web: http://www.freakshowgirona.es
Que ara per ara està en construcció però que mirarem de actualitzar en quant m'ensurti una mica amb la programació de webs (es lo que tenen els pressupostos limitats, t'has d'espavilar tu per tot :roll: ). També ens podeu buscar al Facebook com Freakshow Girona, aquesta plataforma es la que fem servir actualment per donar les noticies relacionades amb la botiga i a partir d'ara també farem servir aquest post per comentar qualsevol activitat o informació que considerem que pugui ser interessant.

També volia comentar que estem interessats en donar suport a les iniciatives relacionades amb el mon del còmic, l'animació, el cinema fantastic, wargames, rol, videojocs i altres cosses que puguin tenir a veure amb els temes que toquem a la botiga. Com ja he dit abans, des-de les nostres possibilitats, que ara per ara son més bé modestes però que confiem en millorar. No dubteu en comentar el que teniu pensat de fer i mirarem de ser d'ajuda d'una manera o d'altre.

De moment res mes, perdoneu pel "totxo" i ens veiem a la botiga o a qualsevol sarau relacionat amb algunes de les aficions que podem tenir en comú.

Salutacions!!
Avatar de l’usuari
freakshow
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 03 març 2011 12:22
Ubicació: Girona

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: freakshow » 03 març 2011 13:22

Ara que ja ens hem presentat. Seré jo el primer que us demani ajuda a vosaltres, us explico:

Entre el 13 i el 20 de Març l'staff complert de Freakshow(la meva dona i jo) ens marxem al Japó en viatge turístic-comercial.

Es la primera vegada que hi anem, estarem pràcticament tota la setmana del viatge a Tokyo i habiem pensat de portar una mica de genero per la botiga (i per la nostra col·lecció personal també, la veritat :wink: ).

M'han informat que per aquí haveu uns quants que us coneixeu Tokyo i voldria demanar-vos consell sobre botigues interessants tant de mangas com de merchandising i si m'apureu també sobre tecnologia ja que tinc entès que Japó es un dels millors puestos per comprar-te una bona camara de fotos a un preu interessant.

També estaríem agraïts de sentir tot tipus d'informació que penseu que ens podria resultar d'utilitat encara que no tingui a veure amb els temes mencionats abans (restaurants, puestos interessants per conèixer, lo que sigui...)

I per ultim, ja que pensem portar algunes coses per la botiga. M'agradaria saber també que us agradaria que portéssim d'allà (no ens comprometem a res,per que no sabem ben bé que ens trobarem però es farà el que es pugui).

Gracies anticipades i espero els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
freakshow
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 03 març 2011 12:22
Ubicació: Girona

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: koroki » 03 març 2011 16:46

Molt bones !

Japó es un gran país i Tokyo una molt gran ciutat xD

Primer les recomanacions bàsiques : Akihabrara, nakano, Ikebokuro. Aqui pots trobar casi de tot a bon preu. Tot i això l'interessant es sempre mirar una mica abans de comprar res. Una recomanació d'expert : Els envios poden ser lleugerament cars i la maleta és limitada, aneu amb compte amb les compres.

Sobre preferencies, i això es personal, son coses de la Miku Hatsune. M'encanta :kawai_oi:

Coses de One piece també esta bé, pero de One Piece a vegades costa trobar figures que estiguin bé a bon preu.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: R » 03 març 2011 20:55

Bienvenidos. Ya me pasaré un día por la tienda a verla. Sólo quería comentar que si compráis material electrónico en Japón, la garantía no os servirá a no ser que vayais en caso de problemas de vuelta a Japón, así que lo mejor es comprar suponiendo que no tenéis garantía.
R
Friki
 
Entrades: 64
Membre des de: 05 maig 2010 20:26

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: freakshow » 04 març 2011 18:21

Gracies per les vostres respostes.

Volia comentar a qui estigui pensant de anar per Tokyo L'existència d'un servei de guies gratuïts que disposa la ciutat. Per apuntar-vos us heu d'adreçar a la pagina http://www.tokyofreeguide.com/ com a mínim un parell de setmanes abans de fer el vostre viatge (encara que si ho feu amb mes temps, millor).

Jo ja tinc un parell de guies assignats per dos dies diferents, al fer la solicitud vaig posar que parlava castellà i angles, els guies que m'han assignat estudien castellà tots dos i també parlen angles.
Fa uns dies que ens comuniquem per mail i ens estan ajudant molt amb dades d'Interès de la ciutat i suggerències sobre el clima que ens trobarem i que coses no haurien de faltar al nostre equipatge.

A aquests guies no els has de pagar res, només has de cuidar-te de les seves d'espesses de transport (des de que estan amb tu, ells es paguen el desplaçament fins on quedeu),entrades a aquells puestos de pagament que hi aneu i el seu menjar del dia que estiguin amb vosaltres.

Quan tornem explicaré com ens a anat el servei, però ara per ara sembla que es molt bona opció per conèixer la ciutat de la mà de gent que hi viu.

De moment, res més. Només comentar que demà tindrem una petita representació de la botiga al carnaval otaku al matí i que a la tarda ja serem a la botiga per que no tenim gent per ser-hi a tot arreu.

Salutacions i fins aviat!
Avatar de l’usuari
freakshow
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 03 març 2011 12:22
Ubicació: Girona

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: Midgar Wolf » 25 abr. 2011 23:05

Genial, no sabia res de la botiga i la veritat es que a Girona hi ha pocs llocs on anar a comprar coses d'aquestes. Ja m'hi pasaré.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: freakshow » 15 juny 2011 17:48

Bones!

Primer de tot perdoneu per tenir-vos tant de temps sense noticies nostres.

El viatje al Japó va ser fàntastic i si abans m'agradaba aquest païs ara n'estic enamorat d'ell i només penso en tornar-hi. Si pogueu anar mai no dubteu a fer-ho.

Parlant de l'actualitat de la botiga. Us diré que ja em fet la web nova. Per visitar-la passeu per http://www.freakshowgirona.es. Ara per ara tenim lo que vindria a ser l'esquelet bàsic de la web i alguns continguts.

Volem fer cosses com el fòrum, el blog i els podcasts que tenen secció a la pàgina i que anirem possant en marxa a mida que poguem. Per aquestes seccions busquem col·laboradors així que si algú l'interessa, que es possi en contacte amb nosaltres.

Apart d'això, en les próximes setmanes possarem en marxa www.freakshowstore.com, que serà la nostra botiga online i que ens servirà per mirar d'obrir mercat i intentar creixer en aquests temps de penuria economica pels que passem.

Bueno, fins aquí el bulletí de novetats. Aquest Juliol Freakshow farà un any de existencia i ho celebrarem a la botiga fent un petit pica pica i amb descomptes. Quan tinguem data exacta ho faré saber per aquí, pel Facebook i per la web.

Fins aviat!!
Avatar de l’usuari
freakshow
New_member
 
Entrades: 6
Membre des de: 03 març 2011 12:22
Ubicació: Girona

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: koroki » 15 juny 2011 19:52

Interessant la part de botiga online !
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Freakshow, botiga de còmics a Girona

EntradaAutor: Hachi » 17 juny 2011 23:20

Uouo, doncs viam si em puc passar quan la botiga faci un any, i per cert felicitats per en davant!

A mi també em sembla bona idea la botiga online ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron