Natuto Anime

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Natuto Anime

EntradaAutor: xiaobao » 15 abr. 2011 10:22

plz, no spoilers from manga readers :)

Ja fa una mica que m'hagués agradat tenir un lloc per comentar el que porta per títol aquest fil.

------------------------------------------

No em va agradar gens que es desfés de l'Ero-Senin.. 'cagun la..! :'(
I quan va morir Kakashi.. come on! I perquè després, Pain, que havia donat mitja vida per destruir Konoha, donés l'altra mitja per ressuscitar els habitants. No sé, no sé..

I ja sé que trenca amb la sèrie, però tot sembla voltar la obsessió de Naruto per fer que en Sasuke torni. Però.. és que el vol raptar o què?! Ha marxat per la seva voluntat (i circumstàncies..), i no torna perquè no vol :/

A favor del protagonista, però, he de dir que (gràcies a M.K.) sembla que va posant seny (de fet, de del discurs de Shikamaru després de la mort de l'Ero-Senin, si mal no recordo); i això m'agrada.

I en referència al capítol d'aquesta setmana, el 207 (The Tailed Beast vs. The Tailless Tailed Beast):
Per mi ha sigut un Epic finale Fail per un Epic Character. *sigh* és així com acaba aquest prodigi de personatge amb una ment tant incisiva? Traït per l'espasa que era un amb ell, i decapitat? Per mi no es fa justícia.


Bé, aquesta és tan sols la meva opinió, o les sensacions que m'ha donat a mi. Les escric aquí més que res per si Masashi Kishimoto es deixa caure per l'Aula Manga (i practica el seu reading de català).

PS: he escrit majoritàriament el que m'ha xocat, però realment m'encanta el background que ha creat M.K., la riquesa de personatges, i el món en general.
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: koroki » 16 abr. 2011 00:21

A mi el que no m'agrada es lo repentinament que passen els aconteixements. Son molt subtats tots.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: Midgar Wolf » 23 abr. 2011 12:58

Tranquil que en Kisame es massa cosa com per acabar així.


No em va agradar gens que es desfés de l'Ero-Senin.. 'cagun la..! :'(
I quan va morir Kakashi.. come on! I perquè després, Pain, que havia donat mitja vida per destruir Konoha, donés l'altra mitja per ressuscitar els habitants. No sé, no sé..


En Nagato en un principi era com en Naruto, pero la mort del seu amic va trastocar la seva forma de pensar. Va entendre el cercle de l'odi d'una forma diferent i distorsionada. Al parlar amb en Naruto i veure el llibre que havia escrit l'Ero-Sennin s'adona que es va equivocar greument. En algún moment ell es va donar per vençut i es va desviar del camí que el seu mestre li havia ensenyat. Finalment decideix traspasar la seva voluntat a en Naruto i confiar en que ell mai abandonarà aquets ideals per molts paranys que li posi la vida. Llavors resucita als morts de Konoha, donant la seva propia vida.

I ja sé que trenca amb la sèrie, però tot sembla voltar la obsessió de Naruto per fer que en Sasuke torni. Però.. és que el vol raptar o què?! Ha marxat per la seva voluntat (i circumstàncies..), i no torna perquè no vol :/



Més endavant, d'aquí pocs capitols d'anime veuràs com es desenvolupa el tema i el gir que dona.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: xiaobao » 23 abr. 2011 18:33

Oooh, gràcies pel post, Midgar Wolf ^-^ La excessiva flama que ja començava a cremar-me ha baixat a una intensitat més agradable :º)

Sí obstant, la sa-ku-ra... gbrrf! :P A en Naruto se'l veu cada dia més assenyat, però ella.. mira, almenys ja sembla que no va picant a la gent en mode berserker
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: xiaobao » 19 maig 2011 23:56

comentari de Naruto Shippuden Episode 212 Sakura's Resolve
omfg.. crec que hagués preferit un filler tontet que aquest episodi de la Sakura :/ Espero que almenys en Sasuke la utilitzi per curar a la noia mehehe :P I també espero que el guió no sigui tan fluix com per fer ingenu i vulnerable de cop a en Sasuke :/ Tan desconfiat i d'aire independent que ha sigut tota la seva vida, no m'encaixaria gens ni mica.

Ves a saber, potser el traurà de polleguera com a un servidor, i... hmmm
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: Midgar Wolf » 20 maig 2011 03:31

No et decepcionarà. De totes maneres a aquesta saga li queden un parell d'episodis. Imagino que després tocarà relleno dels llargs altre vegada.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: xiaobao » 03 juny 2011 14:38

214 (The Burden)
uhmm.. vaja vaja, sembla ser que el Déu Ate o Loki li té jugada a en Sasuke. A part, jo m'esperava que curés a la Karin(?), ja que per molt fred que s'hagi tornat, sí que li pot servir com li ha servit fins ara: una ninja "sensorial" i que cura només mossegar-la; mira que dir-li a la Sakura que la liquidi.. sí, sí, que volia pelar a la Sakura, però podria fer-ho després de que utilitzés les seves habilitats mèdiques :P

I tornant a Loki/Ate:
-Quan està a punt de donar el cop de gràcia a la Sakura, apareix Kakashi.
-Quan té a en Kakashi acollonit (personatge que m'agrada molt, que no sigui dit), es torna ceg (omg!! sí, ja sé que el va avisar el germà, però tot i així.. quin timing, noi..!)
-Quan torna a tenir la Sakura servida al plat: tatxan! Naruto apareix amb uns bigotis de +8 carisma

Sasuke, no juguis a la loto!!

Oh, i a tot això.. i Madara? Pensava que cuidaria més de... els sharingan de Sasuke :P
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: Midgar Wolf » 04 juny 2011 15:18

Jajajajajajajaja. Han aconseguit colar el mateix flashback (el del examen que els hi fa en kakashi) en forma de relleno durant 3 o 4 episodis seguits!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: xiaobao » 04 juny 2011 18:30

Midgar Wolf ha escrit:Jajajajajajajaja. Han aconseguit colar el mateix flashback (el del examen que els hi fa en kakashi) en forma de relleno durant 3 o 4 episodis seguits!


roflmao! Sí, això del Ctrl+C Ctrl+V ja va siguent un ritual 'inquebrantable' :P
De totes maneres, així seran menys dolorosos, els capítols de 'relleno' :)
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: Midgar Wolf » 10 juny 2011 03:26

Es insoportable. Episodi 215 -> 2 minuts de trama y 23 minuts de flashbacks i altres coses inventades que es fan pesades per "rellenar" l'episodi. Així es fa insoportable seguir aquesta serie. Que parin la trama i fagin més episodis de relleno si es el que volen fer per guanyar temps, pero joder, la trama prinpal que no la destrossin.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: koroki » 10 juny 2011 09:53

Jo fa molt que vaig deixar de veure-la per aixo. Es insoportable.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Natuto Anime

EntradaAutor: xiaobao » 12 juny 2011 16:25

Estaria xulo que algú fes un collage dels episodis :)

Crec que jo també cauré, koroki... per segona vegada :/
Avatar de l’usuari
xiaobao
Japan Fan
 
Entrades: 162
Membre des de: 21 nov. 2010 00:13
Ubicació: 天下


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron