Mahō Shōjo Madoka Magika

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2012 16:48

koroki ha escrit:
Sanse ha escrit:Doncs jo estic en part d'acord amb en quentin en lu de que dir que Madoka ha reconstruït les series de Magical Girls és exagerar una mica. Reconstruir significa que a partir d'ara totes les series de Magical Girls canviaran, i ho dubto molt.

Una serie d'aquestes característiques fa que molta gent estigui pendent d'ella fa canviar les series del mateix estil. Molt o poc. A part que mata el tema. Costarà que torni a sortir una que es faci famosa, crec.

Per altre banda, tampoc se s'on ha tret aixo de recontruir jo xD


Jo tampoc se d'on ha sortit, com no sigui aquell questionari del facebook...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: quentin » 09 gen. 2012 14:07

Doncs potser ens movem en mons diferents, però jo vaig llegir molts comentaris de gent en /a/ i de gent en alguns altres blogs d'anime diguen que Madoka havia "deconstruït" tot el gènere del Magical Girls, molts cops vaig sentir dir que "Madoka is the deconstruction of the Magical Girls genre" i per això vaig posar la meva opinió, no estava criticant a ningú .

Només deia que no em sembla que sigui tant innovadora com molta gent diu, sí que m'agrada i tot però dubto molt que el Magical Girls canvií per Madoka, com ja he dit això de "ser Mahou Shoujo mola però també et caurà molta merda" ja ho havia vist en altres shows.
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Konata » 09 gen. 2012 14:14

quentin ha escrit:Doncs potser ens movem en mons diferents, però jo vaig llegir molts comentaris de gent en /a/ i de gent en alguns altres blogs d'anime diguen que Madoka havia "deconstruït" tot el gènere del Magical Girls, molts cops vaig sentir dir que "Madoka is the deconstruction of the Magical Girls genre" i per això vaig posar la meva opinió, no estava criticant a ningú .

Només deia que no em sembla que sigui tant innovadora com molta gent diu, sí que m'agrada i tot però dubto molt que el Magical Girls canvií per Madoka, com ja he dit això de "ser Mahou Shoujo mola però també et caurà molta merda" ja ho havia vist en altres shows.

Però com has dit abans, a Madoka es converteix en la trama principal, jo trobo mes adient dir que trenca amb el genere en el sentit de que es diferent, en comptes de que l'innovi o tingui una transendencia en els Magical Girls posteriors >.<
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 09 gen. 2012 14:15

Sips, jo abans no havia vist cap sèrie magical girl d'aquest tipus, i em va sorprendre, perquè quan la vaig començar a veure vaig pensar que seria la típica sèrie magical girl.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Yui-chan » 12 feb. 2012 16:56

Es genial la serie la veig veure ahir i avui he vist lultim capitol i m'ha deixat... O.O
la veritat es que es totalment diferent a la tipica magical girl... ja era hora que en una serie d'aquest genere no perdessin el temps en les transformacions :kawai_oi:
Pero també s'ha de dir que la trama esta genial...
Al capitol 10 quan comença a explicar el pqe la Homura ho sap tot m'ha deixat una mica fora de lloc pqe de cop a apargut la Madoka convertida en maho y me quedat WTF? pero esta mooolt be i realment el desig de fer desapareixer les bruixes de la terra per l'anima... la Madoka va ser molt sensata :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 12 feb. 2012 19:02

AnimeGirl ha escrit:Es genial la serie la veig veure ahir i avui he vist lultim capitol i m'ha deixat... O.O
la veritat es que es totalment diferent a la tipica magical girl... ja era hora que en una serie d'aquest genere no perdessin el temps en les transformacions :kawai_oi:
Pero també s'ha de dir que la trama esta genial...
Al capitol 10 quan comença a explicar el pqe la Homura ho sap tot m'ha deixat una mica fora de lloc pqe de cop a apargut la Madoka convertida en maho y me quedat WTF? pero esta mooolt be i realment el desig de fer desapareixer les bruixes de la terra per l'anima... la Madoka va ser molt sensata :)

A mi la Homura no em queixa molt bé, però a cap al final em va agradar molt, i està tan moníssima amb les trenes i ulleres vermelles :perverface:

A mi la Madoka m'agrada molt, és la meva preferida <3

Nose, a mi la sèrie em va agradar perquè no és la típica sèrie magical girl, i té parts que sorprenen molt.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Yui-chan » 12 feb. 2012 19:15

El que he odiat desde el pricipi a sigut en Kyubey... sobretot desde el moment en que....
Mor la Mami :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 12 feb. 2012 19:18

En Kyubey és odiós, i cada cop ho és més, ojalà la Homura l'hagués matat TOT

La mort de la Mami jo no me l'esperava, va ser molt traumàtic T_T
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Yui-chan » 12 feb. 2012 20:24

hachi_90 ha escrit:En Kyubey és odiós, i cada cop ho és més, ojalà la Homura l'hagués matat TOT

La mort de la Mami jo no me l'esperava, va ser molt traumàtic T_T


Jo he plorat en aquesta serie unes quantes vegades :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 12 feb. 2012 20:44

Dic el mateix, és una sèrie molt emotiva ><.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Kimy » 12 feb. 2012 20:45

hachi_90 ha escrit:En Kyubey és odiós, i cada cop ho és més, ojalà la Homura l'hagués matat TOT

La mort de la Mami jo no me l'esperava, va ser molt traumàtic T_T


Totalment d'acord, però justament van ser aquestes coses que em van fer seguir la serie amb tantes ganes xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 12 feb. 2012 20:51

Sehh, que sigui tant traumàtica i hi hagi personatges tan odiosos fan que enganxi xDDD

El que em fa llàstima és que la Madoka no hagi assassinat a en Kyubey T_T
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Yui-chan » 12 feb. 2012 21:07

hachi_90 ha escrit:Sehh, que sigui tant traumàtica i hi hagi personatges tan odiosos fan que enganxi xDDD

El que em fa llàstima és que la Madoka no hagi assassinat a en Kyubey T_T


Sisi estic amb tu :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 12 feb. 2012 21:32

Kimy ha escrit:
hachi_90 ha escrit:En Kyubey és odiós, i cada cop ho és més, ojalà la Homura l'hagués matat TOT

La mort de la Mami jo no me l'esperava, va ser molt traumàtic T_T


Totalment d'acord, però justament van ser aquestes coses que em van fer seguir la serie amb tantes ganes xD

Hi estic d'acord. A més, el fet que sigui totalment inesperat (o almenys jo no m'ho esperava gens) fa que sigui molt més traumàtic i impressionant.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 12 feb. 2012 22:11

Pero la mami mola moooolt ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron