Mahō Shōjo Madoka Magika

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 01 des. 2011 23:48

No les penso treure de casa, vine tu a veure-les
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 01 des. 2011 23:52

Foto! Que segur que molts volen veure el tipus o les nines que pots tenir a casa xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Kimy » 01 des. 2011 23:52

hachi_90 ha escrit:Foto! Que segur que molts volen veure el tipus o les nines que pots tenir a casa xD

Jo les vull veure :emocio:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 01 des. 2011 23:55

Kimy ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Foto! Que segur que molts volen veure el tipus o les nines que pots tenir a casa xD

Jo les vull veure :emocio:

Veus!!
Sanse foto!
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 01 des. 2011 23:56

Val, ja els faré una foto.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 02 des. 2011 00:02

Es que ara esta el meu pare mirant la tele i no el vull molestar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 02 des. 2011 00:02

Sanse ha escrit:No les penso treure de casa, vine tu a veure-les

Pics or it's false.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: quentin » 08 gen. 2012 04:17

algú que m'expliqui perquè Madoka ha "reconstruït" les series de Magical Girls? La veritat està molt bé i tot, però dir això em sembla passar-se tres pobles.

Molt bé, en comptes de ser molt maco això de ser una mahou shoujo, resulta que ara té el seu costat negatiu. I ja està? O sigui, la majoria de series de magical girls tenen aquest component de "no tot es color de roses", només que madoka ha fet de aquest component el seu principi fonamental. Es això reconstruir tot un gènere? Jo penso que no.

Sortiren més series semblants a Madoka? No ho crec, penso que es un d'aquells "One hit wonder" on l'han clavat però no donarà per a més. Dubto molt que d'aquí a un parell d'anys surtin series com aquesta. De fet, inclús Madoka no sobreviu la segona ullada: Està bé que quan la veus per primer cop no entens moltes coses, i que un cop l'acabes la pots tornar a veure per entendre millor alguns detalls ("ah, o sigui que es per això que la homura odia al Kyubei!" etc ) però Madoka juga molt amb las revelacions sobtades, el "MAMI DIES" que molta gent no esperava. Però un cop les has vist, ja perden molta força.

Espero les vostres opinions
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2012 11:22

Sanse ha escrit:Es que ara esta el meu pare mirant la tele i no el vull molestar.

Ja he vist les nines!!! :kawai_oi:


Quentin no penso discutir amb tu sobre el que en penso de Madoka. Només diré que per mi és una bona sèrie, i sí que potser el final no està molt bé, l'argument és bo, no t'esperes moltes coses, els gràfics estan molt bé, i té xominades que fan que siguin una bona serie. No seria de les que la qualifiquen com una sèrie magical girl.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: quentin » 08 gen. 2012 13:09

hachi_90 ha escrit:Quentin no penso discutir amb tu sobre el que en penso de Madoka.

ostres tu, doncs m'he equivocat, pensava que aquest forum era precisament per a això, per intercanviar opinions.
Imatge
Avatar de l’usuari
quentin
Friki
 
Entrades: 77
Membre des de: 03 oct. 2011 12:49

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2012 13:21

quentin ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Quentin no penso discutir amb tu sobre el que en penso de Madoka.

ostres tu, doncs m'he equivocat, pensava que aquest forum era precisament per a això, per intercanviar opinions.

Una cosa es debatre, una altra és criticar tot el que a la gent li agrada i deixar-ho per terra.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2012 13:33

hachi_90 ha escrit:
quentin ha escrit:
hachi_90 ha escrit:Quentin no penso discutir amb tu sobre el que en penso de Madoka.

ostres tu, doncs m'he equivocat, pensava que aquest forum era precisament per a això, per intercanviar opinions.

Una cosa es debatre, una altra és criticar tot el que a la gent li agrada i deixar-ho per terra.

Opino el mateix. Has entrat en tots els temes a criticar.

Per altre banda, si fas algu nou, es innovar. Mai cap serie de magical girls s'havia centrat en el tema, han innovat. Tu mateix ho has dit.

Per altre banda, jo l'he vist 4 cops, i no em cansa. Tot son gustos. Com sempre, pressuposes que el teu gust o el que a tu et passa es la veritat. A mi m'agrada tornar a veure els moments que tu dius revelacions. Ja se que ha de passar pero m'encanta tornar-ho a veure.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2012 13:39

Imatge

Imatge

Imatge

Vull fer cosplay de madoka >o<
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: Sanse » 08 gen. 2012 16:28

Doncs jo estic en part d'acord amb en quentin en lu de que dir que Madoka ha reconstruït les series de Magical Girls és exagerar una mica. Reconstruir significa que a partir d'ara totes les series de Magical Girls canviaran, i ho dubto molt.

D'altra banda, mai he sentit a ningú dient que Madoka hagi reconstruït les series de Magical Girls, així que no se exactament a qui o que et deus referir, quentin.

A part, no crec que Madoka no sigui una serie remirable. Jo confesso no haver-la remirat, però és perquè jo no tinc el costum de remirar series. Però opino que la gent que disfruta tornant a mirar una serie pot disfrutar de Madoka varies vegades.

Sobre els que dieu que el final no us va agradar, a mi em va encantar.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Mahō Shōjo Madoka Magika

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2012 16:45

Sanse ha escrit:Doncs jo estic en part d'acord amb en quentin en lu de que dir que Madoka ha reconstruït les series de Magical Girls és exagerar una mica. Reconstruir significa que a partir d'ara totes les series de Magical Girls canviaran, i ho dubto molt.

Una serie d'aquestes característiques fa que molta gent estigui pendent d'ella fa canviar les series del mateix estil. Molt o poc. A part que mata el tema. Costarà que torni a sortir una que es faci famosa, crec.

Per altre banda, tampoc se s'on ha tret aixo de recontruir jo xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

cron