Torna Bola de Drac + Kai

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Xose » 09 gen. 2012 13:56

AnimeGirl ha escrit:A partir de DB, continuaran amb tota la saga fins a GT (aproximandament fins al Desembre) i acabaran la Tornada de Goku al 3xl amb tots els OVA's incluïnt el nou Episodi d'en Bardock i amb l'emissió de totes les pel·lícules :perverface:

PD: espero que us agradi el proposit 3xl del 2012 xD


L'he vist i no està malament, dura 20 minuts... només que és típic i previsible a més no poder...


Taishi ha escrit:La última que recordo que van passar en català és la primera pel·lícula de en Broly.


A la porra!!!



Midgar Wolf ha escrit:En català les van doblar totes, fins i tot aquella de 100 anys després. El que no sé es si les van emetre per televisió o no.



Segons tinc entés, cap de les 4 últimes ("El regreso de Broly", "La batalla definitiva" (BioBroly), "Fusión" i "El ataque del dragón") no estan doblades al català...

Potser estic equivocat, però em sona que tinc raó...

Edito després de buscar infomació:

No he trobat cap lloc a on digui que NO estan doblades al català, però no les he trobat enlloc en català... suposo que és lògic deduïr que no estan doblades.

Per exemple en aquest link: http://www.taringa.net/posts/tv-pelicul ... an_MU.html estan totes les pel·licules en descàrrega directa en català (excepte les quatre anteriors, que estan en castellà-japonés)
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2012 21:51

En Sanse ens demostrarà que no, perque té el VHS.

Aixo diu xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Torna Bola de Drac + Kai

EntradaAutor: Sanse » 09 gen. 2012 21:57

Els he estat buscant una altra vegada. He trobat Garlick Junior Inmortal i El més fort del mon, i em falten per a trobar La super batalla al Mon i fusió. Seguiré buscant, perque estic segur que les tenia.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron