Ao no Exorcist

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2011 19:17

Imatge


Imatge


Ao no Exorcist, coneguda també com a Blue Exorcist, és un manga escrit i il·lustrat per l'autora japonesa Kazue Kato. El manga ha estat publicat a la revista Jump Square, fins a setembre de 2011 el manga està compost per 7 volums, i encara no està acabat. Ao no exorcist també té un anime amb 25 capítols. El manga de Ao no Exorcist s'ha editat a Espanya per l'editorial Norma, per ara només té 1 volum.

Argument
El món d'Ao no Exorcist està composat de dos dimensons unides en una com si fos un mirall. El primer món és el món dels humans, anomenat Assiah; i el segon món és el dels demonis, anomenat Gehenna. Per norma, els viatges i els contactes entre els dos mons són impossibles, però els dimonis poden anar al món dels humans i posseir tot el que ho composa. Satanas el deu dels dimonis va intentar ingressar al món dels humans, tot i que va ser incapaç de fer-ho perquè no tenia un cos suficientment resistent com per mantenir-se en el món dels humans. D'aquesta manera va engendrar dos fills bessos amb una noia humana, els dos germans Rin i Yukio Okumura.
La història gira al voltant de Rin Okumura, un adolascent que posseiex una força i una resistència única, i que va ser criat conjuntament amb el seu germà Yukio pel sacerdot Shirō Fujimoto. Poc després que Yukio se'n anés a estudiar a l'acadèmia Cruz Verdadera, Rin descobreix que ell i el seu germà són fills de Satanas, el més poderòs dels dimonis. D'aquesta manera, Rin decideix rebutjar els plans del seu pare, per convertir-se en un exorcista i poder matar al seu pare, per això s'inscriu a l'acadèmia Cruz Verdadera.


Opening

Link

Imatge


~~~~~~



A mi m'encanta la sèrie us la recomano. S'ha de dir que el manga està obert Japó, així que el final de l'anime no és el del manga, però tampoc està molt malament ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: cyce » 21 oct. 2011 19:22

vaja totxana que has escrit reina :os_u-u:

la serie no esta malament , de fet comença molt be peeeeero , per a mi el final es un grandissim :facepalm:
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2011 19:24

cyce ha escrit:per a mi el final es un grandissim :facepalm:

Home, no és el que t'esperaves però bueno...
Així, que es com si t'obliguessin a llegir el manga, espero que ni sigui molt llarg per aixo ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Kimy » 21 oct. 2011 19:25

Ja llegiré el manga veure que tal, així si m'agrada puc comprar un tomo al saló i fer que m'ho firmi xD (això si al final descobrim quin dia va, que abans ho he buscat i no ho he trobar.)
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2011 19:28

Kimy ha escrit:Ja llegiré el manga veure que tal, així si m'agrada puc comprar un tomo al saló i fer que m'ho firmi xD (això si al final descobrim quin dia va, que abans ho he buscat i no ho he trobar.)

Són uns rancis, i no han dit encara quin dia firmarà :os_u-u:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Kimy » 21 oct. 2011 19:36

Siii, ja ho vist :s
Ja ho podrien haver dit, pot ser hi ha algú que només pot anar un dia i li fa moltíssima il·lusió tenir la firma ( o la gent que ve de fora...)
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 21 oct. 2011 19:37

Kimy ha escrit:Siii, ja ho vist :s
Ja ho podrien haver dit, pot ser hi ha algú que només pot anar un dia i li fa moltíssima il·lusió tenir la firma ( o la gent que ve de fora...)

Et dic el mateix, el dilluns no puc anar, com firmi el dilluns els odiaré fins a la mort :noemfotis:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Kimy » 21 oct. 2011 19:52

Si es el dilluns tranquil·la, ja m'ocuparé jo...
..."Rodarán cabezas" :macabre:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: koroki » 21 oct. 2011 19:58

Es el que tenen els animes de series que no han acabat. Es o relleno o final random.

Per aixo jo llegire el manga ara de la hachi, que se la comprat xD

Per cert, si firma dilluns ja t'el portaré jo a que t'el firmi.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Kimy » 21 oct. 2011 20:05

koroki ha escrit:Es el que tenen els animes de series que no han acabat. Es o relleno o final random.


Crec que un dels pocs "finals randoms" mitjanament decents és el de Full Metal ( el de la primera serie).
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Konata » 21 oct. 2011 21:10

Si es una recomanació de Hachi l'atractiva la veure, perque Madoka <3
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Aniool » 22 oct. 2011 18:27

vale ara si, ja he vist tots els capítols :trist:
a mi la seria m'ha encantat, volia que continues, ara falta llegir-me el manga.

hachi_90 ha escrit:Et dic el mateix, el dilluns no puc anar, com firmi el dilluns els odiaré fins a la mort :noemfotis:


jo nomes puc dos dies, espero que sigui un dels dos dies :os_u-u:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Kimy » 22 oct. 2011 19:24

Jo vaig per el cap.15 del manga i estic completament enganxada :emocio:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Sanse » 23 oct. 2011 00:26

hachi_90 ha escrit:Et dic el mateix, el dilluns no puc anar, com firmi el dilluns els odiaré fins a la mort :noemfotis:

Si és el dilluns i m'avises jo hi aniré, puc demanar-li un autograf per a tu.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: koroki » 23 oct. 2011 09:27

Kimy ha escrit:
koroki ha escrit:Es el que tenen els animes de series que no han acabat. Es o relleno o final random.


Crec que un dels pocs "finals randoms" mitjanament decents és el de Full Metal ( el de la primera serie).

Si el FMA es way xD relativament.

Jo ara quant acabi la hachi el seu tomo 1 m'el llegiré jo. Si em mola ja m'ho llegiré via submanga. La "merda" es que els capitols eren dels tipics llargs i em feia pal començar xD

I Sanse el mateix que has dit tu ho he dit jo -.-
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron