Ao no Exorcist

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Yui-chan » 04 març 2012 22:28

Rinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 04 març 2012 22:50

Rina_Zarmalansk ha escrit:Olaps a tothom!!...

Bueno, efectivament la hachi odiará més a en Yukio xDD... Aquest cop tela xd, però bueno, en Rin segueix mantenint-se en peu (i perquè després diguin que és uke ¬¬'... Me rio yo, el hijo de satanás... claro)


En fi, sóc la Rina, la que va anar cospleyada de Rin (suposu que molta gent d'aquí va anar al Carnaval Otaku) només dir que el capi ha estat realment interessant.

Uooooo Rinaaaaa! :kawai_oi:

Ara l'anire a mirar.


Presenta't si vols al fòrum de presentacions <3 viewforum.php?f=7
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 04 març 2012 23:10

En Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ha estat geniaaaaal!!!! :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Com m'esparava d'ell, he hagut de fer una captura d'una cara increiblement mona

Imatge

Perquè cony en Yukio li carda un cop de puny, esperava que li digués algu mono... Amb lo que s'ho ha currat :os_t-t:
Em sap greu, però, cada cop m'agrada menys :omfg:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: koroki » 04 març 2012 23:41

Aquesta cara es sublim ! Sublim en serio xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 04 març 2012 23:46

Si, m'ha encantat, és tan MONO :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Yui-chan » 05 març 2012 00:01

Kawaiii ^^

Cap 33 sense paraules genial ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 05 març 2012 11:12

hachi ha escrit:
En Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ha estat geniaaaaal!!!! :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Com m'esparava d'ell, he hagut de fer una captura d'una cara increiblement mona

Imatge

Perquè cony en Yukio li carda un cop de puny, esperava que li digués algu mono... Amb lo que s'ho ha currat :os_t-t:
Em sap greu, però, cada cop m'agrada menys :omfg:


Estic segura que t'estàs cagant més amb en Yukio que mai xDD... Entre com ja l'havies vist a l'anime, ara al manga i això fijo xDD... Molt aviat crec que et veure fent alguna cosa gore com això -> :macabre:

En fi... També remarco la gran actuació d'en Bon, m'encanta aquest personatge. Gracies a les seves oracions ha guanyat temps per a que en Rin pogues derrotar el rei impur (ndksnskdnskdemrecordatantaenRenjiambalgunescosesinfidknfkdnf) (<- no fotre cas)... (i espero veure'l en alguna batalla epica 8D). En fi, Rin, Ryugi Suguro y Amaimon m'encanten!! (sep, a mi en Yukio tampoc m'ha atret mai, ni des del principi


AnimeGirl: Ara et cagaràs en mi... Però qui ets? (es que així em vaig enterant de qui és qui xDD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 05 març 2012 15:48

Rina_Zarmalansk ha escrit:
hachi ha escrit:
En Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ha estat geniaaaaal!!!! :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Com m'esparava d'ell, he hagut de fer una captura d'una cara increiblement mona

Imatge

Perquè cony en Yukio li carda un cop de puny, esperava que li digués algu mono... Amb lo que s'ho ha currat :os_t-t:
Em sap greu, però, cada cop m'agrada menys :omfg:


Estic segura que t'estàs cagant més amb en Yukio que mai xDD... Entre com ja l'havies vist a l'anime, ara al manga i això fijo xDD... Molt aviat crec que et veure fent alguna cosa gore com això -> :macabre:

En fi... També remarco la gran actuació d'en Bon, m'encanta aquest personatge. Gracies a les seves oracions ha guanyat temps per a que en Rin pogues derrotar el rei impur (ndksnskdnskdemrecordatantaenRenjiambalgunescosesinfidknfkdnf) (<- no fotre cas)... (i espero veure'l en alguna batalla epica 8D). En fi, Rin, Ryugi Suguro y Amaimon m'encanten!! (sep, a mi en Yukio tampoc m'ha atret mai, ni des del principi


AnimeGirl: Ara et cagaràs en mi... Però qui ets? (es que així em vaig enterant de qui és qui xDD)


No, no m'agrada en Yukio és massa seriós i em poca gràcia :iquemes: , els meus tipus d'home són com en Rin, si és que ell és perfecte xDDD. Ets de les meves, jujuju
A més, en Yukio té masses pigues... xD
A mi en Bon també m'agrada, és un molt bon personatge, a veure si l'autora fa com tu dius que participi èpicament en alguna batalla :vicios:
Hi ha parts a l'anime que la relació de Bon i Rin es toca més, sobretot la part del gimnàs amb el gripau aquell, la fan molt més emotiva i és genial
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Yui-chan » 05 març 2012 18:50

Rinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t:
Soc la noia que et va dedicar In My World :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis:
Que anava amb orelles de gat amb escallarii :emocio: :emocio: :emocio:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 06 març 2012 21:12

AnimeGirl ha escrit:Rinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t:
Soc la noia que et va dedicar In My World :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis: :noemfotis:
Que anava amb orelles de gat amb escallarii :emocio: :emocio: :emocio:


T_T... Perdona... Es que vaig perduda amb tanta gent. Però ara ja sé qui ets^^ :kawai_oi: :cool: . Va molar molt jeje (i pensar que jo ni m'ha la sabia... Només puc dir-te olé jeje!! (ara per fi m'he posat l'ending i l'opening 2 al movil que només hi tenia Core Pride :mhocrec:)

Hachi ha escrit:
No, no m'agrada en Yukio és massa seriós i em poca gràcia :iquemes: , els meus tipus d'home són com en Rin, si és que ell és perfecte xDDD. Ets de les meves, jujuju
A més, en Yukio té masses pigues... xD
A mi en Bon també m'agrada, és un molt bon personatge, a veure si l'autora fa com tu dius que participi èpicament en alguna batalla :vicios:
Hi ha parts a l'anime que la relació de Bon i Rin es toca més, sobretot la part del gimnàs amb el gripau aquell, la fan molt més emotiva i és genial


T'entenc, tot i que a mi malament tampoc em cau. És a dir, té els seus sentiments i també les ha passat putes a la seva manera, per no dir que ara casi com que es fa càrrec d'en Rin. Tot i així... Crec que aquest cop s'ha passat amb el cop de puny... :facepalm:

skfdsanfdnksfn BON xD m'encanta... Ryugi vull veure't en acció!! (!?). Ja em miraré aquesta part de l'anime, m'encanten aquests dos :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Yui-chan » 06 març 2012 23:09

Wiiiiiiiiiiii La Rina s'enrecorda :emocio: :emocio: :emocio:

Trobo que si s'ha passat pero... podia haver-la liat moltissim en Rin :trist: sort que no la veritat xD.... En quan al cop de puny em vaig quedar am una cara de WTF!? impressionant no me l'esperava... amb lo que m'agrada a mi en Yukio m'ha decebut molt :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 06 març 2012 23:13

En Rin és un valent que juntament amb en Bon, estan davant del pitjor punt amb tots els ous lluitant i fent el possible per guanyar. Són uns valents. En Yukio en canvi, està perdut por ahi, i a sobre li carda un cop de puny.

Si vols Rina et dic el número de capítol, el final xungo, és l'últim capítol de l'anime ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Aniool » 13 març 2012 17:49

faran una obra de teatre d'ao no exorcist :kawai_oi: :kawai_oi:
(però sera a Tokio, como no :os_t-t: )

seran nou representacions a la ciutat de Tòquio, i comptarà amb diversos actors coneguts per diferents dorames: Ryo Kimura serà Rin, Kimito Totani farà de Yukio, Airi Nakajima serà Shiemi i Akira Nagata interpretarà Mefisto.

Les entrades es posaran a la venda el proper 3 de març a un preu de 6.500 iens (uns 60 €), i les 9 representacions seran del 11 al 17 de maig al Nippon Seinekan de Tòquio.
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Hachi » 13 març 2012 17:49

Si ja ho vaig veure, ja ho podrien fer a l'agost que hi podria anar :noemfotis:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ao no Exorcist

EntradaAutor: Aniool » 13 març 2012 17:59

són cruels.. ja la podrien haver fet a barcelona veient l'èxit de la firma al saló del manga
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron