Another

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Another

EntradaAutor: Hachi » 18 març 2012 14:08

Imatge


Imatge


Another (アナザー) és una novel·la de terror i misteri escrita per Ayatsuji Yukito publicada l'octubre de 2009 per Kadokawa Shoten. Va haver una adaptació en manga il·lustrat per Kiyohara Hiro publicat a l'editorial Kadokawa a la revista Young Ace.
Una adaptació en anime es va començar a transmetre a Japó des del 9 de gener de 2012 produïda per P.A Works. L'anime constarà de 12 episodis. La música de la sèrie ha estat produïda per Kow Otani. L'anime consta de dos temes musicals: l'opening “Kyomu Densen” (malson contagiós) del grup Ali Projecto, i l'ending “Anamnesis” de Annabel.

Argument
Quan Koichi Sasakibara és transmès a la seva nova escola pot sentir un ambient una mica aterrador a la seva nova classe. Un secret que cap dels seus companys de classe vol dir-li. En el centre de tot això, es troba a una noia que es diu Mei Misaki qui anteriorment havia conegut en un hospital.


Imatge



Opening

Link



Ending

Link


~~~~


Personalment, estic enganxada a la sèrie i m'està agradant molt. Per ara han sortit 10 episodis, tot i que, en res sortirà el pròxim (el dimarts).
L'argument que he posat diu poc de la sèrie, n'he trobat d'altres, però feien spoilers així que si realment voleu saber de què va la sèrie, l'haureu de mirar. :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 18 març 2012 14:16

És genial
Sobretot quan van sortint les nines per la serie jajaj...


Sincerament feia temps que una serie no menganxava tant >////< dexant de banda Persona 4 i Phi brain xD

Per cert l'anime enganxa moltissim però si ets una mica desesperada *com jo* que no suporta quedarse a mitges i tenteres que tens el manga a l'abast estas a duo xD demoment no hi ha gaire diferencia... vajo no ne trobat jo però es una serie BRUTAL ma deixat sense paraules :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 18 març 2012 14:23

Això de que surtin les nines, que són com les que tinc jo, fa punts perquè la sèrie encara m'agradi més :kawai_oi: :kawai_oi: . Quan vaig veure les nines, vaig dir sjlsdgjsdhfgsdhghsdfgsdfg


Crec que per dos capítols que queden m'esperaré a veure l'anime ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: koroki » 18 març 2012 20:46

Saps que la miraré.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 10:54

capitol 16 del manga llegit pero encara no he vist el capitol 11 de lanime tot i que desde ahir a la nit ja descansa al meu pc >.<
Hachi ara mateix no recordo on sa quedat l'anime pqe el cap 9 i 10 no els he pogut mirar per tant si encara no ha sortit res de lexcursio al camp no miris l'spoiler ins llavors... es un consell :lolface:
La persona extra o la persona morta es el delegat de la classe el de les ulleres que va a veure en sakakibara a l'hospital el dia abans de que comenci el curs a l'institut... pero un cop en Teshigawara es dona compte sel carrega sense pensar-ho :perverface: tot pqe hi ha la gran possibilitat que en sakikabara sigui la victima d'agost :noemfotis:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: cyce » 20 març 2012 13:15

AnimeGirl ha escrit:capitol 16 del manga llegit pero encara no he vist el capitol 11 de lanime tot i que desde ahir a la nit ja descansa al meu pc >.<
Hachi ara mateix no recordo on sa quedat l'anime pqe el cap 9 i 10 no els he pogut mirar per tant si encara no ha sortit res de lexcursio al camp no miris l'spoiler ins llavors... es un consell :lolface:
La persona extra o la persona morta es el delegat de la classe el de les ulleres que va a veure en sakakibara a l'hospital el dia abans de que comenci el curs a l'institut... pero un cop en Teshigawara es dona compte sel carrega sense pensar-ho :perverface: tot pqe hi ha la gran possibilitat que en sakikabara sigui la victima d'agost :noemfotis:



el capitol d'ahir va ser la hostia

i ara la misaki va tot sola a carregarse al que sobra
:macabre:
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 20 març 2012 13:50

Al migdia miraré el capítol que ja me'l vaig baixar ahir :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 14:46

cyce ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:capitol 16 del manga llegit pero encara no he vist el capitol 11 de lanime tot i que desde ahir a la nit ja descansa al meu pc >.<
Hachi ara mateix no recordo on sa quedat l'anime pqe el cap 9 i 10 no els he pogut mirar per tant si encara no ha sortit res de lexcursio al camp no miris l'spoiler ins llavors... es un consell :lolface:
La persona extra o la persona morta es el delegat de la classe el de les ulleres que va a veure en sakakibara a l'hospital el dia abans de que comenci el curs a l'institut... pero un cop en Teshigawara es dona compte sel carrega sense pensar-ho :perverface: tot pqe hi ha la gran possibilitat que en sakikabara sigui la victima d'agost :noemfotis:



el capitol d'ahir va ser la hostia

i ara la misaki va tot sola a carregarse al que sobra
:macabre:


Cyce.....

Aixo al manga no surt :va: (en referencia a l'spoiler)

El cap 16 acaba que surt el de les ulleres envueltat de sang :macabre: :macabre: i el Teshigawara surt amb cara de no em mataras en Sakikabara cabron :macabre: :macabre:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 20 març 2012 15:52

No llegiré l'spoiler, no vull saber que passa sense veure-ho jo, i més els spoilers que poses són del final final de tot :noemfotis:
Em pensava que el que posaves de l'excursió era un simple comentari i m'he spoilejat forces coses, i no se el final perquè he parat de llegir :os_t-t:

Realment en el capítol 11 tothom es torna boig a més no poder deu meu, jo mataria a tots els que es tornen boigos i van en contre de la Misaki Mei, imbècils :nifunifa: . A sobre ni deixen parlar de meu, quin descontrol que porten. O_O.

Segur que no li passa res a la Misaki, espero... Ojalà mati al mort, i mati a tots els altres que intentin matar-la en el seu periple de buscar el mort :emocio:


No em podré esperar una setmana per saber el final :os_t-t: :os_t-t:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 19:37

....Vale el meu final i el vostre es totalment diferent .... :os_u-u:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 20 març 2012 19:43

LOLOLOLOL, doncs has de mirar l'anime doncs!

Volia llegir el manga, però m'esperaré a llegir-lo quan acabi l'anime. Jo que el volia llegir demà per saber com acabava, :os_t-t: :os_t-t: :os_t-t:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 20 març 2012 19:45

Ens hem fet spoilers mutuament doncs xDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 19:48

De fet Spoiler en faig jo mes que pas tu a mi pero... ma subtat el tots contra la misaki xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 20 març 2012 19:51

Si, tiu, tots excepte el prota. Per mi moririen tots, fils de la gran ****
Ella que és la que ha petit més de la classe, i com la tracten deu meu
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 20 març 2012 19:52

Jo odio l'Akazawa :iquemes:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

cron