Another

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 21 març 2012 23:25

Crec que es refereix a que fem servir molts spoilers.

Doncs si vols no faig spoilers, i després llegiras spoilers ¬¬
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 23 març 2012 09:38

ahir a la nit van penjar el capitol 17 del manga jijiji...
Espero que en teshinawara no sagi equivocat de persona pero pel comentari que va fer crec que no aixi que suposu que se mesta acabant la diversio d'Another u.u

ara a mirar l'anime per setmana santa jijiji... :perverface: :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 23 març 2012 09:56

vale esperovque a 'anime sigui tot mes clar pqe estava clar qui era pero ara ja no ho se pqe pqe pqe u.u que lio u.u
jo vull tenir un ulls cpm el de la misaki es capas de saber qui es la persona morta amb nomes mirarla o.o jdr... mola molt sembla tonta pqe podia avero fet en el moment que va morir sa germaneta >.< em va fer molta pena aqest moment en el que explica la mort de sa germana i el pqe es feien passar per cosines que cruel u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 23 març 2012 11:24

AnimeGirl ha escrit:vale esperovque a 'anime sigui tot mes clar pqe estava clar qui era pero ara ja no ho se pqe pqe pqe u.u que lio u.u
jo vull tenir un ulls cpm el de la misaki es capas de saber qui es la persona morta amb nomes mirarla o.o jdr... mola molt sembla tonta pqe podia avero fet en el moment que va morir sa germaneta >.< em va fer molta pena aqest moment en el que explica la mort de sa germana i el pqe es feien passar per cosines que cruel u.u


A mi també em va fer molta pena quan va explicar la història de la germana de la Misaki ><, i a sobre tots desconfiant d'ella
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 24 març 2012 00:35

Han penjat ja el cap 18 i mesta portant feina llegirlo pqe deu fer poquet que esta i no hi ha maneres de qe carregui >.<
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 24 març 2012 00:37

Submanga quan vol va molt malament, jo no llegiré el manga fins que acabi l'anime. El dilluns a la nit sortirà l'últim capítol en principi :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 24 març 2012 00:38

Hachi ha escrit:Submanga quan vol va molt malament, jo no llegiré el manga fins que acabi l'anime. El dilluns a la nit sortirà l'últim capítol en principi :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi: :kawai_oi:


jijijiji... quan tu comencis el manga jo em passare a lanime XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 24 març 2012 00:48

L'Akazawa em cau vamos com un petard al cul :S jdr... qe asco de noia repelent i ignorant :volsdir:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 24 març 2012 00:50

xDDDDDDDDDDDDDD

A mi m'agrada, però al capítol 11 fa una cosa que no m'agrada, espero que al capítol canvii d'opinió, sinó desitjaré que mori :os_t-t:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 24 març 2012 01:01

Pot ser que sigui el cap en que vol matar la Misaki? Per cert, tranquila ara ja sa centrat xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 25 març 2012 16:38

Vale jo ja he acabat :P suposo que la "persona extra" sera la mateixa als dos llocs tant anime com manga però us aviso NO llegiu L'SPOILER fins haver VIST el FINAL de Another!!!

Simplement retorneu l'Spoiler o confirmeu-me que son la mateixa quan hagiu vist el cap ;)

La"persona extra" es la TIA REIKO també coneguda com a MIKAMI-SENSEI!! O.O


Si us soc sincera... m'he endut una GRAN surpresa :S
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Taishi » 27 març 2012 00:23

Spoilers del final també.

Ja ho he vist. Realment la Mikami sensei semblava una persona diferent. Ara que ho veig també tenien seiyus diferents. S'hauria de fer un recopilatori per veure quants han quedat vius al final.

Akazawa ;_;
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Another

EntradaAutor: Hachi » 27 març 2012 00:31

Jo tampoc volia que moris l'Akazawa, però al final s'ho mereix, mira com tracta a la pobre Misaki, tot el rato l'estava picant.
No m'imaginava pas que la Mikami-sensei fos la persona extra, de fet, pensavva que seria el delegat. Ha molat.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Another

EntradaAutor: Yui-chan » 27 març 2012 01:24

Hachi ha escrit:
Jo tampoc volia que moris l'Akazawa, però al final s'ho mereix, mira com tracta a la pobre Misaki, tot el rato l'estava picant.
No m'imaginava pas que la Mikami-sensei fos la persona extra, de fet, pensavva que seria el delegat. Ha molat.


PAUSE!

Com que la Akazawa mor? :omfg: vaya trola ¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Another

EntradaAutor: Konata » 27 març 2012 02:19

BRUTALISIM EL FINAAAAL, tot el capi 12 flipant :emocio: Però trobo que ha mort massa gent ><
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron