Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 02 maig 2012 11:02

Kimy ha escrit:Jo seguiré amb el manga, amb els animes m'impaciento molt. Per ara només puc dir que en Tetsuya i en Taiga estan buenorros i que m'agrada el dibuix xD


XDDDD... A mi també em passa això. Sobretot en Taiga... xDD... I fas bé de llegir el manga directament, perquè sí, només porten 4 caps d'anime...

Darko ha escrit:Doncs a mi el dibuix és el que menys m'agrada del manga xD


Oma doncs a mi m'agrada bastant. Més endavant el tiu millora molt i la veritat és que les escenes de les jugades de basquet són força impressionants i transmet també bastant bé l'emoció del partit i del moment en sí. Tampoc em puc queixar de l'anatomia, segurament les cares les fa un tant força bishonens en alguns casos però tampoc em desagraden, no són nenes i són acceptables perfectament. Potser em molesta una mica la mania de posar colors de cabells impossibles però bé, no pot tenir-ho tot.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 02 maig 2012 12:44

Deixeu-lo, que en Darko no té gust pels dibuixos d'anime/manga a vegades pobret XDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 02 maig 2012 19:00

Té un estil raro en Darko, perquè jo li he ensenyat animes hiper monos i no li agradaven, així que no entreu amb ell a la discussió xD.

A mi el dibuix m'agrada, el que sí que puc dir que potser les cares de l'anime són una mica rares, però tot i així, m'agraden.


PD: Madoka té un estil de dibuix mooolt personal, sobretot els ulls, i a mi m'encanta que sigui així, no per això un anime / manga serà pitjor.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 02 maig 2012 19:27

Hachi ha escrit:A mi el dibuix m'agrada, el que sí que puc dir que potser les cares de l'anime són una mica rares, però tot i així, m'agraden.

PD: Madoka té un estil de dibuix mooolt personal, sobretot els ulls, i a mi m'encanta que sigui així, no per això un anime / manga serà pitjor.


Bueno, les adaptacions d'anime sempre es fan un tant rares, vulguis o no mantenir el mateix nivell de dibuix X fotogrames per segon no és facil, i la feinasa que porta tampoc :nocrec: . Però sep, a vegades es veuen rares


Madoka és un cas especial, tot i ser un estil "mono" la historia de mona no en té res de res xD... Per tant és un cas excepcional


I bé, jo sempre dic que almenys per a mi en un manga/anime el que m'importa més és un bon argument i personatges. Potser fins i tot bons personatges abans perquè pot ajudar que un argument encara sigui millor si està ben plantejat. El dibuix per mi és el menys important, si més no que no siguin coses amorfes o que es vegi una estructura humana, això sí. Però generalment queda en un factor més secundari (i que jo digui això que dibuixo xd...). Per exemple m'he llegit alguns mangas antics i el dibuix no era del millor, però les histories m'agradaven.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 02 maig 2012 22:24

Jo sóc de les que poden mirar una sèrie sense tenir ni idea de que va simplement pel dibuix, això ho he fet varies vegades, i m'ha sortit bé, perquè m'han encantat.

El que també diré, és que hi ha sèries que no solen agradar molt per dibuix, Shiki, per exemple, té un dibuix especial, hi ha gent que no l'ha vist perquè el dibuix és molt raro i els pentinats són estranys, però és una sèrie brutal. Així que te la recomano xD, hi ha un post sobre la sèrie.


Nose, a mi per això, el dibuix m'agrada de Kuroko no Basuke, no es pot dir, de cap manera que està mal dibuixada xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Darko » 02 maig 2012 22:54

El meu gust és selecte, envejosos. La veritat és que m'agrada més el dibuix de Kaiji que el de kuroko.
Imatge


El dibuix de Kuroko sempre m'ha semblat simple, i solc veure (alguns cops) el cap desproporcionat ô.o més petit del que hauria de ser en comparació amb el cos ô.o, però bé. Potser això també ho veig més perquè m'ho estic llegint alhora que em rellegeixo eyeshield, i el dibuix d'eyeshield és molt impressionant.

Per altre banda, jo mai he dit que una serie amb un dibuix 'dolent' sigui dolenta xD

Pel que fa al dibuix de madoka, sempre m'ha semblat que tenia un estil de dibuix bastant seinen, em recorda al dibuix de Naoki Urasawa.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 03 maig 2012 09:40

Em sembla una mica ... el que dius O.o

A mi el dibuix de Kaiji m'agrada, de fet m'agraden molt els estils de dibuix diferents i que surten una mica del tipic dibuix sense massa floridures. soc bastant fan de dibuixos com shinchan o coses aixi. Li donen un toc molt diferent al manga.

Ara bé, no pots dir que el dibuix es dolent o més dolent que Kaiji. Es evident que dolent no es...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Darko » 03 maig 2012 09:58

No he dit que sigui dolent, només que és el que menys m'agrada del manga, i perquè no m'acaba de convencer. La veritat és que ahir vaig seguir llegint el manga mirant més el dibuix i no em va semblar veure massa aquestes desproporcions que deia, tot i que sí que alguna cosa extranya sortia de tant en tant...xD però bé, això passa casi sempre.
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 03 maig 2012 10:02

Doncs a mi precisament el dibuix de Kaiji no m'agrada gens ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Yui-chan » 03 juny 2012 16:14

Acabo de veure el capitol 9 de la serie i... nomes puc dir que pillare el manga pqe no puc esperar una setmana a veure que passa :noemfotis: :noemfotis:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2012 18:35

AnimeGirl ha escrit:Acabo de veure el capitol 9 de la serie i... nomes puc dir que pillare el manga pqe no puc esperar una setmana a veure que passa :noemfotis: :noemfotis:

Jo és que fins que no acabi els exàmens, no començaré el manga :os_u-u: :os_t-t:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Yui-chan » 03 juny 2012 18:47

Hachi ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:Acabo de veure el capitol 9 de la serie i... nomes puc dir que pillare el manga pqe no puc esperar una setmana a veure que passa :noemfotis: :noemfotis:

Jo és que fins que no acabi els exàmens, no començaré el manga :os_u-u: :os_t-t:

Jo tmb ho fare pero.. segurament mi passi pqe esqe no es l'unic capi que mu fa ><
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2012 18:50

AnimeGirl ha escrit:
Hachi ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:Acabo de veure el capitol 9 de la serie i... nomes puc dir que pillare el manga pqe no puc esperar una setmana a veure que passa :noemfotis: :noemfotis:

Jo és que fins que no acabi els exàmens, no començaré el manga :os_u-u: :os_t-t:

Jo tmb ho fare pero.. segurament mi passi pqe esqe no es l'unic capi que mu fa ><

Japs a mi tampoc ><. Tot i que igualment miraré l'anime, perquè m'agrada molt com l'estan fent.
I la música l'han encertat, quan passen depen de quines coses et deixa amb una intriga xDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2012 22:35

Fa rato que he mirat el capítol 9, estic com tu Yui.

En Kuroko cada cop m'agrada més, de fet, és el que m'agrada més. És ta afasjfajsfajsfjasjfajsfjsdjfajsdfjasjfasfa :kawai_oi: .

Tinc unes ganes de veure què fa al capítol 10 per contra atacar :os_t-t:

I en Hyuuga és tan sexy, m'està començant a agradar molt també xDDDD


Necessito posar imatges dels meus amors platònics

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 04 juny 2012 04:07

Ok, ok, ja llegiré el manga per fervos spoilers -o-

Si m'ho estaeu demanant a crits xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron