Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 31 jul. 2012 03:28

Hachi ha escrit:Una de les coses que m'agrada del manga són les "tomas falsas" :vicios:

A sub manga el fansub que esta despres ja no les posa :trist:
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 31 jul. 2012 17:40

koroki ha escrit:
Hachi ha escrit:Una de les coses que m'agrada del manga són les "tomas falsas" :vicios:

A sub manga el fansub que esta despres ja no les posa :trist:

Doncs si vols ja et passaré els tomos, perquè me'ls estic baixant ^^


Odio aquest paio ¬¬ ¬¬ ¬¬
Imatge

Ho havia de dir :volsdir:

Acaba de començar el partit amb el seu equip, i ja m'estic posant histèrica jasfjasfjasdfkjasdfjasdf

Jo sóc l'entrenadora i tinc una càmera o el mòbil apunt per agafar les faltasses que fan, i ho dic al àrbitre si és que...
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 01 ago. 2012 03:09

Aquest tiu fa fastic xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 02 ago. 2012 13:24

Ja estic al dia de Kuroko, muajajaj XD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 26 ago. 2012 14:58

Mola que l'estigeu seguint :perverface: ... Jo l'anime no el segueixo, però ahir una amiga em va dir que em mires el capítol 21 sobretot el final i osti siiiiiiiiiiiii... :perverface:

Aviso... Tius, no mireu xDD

Imatge
Imatge


No té preu, la veritat va molar :perverface:

També quan arriba tot suat de comprar els refrescos jijiji... :lolface: haig de dir que els de l'anime li han dibuixat el cos millor que en el manga :lolface:

Ara treient tot això haig de seguir-me llegint per on ho vaig deixar, sempre deixo alguns capítols per no tornar-me a quedar sense llegir res :volsdir: ... Que sino és un rollas xd...
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 27 ago. 2012 03:07

És una caca no poder baixar-se res, quines ganes tinc de continuar l'anime on el vaig deixar. A mi l'anime m'agrada molt com han dibuixat els personatges, a més, que és bastant dinàmic tot.
La captura d'en Kagami mola molt, està molt sexy :perverface:

A mi em falten dos o tres capítols per estar al dia del manga :D
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Patri_Asuka » 10 set. 2012 20:49

Després de veure Slam Dunk vaig pensar que mai més miraria cap altre anime sobre el basquet, ja que després de veure una gran obra com es SD cualsevol altre sobre el mateix esport se'm faria merdeta.

He quedat bastant contenta després d'animar-m'hi a probar amb aquest anime y la veritat es que es una tortura esperar una semana entre capítol y capítol quan estan en plè partit xD espero veure la seva llicència per aquí algún dia :)
Patri_Asuka
New_member
 
Entrades: 16
Membre des de: 10 set. 2012 20:21

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 10 set. 2012 22:43

El manga mola mil.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 11 set. 2012 15:13

Patri_Asuka ha escrit:Després de veure Slam Dunk vaig pensar que mai més miraria cap altre anime sobre el basquet, ja que després de veure una gran obra com es SD cualsevol altre sobre el mateix esport se'm faria merdeta.

He quedat bastant contenta després d'animar-m'hi a probar amb aquest anime y la veritat es que es una tortura esperar una semana entre capítol y capítol quan estan en plè partit xD espero veure la seva llicència per aquí algún dia :)


Segueixes l'anime només o t'has posat també amb el manga?
Si no segueixes el manga, t'animo realment que segueixis el manga. A mi em passava com tu, tenia masses ganes de veure com continuava l'anime, fins que ja no podia més i vaig passar-me al manga, tot i que continuo mirant l'anime. El manga està molt bé, és molt fàcil de llegir i és bastant amè ^^

T'ho he posat al teu post de presentació, però a quí lliga més amb el seu tema, quin personatge de Kuroko t'agrada més :perverface: ?
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 26 set. 2012 18:23

El dissabte passat es va acabar la primera temporada de Kuroko no Basuke, què us ha semblat als que no seguiu el manga?

He llegit que la segona temporada s'estrenarà l'abril del 2013.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Yui-chan » 13 oct. 2012 23:50

Jo encara no me llegit el manga :os_u-u:
Però l'anime l'he vist sencer i... podrien haver estrenat la segona temporada seguit a la finalització de la primera :os_t-t:
Esque queda molt tallat :omfg: però l'anime està bé ^^ (quan llegeixi el manga potser podrè fer una millor critica xD)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 14 oct. 2012 08:50

El manga esta molt i molt bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Hachi » 04 nov. 2012 12:06

Acabo d'enviar un correu a Ivrea informant-los de la sèrie i per si la volen portar a Espanya xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 04 nov. 2012 12:36

Hachi ha escrit:Acabo d'enviar un correu a Ivrea informant-los de la sèrie i per si la volen portar a Espanya xD


Toma!! xD estaría guay que ho edites Ivrea, així tindrien les dos series de basquet jajajaja!! xD.

Sobre la sèrie jo també puc dir que em va impressionar, no pensava que arribes a fer-me tragar de cop tots els 160 i algo que hi havia en el moment que la vaig començar. Potser algunes coses no m'acaven de convencer, però és una bona sèrie i divertida. També ha agafat un concepte de protagonista diferent i això està bé (és a dir, no el típic protagonista que és el millor en el seu esport. Molts spokons eren així però després van sorgir-ne de diferents com el mateix Slam Dunk, Eyesield 21 o ara Kuroko no Basuke, entre altres). Ara encara l'haig de continuar per on em vaig quedar, però com a molt tindré unos 20 capítols per llegir (bé, ho haig de mirar xD)

A veure si la porten, però és molt probable que sí perquè està tenint molt d'èxit jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Kuroko no Basuke/Kuroko no Basket

EntradaAutor: koroki » 04 nov. 2012 12:45

Rina_Zarmalansk ha escrit:Toma!! xD estaría guay que ho edites Ivrea, així tindrien les dos series de basquet jajajaja!! xD.

Tres, tenen Real! Tot i que no le llegit, diuen que es molt i molt bona.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron