Neon Genesis Evangelion

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Hachi » 14 maig 2012 18:44

Imatge


Imatge


Neon Genesis Evangelion és una sèrie d'anime i manga japonesa. La sèrie tracta d'un món futur en el que una organització militar anomenada NERVprotegeix a la humanitat dels atacs d'uns éssers d'origen desconegut anomenats «àngels», usant per a això robots biomecànics anomenats «EVA». A mesura que la sèrie avança es torna cada vegada més confusa i psicològica, on el desenvolupament dels personatges i la seva personalitat (pors, desitjos) és fonamental.

L'anime té 26 episodis produïts el 1995 per l'estudi Gainax, sota la direcció de Hideaki Anno. Diversos spin-offs, mangas,pel·lícules i videojocs complementen la història o ofereixen una realitat alternativa de la sèrie.

Aquesta sèrie ha estat classificada en els gèneres ciència-ficció, Mecha i distopia conté diversos elements de filosofia,psicologia i religió, amb marcades influències abrahàmiques.
A més a més, les seves característiques tècniques i temàtiques, així com la complexitat del seu argument, han fet que aquesta producció sigui considerada com un dels millors exemples del gènere del realisme èpic. També ha rebut alguns dels majors premis d'animació. Per tot això, Evangelion és considerat per molts com una de les produccions més grans de l'anime. En el rànquing dels millors 100 animes de 2006 de TV Asahi (amb base a una enquesta japonesaonline), Evangelion va aconseguir el segon lloc, només superat per Fullmetal Alchemist.


Imatge


Personatges principals
Shinji Ikari: el protagonista principal de la sèrie. És un jove de 14 anys, fill de Gendō Rokubungi i Yui Ikari. El seu pare el va abandonar per motius desconeguts als quatre anys, però una dècada després torna a reunir-se amb ell conduït per la Misato. És llavors quan en Gendo obliga el noi a pilotar la unitat Evangelion 01 atorgant-li el títol de Tercer Nen. En Shinji és un personatge els turments dels quals el fan una persona física i moralment feble, passiva i extremadament pusil·lànime. La seva iniciativa d'obeir el que li diuen el portarà a pilotar l'EVA-01 tot i l'odi que sent cap al seu pare, però gràcies als personatges que entraran en la seva nova vida, Shinji començarà a acceptar-se a si mateix com a persona i a prendre les seves pròpies decisions.

Asuka Langley Soryu: de 14 anys i origen alemany-japonès-nord-americà, l'Asuka és l'encarregada de pilotar la unitat Evangelion 02. L'Asuka és definida com una noia passional, enèrgica, extremadament emocional i de personalitat completament oposada a les d'en Shinji i la Rei, en contrast amb ells, és independent, competitiva, múrria i fins i tot de vegades, rebel i desobedient. Però sobretot, el somni de l'Asuka és impulsar-se a si mateixa cap a l'adultesa en un intent de fugida d'una dramàtica infància, la qual cosa de vegades la farà semblar un personatge estrany, desequilibrat i forçadament infantil. Posseeix un potencial incomparable com a pilot d'EVA, sumat a un profund afany de lluita i un sòlid orgull guerrer. Durant la sèrie, manté una complicada relació d'amor/odi amb en Shinji.

Rei Ayanami: La Rei és la primera triada, encarregada de pilotar la unitat Evangelion 00. La Rei és una jove de 14 anys enigmàtica, freda, inexpressiva, hermètica i introvertida que amaga tota emoció i poques vegades pronuncia paraula llevat que se li pregunti. Obeeix intrínsecament cada ordre que li donen, especialment les de Gendo Ikari, a qui està molt aferrada. Les dades sobre la seva infància, família i orígens són desconeguts, a més a més, té una sorprenent semblança física amb Yui Ikari, la mare d'en Shinji, el que fa dubtós l'origen de la Rei. Durant la sèrie en Shinji i ella atrauran lentament la simpatia de l'altre, la qual cosa anirà fent que la Rei s'emancipi, prengui iniciatives i arribi a expressar-se de forma insospitada.

Misato Katsuragi: va ser l'única supervivent de l'inici del Segon Impacte a l'Antàrtida i conserva una cicatriu del fenomen. La Misato és una atractivaa dona de 29 anys que atrau la mirada de molts personatges, i al mateix temps és una persona intel·ligent, decidida i extremadament capacitada. És la líder d'estratègia del NERV i s'encarrega de tenir cura dels joves pilots. Després de la seva personalitat valerosa, alegre, riallera i extremadament optimista s'amaga un forçat però encertat procés de maduresa que l'ajuda a comprendre a molts altres personatges i la portarà a descobrir els secrets de tots ells.

Gendō Ikari: és el comandant de l'organització dependent de l'ONU anomenada NERV. Originalment el seu cognom era Rokubungi, però quan es va casar amb Yui Ikari va adoptar el seu cognom. Es tracta del pare d'en Shinji i és el creador de les unitats Evangelion, així com artífex, juntament amb la Yui i en Kozo Fuyutsuki, del que més tard es coneixeria com el Projecte de Complementació Humana. És un filantrop fred i manipulador, un líder previngut i de paraules implacables, però donat a acceptar consells. Rares vegades manifesta cap emoció durant les batalles i té tendència a controlar a altres persones com a peces d'escacs. D'alguna manera i tal com ho descriuen altres personatges, té certa semblança emocional amb en Shinji, i està tan distanciat del seu fill com el seu fill d'ell.


Opening

Link


Imatge


~~~



La Iria tota feliç buscant el tema antic d'Evangelion per poder comentar sobre la sèrie, i té una gran decepció, al veure que no hi ha cap tema ¬¬
Per tant, el creo jo, si tant bona és la sèrie, ja podríeu haver obert un tema amb el temps que porta el fòrum en vida :volsdir: :va: :trist: :facepalm:


Quan tingui ganes, ja faré una presentació mona sobre la sèrie :facepalm:


Ale, ja vaig pel capítol 15, tot i que potser avui en miro algun altre, estareu contents :iquemes:
M'està agradant per això ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Xose » 14 maig 2012 18:49

Una altra de les sèries de la meva llista de "sèries per mirar" :lolface:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Hachi » 14 maig 2012 18:51

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (+100)


Així m'agrada, jo l'he acabat mirant cansada de que hem diguessin que la mirés, i perquè em van passar tota la sèrie, perquè si no, no me l'hagués baixat.
Un cop ja em vaig baixar un capítol i va sortir defectuós i no es veia xD


Per ara, està força bé, ja opinaré quan l'acabi, que segons m'han dit el final és estrany (?)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Xose » 14 maig 2012 18:53

Hachi ha escrit:Per ara, està força bé, ja opinaré quan l'acabi, que segons m'han dit el final és estrany (?)


Jo també he sentit això :mhocrec:
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Hachi » 14 maig 2012 18:53

Xose ha escrit:
Hachi ha escrit:Per ara, està força bé, ja opinaré quan l'acabi, que segons m'han dit el final és estrany (?)


Jo també he sentit això :mhocrec:

Més val que m'agradi el final sinó veuran xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Kimy » 14 maig 2012 21:07

Evangelion és molt i molt bona, l'has de mirar tu també, Xose.

Sobre el final no dire res... xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: cyce » 14 maig 2012 21:51

Hachi ha escrit:xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (+100)


Així m'agrada, jo l'he acabat mirant cansada de que hem diguessin que la mirés, i perquè em van passar tota la sèrie, perquè si no, no me l'hagués baixat.
Un cop ja em vaig baixar un capítol i va sortir defectuós i no es veia xD


Per ara, està força bé, ja opinaré quan l'acabi, que segons m'han dit el final és estrany (?)


:mhocrec: qui haura sigut aquesta persona que et deia que la miresis tan insistentment....

potser la mateixa que et va donar els 6 dvd :mhocrec: :perverface: , quan tingui el dvd de The end of evangelion us la poso en torrent , esque no la trovo en cap tenda :os_u-u:
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Midgar Wolf » 14 maig 2012 22:03

Jo encara no he vist cap de les 2 pelis estrenades de la nova trilogia. Quan estiguin senceres tocarà veure-les. De totes maneres, el final de evangelion incluint death and rebirth i the end of evangelion, es pitjor que el de perdidos.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: cyce » 14 maig 2012 22:08

Midgar Wolf ha escrit:Jo encara no he vist cap de les 2 pelis estrenades de la nova trilogia. Quan estiguin senceres tocarà veure-les. De totes maneres, el final de evangelion incluint death and rebirth i the end of evangelion, es pitjor que el de perdidos.



Link
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Hachi » 14 maig 2012 22:12

Ja veurem si m'agrada el final xDDD.

La trilogia de pelis que són un resum de la sèrie? Jo vaig mirar la primera, i és horrible, va fer que encara tingues menys ganes per veure la sèrie, em va a dormir, i va ser avorrida i no s'entenia res :iquemes:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Midgar Wolf » 14 maig 2012 22:30

Hachi ha escrit:Ja veurem si m'agrada el final xDDD.

La trilogia de pelis que són un resum de la sèrie? Jo vaig mirar la primera, i és horrible, va fer que encara tingues menys ganes per veure la sèrie, em va a dormir, i va ser avorrida i no s'entenia res :iquemes:


Son un "rebuild", han fet la historia de nou variant forces coses, incluint nous personatges, etc...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2012 02:24

Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:Ja veurem si m'agrada el final xDDD.

La trilogia de pelis que són un resum de la sèrie? Jo vaig mirar la primera, i és horrible, va fer que encara tingues menys ganes per veure la sèrie, em va a dormir, i va ser avorrida i no s'entenia res :iquemes:


Son un "rebuild", han fet la historia de nou variant forces coses, incluint nous personatges, etc...

Pero la primera peli no canvia casi res, excepte que resumeixen 8 capitols en 2 hores. Sembla que les coses pasin molt depresa...

Jo tinc la peli cyce, la vaig comprar al Salo del comic del any passat per 4 duros. De fet, en el salo del manga d'aquest any encara la vaig veure crec...

Iria, com li vols demanar coses a la meva amre, li pots demanar aixo xD Crec que no le obert mai per aixo...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: cyce » 15 maig 2012 12:08

koroki ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:Ja veurem si m'agrada el final xDDD.

La trilogia de pelis que són un resum de la sèrie? Jo vaig mirar la primera, i és horrible, va fer que encara tingues menys ganes per veure la sèrie, em va a dormir, i va ser avorrida i no s'entenia res :iquemes:


Son un "rebuild", han fet la historia de nou variant forces coses, incluint nous personatges, etc...

Pero la primera peli no canvia casi res, excepte que resumeixen 8 capitols en 2 hores. Sembla que les coses pasin molt depresa...

Jo tinc la peli cyce, la vaig comprar al Salo del comic del any passat per 4 duros. De fet, en el salo del manga d'aquest any encara la vaig veure crec...

Iria, com li vols demanar coses a la meva amre, li pots demanar aixo xD Crec que no le obert mai per aixo...


a mi m'arriba la setmana que be , per 5 eurillos de fnac :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
cyce
Postejador Nat
 
Entrades: 303
Membre des de: 15 oct. 2011 23:17

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: Hachi » 15 maig 2012 12:14

koroki ha escrit:
Midgar Wolf ha escrit:
Hachi ha escrit:Ja veurem si m'agrada el final xDDD.

La trilogia de pelis que són un resum de la sèrie? Jo vaig mirar la primera, i és horrible, va fer que encara tingues menys ganes per veure la sèrie, em va a dormir, i va ser avorrida i no s'entenia res :iquemes:


Son un "rebuild", han fet la historia de nou variant forces coses, incluint nous personatges, etc...

Pero la primera peli no canvia casi res, excepte que resumeixen 8 capitols en 2 hores. Sembla que les coses pasin molt depresa...

Jo tinc la peli cyce, la vaig comprar al Salo del comic del any passat per 4 duros. De fet, en el salo del manga d'aquest any encara la vaig veure crec...

Iria, com li vols demanar coses a la meva amre, li pots demanar aixo xD Crec que no le obert mai per aixo...


Perquè vols que agafi la peli 3? xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Neon Genesis Evangelion

EntradaAutor: koroki » 15 maig 2012 14:45

La serie que estas mirant acaba amb la peli que tinc a casa, que no es la 3.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron