Phi Brain Kami no Puzzle

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Phi Brain Kami no Puzzle

EntradaAutor: Yui-chan » 21 maig 2012 21:19

Imatge

PHI BRAIN KAMI NO PUZZLE/ PHI BRAIN PUZZLE OF GOD

Imatge

Phi Brain Kami no Puzzle es la història que gira al voltant d'en Kaito, el nou estudiant de l'Acadèmia Root, que és un "aficionat dels puzzles" ( veureu que no es només aficionat :nifunifa: ). Que és seleccionat com a candidat per el "Phi Brain" ja que les seves habilitats mentals són increibles. Un dia mentre en Kaito està amb la Nonoha la seva amiga de la infància en unes ruïnes properes a l'academia que són conegudes amb el nom del "el puzzle impossible de resoldre". El puzzle resulta ser una proba preliminar d'una organització anomenada POG (Puzzle Of God), al resoldre'l en Kaito es converteix en Solver de la POG i li és otorgat el títol de Einstein (títol donat a aquelles persones considerades filles del Phi Brain), ja que és escollit per el Braçalet d'Orpheus, de manera que anirà per tot el món resulent els puzzles Gusha, puzzles creats per els Givers de la POG, els quals es creuen que són impossibles de resoldre i en els quals també t'hi jugues la vida.

Consta de 25 capitols.

PHI BRAIN KAMI NO PUZZLE 2

Imatge

És la continuació de Phi Brain, però Daimon Kaito ha estat capaç de neutrelitzar la POG resolent els seus puzzles Gusha però, un dia apareix una organització anomenada la Orpheus Order. Aquesta nova organització retara en Kaito i els seus companys Gyamon amb el títol de Galileo, Cubic amb el títol de Edison, Ana títol de Da Vinci a nous i perillosos puzzles.

Consta de 25 capítols.

PHI BRAIN KAMI NO PUZZLE 3

Imatge

Aquest cop en Kaito i els seus amics han de fer recuperar la memoria a la persona més important per aquest, Makata Jin, resolent els Puzzles Gusha que ell va crear.
A més a més s'han d'enfrontar contra una organització que es fa anomenar els seguidors d'en Makata Jin. A aquesta aventura s'uneixen en Kaito i amics amb la POG i la Orpheus Order.

Puzzle Start
Imatge


M'he decidit a obrir un post amb aquesta sèrie perquè per a mi, a sigut una sèrie capaç de fer-me trencar el cap en cadascun dels puzzles que han surtit, tot i que molts d'ells no els he sapigut fer :os_timit:

Realment aquesta sèrie la recomano perquè tot i que al principi vaig pensar que no al final m'ha enganxat moltíssim, espero que si decidiu mirar-la comenteu per saber que us està semblant.

Per els que ja l'estigueu mirant m'agradaria saber la vostra opinió :oniom_ilution:

A si, com a cosa de curiositat és que l'estil de dibuix em va costar acostumar-me una mica ja que, és diferent al que estava acostumada a mirar :os_timit:
Yui-chan l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 gen. 2014 20:13, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Phi Brain Kami no Puzzle

EntradaAutor: Hachi » 21 maig 2012 21:28

Així m'agrada que obris temes dels animes que t'agraden :kawai_oi: :kawai_oi:

Doncs ni idea de quin anime és, la li faré un cop d'ull. Si el dibuix és com la captura que has posat, a mi em mola :perverface:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Phi Brain Kami no Puzzle

EntradaAutor: Yui-chan » 21 maig 2012 21:33

Si el dibuix és com la captura :perverface:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Phi Brain Kami no Puzzle

EntradaAutor: Midgar Wolf » 21 maig 2012 21:40

La tinc apuntada per veure pero com sempre prefereixo esperar a que estigui acabada. No m'agrada gens esperar semanalment cada episodi.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Phi Brain Kami no Puzzle

EntradaAutor: Yui-chan » 21 maig 2012 21:45

M'entrestant pots anar mirant la primera temporada ><
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Phi Brain Kami no Puzzle

EntradaAutor: Xose » 23 maig 2012 14:15

Té bona pinta, quan acabi examens li intentaré donar una oportunitat
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron