Ikoku Meiro no Croisée

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Hachi » 24 maig 2012 14:52

Imatge


Imatge


Ikoku Meiro no Croisée és un manga shojo escrit i il·lustrat per Takeda Hinata, que va ser publicat a la revista Dragon Age Pure, i després a la revista Dragon Age de l'editorial Fujimi Shobo. L'adaptació de l'anime va ser a càrrec de l'estudi Satelight amb al direcció de Kenji Yasuda, i va començar-se a transmetre al 5 de juliol de 2011. L'anime consta de 12 episodis.

Argument
La història es desenvolupa a la segona meitat del segle XIX quan la civilització europea va començar-se a interessar per la cultura japonesa. Una nena, la Yune, viatge a França, el lloc on comença a treballar en les parts baixes de la ciutat de París en una botiga d'artesania que es diu Enseignes du Roy. La història es centra en l'estància de Yune a la ciutat de París en aquesta època.

Personatges
- Yune: és la protagonista de la història. És una nena petita amb el cabell curt negre i ulls negres, que sempre va vestida amb Kimonos. Va ser enviada per la seva família a París per treballar com a minyona a la ferreteria d'en Claude Claudel.
- Claude Claudel: és un noi jove, ros, d'ulls verds. És el propietari de la ferreteria on treballa la Yune.
- Oscar Claudel: és l'avi de Claude. És molt alegre i li agrada molt viatjar. Quan torna del seu viatge de Japó porta a la Yune perquè treballi a la ferreteria.
- Alice Blanche: és la filla menor de la família Blance. És una nena rossa i amb els ulls blaus que està obsessionada amb la vida oriental. L'únic que la complau és una cosa oriental.


Imatge


Opening

Link

Trailer

Link

Captures
Imatge
Imatge



~~~


Realment us recomano aquesta sèrie. El que m'agrada molt d'aquesta sèrie és que es mostren forces trets característics de la cultura japonesa, cosa que m'agrada xD. I les dues protagonistes m'agraden molt xD. M'agrada també perquè es veuen les dues cultures francesa i japonesa, i fa molta gràcia quan veus el París del segle XIX en anime xD.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Konata » 24 maig 2012 14:55

He de començar a re-mirar-la ><, aquest estiu em posaré les piles, a mes la Yune és taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan monaaaaaaaaaaaa i el noi taaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapo ú///u
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Hachi » 24 maig 2012 14:58

Konata ha escrit:He de començar a re-mirar-la ><, aquest estiu em posaré les piles, a mes la Yune és taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan monaaaaaaaaaaaa i el noi taaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapo ú///u

La Yune és tope de mona, qui també m'agrada molt és l'Alice Blanche és taaaaaaan mona també *O*

Et recomano que la miris :oniom_ilution:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Konata » 24 maig 2012 15:00

Hachi ha escrit:
Konata ha escrit:He de començar a re-mirar-la ><, aquest estiu em posaré les piles, a mes la Yune és taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan monaaaaaaaaaaaa i el noi taaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapo ú///u

La Yune és tope de mona, qui també m'agrada molt és l'Alice Blanche és taaaaaaan mona també *O*

Et recomano que la miris :oniom_ilution:

És que a la Alice no vaig arribar :os_u-u:

Però sep, la miraré :ajaseps:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Hachi » 24 maig 2012 15:01

Konata ha escrit:
Hachi ha escrit:
Konata ha escrit:He de començar a re-mirar-la ><, aquest estiu em posaré les piles, a mes la Yune és taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan monaaaaaaaaaaaa i el noi taaaaaaaaaaaaaaaaaaaan guapo ú///u

La Yune és tope de mona, qui també m'agrada molt és l'Alice Blanche és taaaaaaan mona també *O*

Et recomano que la miris :oniom_ilution:

És que a la Alice no vaig arribar :os_u-u:

Però sep, la miraré :ajaseps:

Quan apareix l'Alice tot és torna molt graciós xDDD. Sinó mira les captures, tope de cares super mones xDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: koroki » 24 maig 2012 15:27

A mi m'esta agradant.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Kimy » 24 maig 2012 15:40

Vaig dir que la miraria en Setmana Santa i no ho vaig fer, suposo que aquest estiu si la mirare. Suposo que al ser nova no hi haura gaire problema per a trobar-la per internet.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Ikoku Meiro no Croisée

EntradaAutor: Hachi » 24 maig 2012 15:42

M'havia confós hi havia posat juliol del 2012, és del juliol del 2011 evidentment.
Jo me la vaig baixar crec després del que va passar amb megaupload i la vaig trobar. Suposo que no tindràs problemes per trobar-la ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron