Deadman Wonderland

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Deadman Wonderland

EntradaAutor: Kimy » 24 maig 2012 16:24

Deadman Wonderland


Imatge



Deu anys han passat des de «El Gran Terratrèmol de Tokio», un desastre natural que va enfonsar més del 70% de Tòquio en l'oceà. Ganta Igarashi és un estudiant d'escola secundària de 14 anys a la Prefectura Nagano, tot hi ser un supervivent del terratrèmol, ell no té cap memòria sobre el desastre i simplement vol jugar a futbol i viure una vida normal.

Tot va canviar un dia quan un home misteriós cobert en sang apareix fora la finestra de la seva aula. «L'Home Roig» acaba assassinant a tots hi cada un dels seus companys de classe, però estranyament el deixa viure després d'incrustar un vidre carmesí en el seu pit. Posteriorment, Ganta és culpat pels espantosos assassinats dels seus companys de classe i es condemnat a mort en «Deadman Wonderland».


Deadman Wonderland (DW) és l'única presó de Japó controlada per una empresa privada, construïda després del terratrèmol com una atracció turística per ajudar a "reanimar" a Tokio. Els presoners serveixen com a personal i entreteniment dels visitants. A causa de la naturalesa atroç del crim de Ganta, a ell li donen «la pena de mort» de DW, que es tracta d'un collaret metàl·lic al voltant del seu coll que injecta lentament verí en el seu cos. L'única manera de retardar la seva «execució», és consumint un antídot especial, semblant a un caramel, cada tres dies. Una mica després d'arribar a la presó, Ganta es troba amb una noia misteriosa anomenada Shiro, que sembla que coneix el seu passat. Ganta també acaba fent amistat amb un pres anomenat Yoh, un cleptòman amb un talent especial per localitzar coses.

En la seva recerca per professar la seva innocència i obtenir venjança, el protagonista s'obsessiona amb trobar al «Home Roig», que pot estar en algun lloc dins de la presó. Durant aquesta recerca, Ganta comença a desenvolupar una capacitat estranya per controlar la seva sang. Aviat descobreix un nivell secret sota de la presó que habiten els «Deadmen». Aquests, al igual que Ganta, poden controlar la seva sang i utilitzar-la com a arma. Aviat, el protagonista és forçat a participar en tornejos de lluita secrets contra altres Deadmen, en els quals, gent anònima paga grans sumes de diners per a poder presenciar-los. El guanyador del combat rep una gran suma de Cast Points, que és la moneda de Deadman Wonderland. El perdedor, si sobreviu al combat, perd una part del seu cos seleccionada per una màquina escurabutxaques...

Opening

Link
(La cançó és un orgasme u.u)

També us deixo una imatge del manga i una d'altre de l'anime, per a que contempleu el grau de sang que pot sortir.

Imatge


Imatge



La serie esta catalogada com d'acció, ciencia ficció, drama i gore. A mi m'agrada moltíssim, tot hi que he de dir el manga és molt millor que l'anime, al menys pel meu gust. No se si us agradará, suposo que si vau agafar gust a Mirai Nikki, a aquesta també li agafareu, i personalment, crec que és molt millor. En fí, no se que dir, és el tipus de serie que a mi realment m'agraden.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Aniool » 24 maig 2012 16:34

sembla que mola molt :emocio: :emocio:
quant tingui temps la començaré :kawai_oi:
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Konata » 24 maig 2012 16:36

Jo vaig començar el primer capi, però no em carregava el senyor reproductor i ho vaig deixar, ja miraré el manga(depenen de com sigui de llarg ><)
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Kimy » 24 maig 2012 16:43

El manga té uns 60 capis i continua mensualment, son capitols llargs per això ><
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Konata » 24 maig 2012 16:43

Kimy ha escrit:El manga té uns 60 capis i continua mensualment, son capitols llargs per això ><

Intentaré fer un marató a l'estiu per posar-me al dia, com tingui gaires mes o em compro el manga o res ><
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Hachi » 24 maig 2012 18:05

Sembla interessant, després d'acabar exàmens ja li donaré una oportunitat :oniom_happy:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Darko » 24 maig 2012 18:05

El tinc pendent de fa temps aquest manga, vaig començar-lo a llegir, però.... em vaig quedar al capitul 3 o 4 ^^U
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Midgar Wolf » 24 maig 2012 20:20

Tinc l'anime descarregat, pero al tractar-se d'una temporada curta ni l'he vist. No sé si l' adaptació de l'anime es igual al manga, si es una adaptació lliure amb final inventat, si estàn previstes noves temporades, etc...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Deadman Wonderland

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 30 juny 2012 14:19

Una amiga amb la que he quedat aquesta setmana a Barcelona m'ha la va ensenyar i la veritat es que és interessant. Té un argument original i curiós. A més hi ha un personatge que ja m'ha cridat l'atenció (el del parxe xDD).

M'he vist fins el capitol número 4, us la recomano. Jo la seguiré.
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

cron