Rozen Maiden

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Rozen Maiden

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 22:57

Imatge


Imatge


Rozen Maiden és una sèrie manga creada pel grup PEACH-PIT i que consta de 8 volums. El manga a Espanya ha estat llicenciat per Norma Editorial. Rozen Maiden va ser publicada a la revista Comic Birz de l'editorial Gentosha entre el setembre del 2002 i el juliol del 2007.
L'adaptació a l'anime va ser dirigida per Mamoru Matsuo format per dues temporades de 12 capítols cadascuna Rozen Maiden i Rozen Maiden Träumed, i les OVA's Rozen Maiden Ouvertüre i Rozen Maiden Duellwaltzer. En una enquesta feta per TV Asahi al 2006 sobre els 100 millors animes Rozen Maiden va aconseguir la novena posició.

Argument
La història comença amb Jun, un noi que viu aïllat a la seva habitació i que acostuma a adquirir joguines estranyes per internet. Un dia rep un misteriós correu que diu: “Li donaràs corda?”, i ell accepta sense pensar-s'ho. Així és com obté a Shinku, una preciosa i refinada nina que al donar-li corda cobra vida i diu ser una Rozen Maiden. Jun se'n adona que les Rozen Maiden són una relíquia col·lecció de nines que estan dissenyades per l'Alice Game, un joc que consisteix en què les Rozen Maiden han de lluitar entre si per poder robar la Rosa Mística de l'oponent, qui aconsegueixi reunir totes les Roses Místiques es convertira en Alice (la nina perfecta). Shinku obliga a Jun a ser el seu mèdium / minyó, i així ella pot obtenir l'energia de Jun per poder evitar perdre la seva Rosa Mística en l'Alice Game.
Com s'ha exposat abans les Rozen Maiden són una col·lecció de nines creades per Rozen el que anomenen “Pare”. Per poder entrar a l'Alice Game les Rozen Maiden necessiten un mèdium, un ésser humà que els prestarà l'energia vital en aquestes batalles.

Curiositats
- L'argument de la història sembla estar relacionat amb relats de literatura clàssica infantil tals com: Alícia en el país de les meravelles, Pinocho i Blanca Neus.
- En alguns animes com Shugo Chara!, Pandora Hearts, D.gray-man, Kuroshitsuji, C3 (Cube x Cursed x Curious), Another i High School DxD  es poden veure rèliques de les Rozen Maiden en alguns capítols.


Imatge


Wiki
Rozen Maiden: creades per Rozen, són unes nines que el seu destí ha estat sempre buscar la perfecció, motiu pel qual es va crear l'Alice Game. Cada Rozen Maiden té uns poders i unes característiques especials que li atorga uns avantatges i desavantatges en el joc. No obstant, necessitaran d'un mèdium humà que els hi subministri energia.

Mèdim: les Rozen Maiden necessiten tenir un mèdium, és a dir, establir un contracte màgic amb un humà perquè aquest els hi doni l'energia per poder lluitar.

Anells: les Rozen Maiden posseïxen un anell especial anomenat “De la Rosa” que serveix per fer el contracte amb l'ésser humà. Només hi ha un anell per cada una d'elles. Si el perden o anul·len el seu contracte hauran de dormir i fabricar un anell nou, fet que porta molt de temps.

Pare: és el creador de les Rozen Maiden, que van ser creades per intentar crear la nina perfecta.

Alice: la Rozen Maiden que aconsegueixi totes les Roses Místiques evolucionarà i es convertirà en Alice, un ésser tant pur i perfecte.

Alice Game: és el nom d'una batalla que es realitza a l'univers de les Rozen Maiden per debatre quina de les Rozen Maiden es convertirà en Alice. L'únic objectiu d'aquest joc consisteix en despertar a Alice, la preciosa i perfecte nina que només apareixerà quan una Rozen Maiden aconsegueixi reunir totes les Roses Místiques dels seus contrincants. Les set nines hauran de lluitar contínuament per defensar la seva rosa i robar la de les altres, fins que només en quedi una. D'aquesta manera, la Rozen Maiden que resulti guanyadora podrà reclamar la Rosa Mística de la perdedora, estant més a prop de poder-se convertir en Alice. La perdedora es convertirà en una nina inanimada.

Maleta: les Rozen Maiden al dormir formen un anell amb els seus somnis, però tarden molts anys. Aquest és el motiu pel qual es passen generacions dormint.

Rosa Mística: és el nom que rep l'ànima de la nina i que li atorga els seus poders especials. És l'element més important del joc, ja que si s'aconsegueixen totes les Roses Místiques la nina Rozen Maiden es convertirà en Alice.

Esperit Guardià: és l'ens que neix de la Rosa Mística de la nina i que sol manifestar-se en el món exterior com un petit punt lluminós semblant a una fada. Aquests esperits són els encarregats de protegir a les seves propietàries i convertir-se en les seves armes.



Openings

Link


Link



~~~~~~


Per les que us agraden les nines, no us podeu perdre aquest anime, realment està molt bé. Una altra curiositat de la sèrie és que les nines són BJD *O*. A mi em va encantar aquesta sèrie ><. Així que us la recomano :DD. Respecte els que no sou fan de nines, igualment és un molt bon anime per veure ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2012 23:26

Us esteu flipant un munt amb els temes aquetes xDDDD

M'encanta Rozen maiden i es una merda que no tornin a editar el manga aquí...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Konata » 26 maig 2012 23:27

Aquest estiu *O*!
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 23:28

koroki ha escrit:Us esteu flipant un munt amb els temes aquetes xDDDD

M'encanta Rozen maiden i es una merda que no tornin a editar el manga aquí...

Més borde impossible, a sobre que fem coses guais ¬¬


Konata ha escrit:Aquest estiu *O*!

L'has de veure :kawai_oi:
Totes les nines estan en pullip xDDD. Totes nose, però pràcticament totes també estan en BJD xDDDDDDDDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Konata » 26 maig 2012 23:29

Hachi ha escrit:
koroki ha escrit:Us esteu flipant un munt amb els temes aquetes xDDDD

M'encanta Rozen maiden i es una merda que no tornin a editar el manga aquí...

Més borde impossible, a sobre que fem coses guais ¬¬


És un otaku viciós, son bordes per naturalesa :ajaseps:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2012 23:30

No sabia que sortien a altres animes xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 23:32

Konata ha escrit:
Hachi ha escrit:
koroki ha escrit:Us esteu flipant un munt amb els temes aquetes xDDDD

M'encanta Rozen maiden i es una merda que no tornin a editar el manga aquí...

Més borde impossible, a sobre que fem coses guais ¬¬


És un otaku viciós, son bordes per naturalesa :ajaseps:

Ni que ho diguis, a sobre m'havia currat un munt aquest cop la ressenya :os_t-t:


koroki ha escrit:No sabia que sortien a altres animes xD

Si, de fet quan la Misaki Mei està en la botiga de nines, hi havia una nina mooolt similar a la Souseiseki, però vaig pensar, no pot ser, i si és xDDD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 23:38

A shugo chara i High school DxD també? O.O
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 23:39

Jo he vist forces capítols de Shugo Chara però no recordo ><. Això deia la wiki xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 23:40

Hachi ha escrit:Jo he vist forces capítols de Shugo Chara però no recordo ><. Això deia la wiki xD

L'unica temporada que no he vist a sigut lultima com no surtin alla... i a High School DxD jo no les hi he vistes O.O mi fixare amb mes detall :oniom_ilution: :iquemes: :iquemes:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 23:42

AnimeGirl ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo he vist forces capítols de Shugo Chara però no recordo ><. Això deia la wiki xD

L'unica temporada que no he vist a sigut lultima com no surtin alla... i a High School DxD jo no les hi he vistes O.O mi fixare amb mes detall :oniom_ilution: :iquemes: :iquemes:

xDDDDD

He vist poc anime de Kuroshitsuji, així que tampoc puc opinar d'aquí ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 23:43

Hachi ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo he vist forces capítols de Shugo Chara però no recordo ><. Això deia la wiki xD

L'unica temporada que no he vist a sigut lultima com no surtin alla... i a High School DxD jo no les hi he vistes O.O mi fixare amb mes detall :oniom_ilution: :iquemes: :iquemes:

xDDDDD

He vist poc anime de Kuroshitsuji, així que tampoc puc opinar d'aquí ><

Kurositjushi la tinc a la llista per veure :os_t-t:
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Aniool » 26 maig 2012 23:44

AnimeGirl ha escrit:
Hachi ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:
Hachi ha escrit:Jo he vist forces capítols de Shugo Chara però no recordo ><. Això deia la wiki xD

L'unica temporada que no he vist a sigut lultima com no surtin alla... i a High School DxD jo no les hi he vistes O.O mi fixare amb mes detall :oniom_ilution: :iquemes: :iquemes:

xDDDDD

He vist poc anime de Kuroshitsuji, així que tampoc puc opinar d'aquí ><

Kurositjushi la tinc a la llista per veure :os_t-t:


kurositsushi mola molt, almenys la primera temporada, ara he de començar la segona
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Konata » 27 maig 2012 11:30

OH SEBASTIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oniom_happy: :oniom_happy:

Bendició dels Déus, sex symbol extraordinari, home perfecte, amor platonic, oh au iu ah :os_timit: :oniom_ilution: :os_aplau:


I crec que se quan es que surten ><


**Bebent suc de taronja natural fet per la mama :emocio: **
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Rozen Maiden

EntradaAutor: Hachi » 27 maig 2012 11:34

Konata ha escrit:OH SEBASTIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oniom_happy: :oniom_happy:

Bendició dels Déus, sex symbol extraordinari, home perfecte, amor platonic, oh au iu ah :os_timit: :oniom_ilution: :os_aplau:


I crec que se quan es que surten ><


**Bebent suc de taronja natural fet per la mama :emocio: **

Posa captura del moment!! :vicios:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

cron