Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 30 juny 2012 13:57

xDD... No he vist cap tema obert de la serie en si i necessitava obrir-lo. Potser en un altre moment també obro Vagabond que per mi és una obra mestra. En tot cas és la serie que més m'ha marcat com tots sabeu i tot i ja haver-se acabat fa quasi 20 anys, 18 si no m'equivoco, segueix sent una de les que més ha marcat en el pais nipo. Sent abans de One Piece la que més ventes ha tingut en proporció a numeros publicats (tenim en compte que la serie només va durar 6 anys). I trencant amb molts esquemes vist des del moment, començant pel protagonista que en comptes de ser un as en l'esport en qüestió no en té ni idea i entra per impresionar a la noia que li agrada :lolface: ...

Fins i tot en enquestes fetes fa uns pocs anys, el 2008-2010, va sortir que era de les que més o la que més esperaven continuació, tant entre el públic masculí com femení. Corren rumors de que l'autor després de Vagabond i fer un descans la continuï, tots els grans fans d'aquesta serie están a l'espectitva de veure què passa... Tornaria a tenir l'èxit que va tenir?, veuriem un Sakuragi millorant tant que aconseguiria en el seu segon any el titol de MVP?. Tot està a l'aire... Només fa falta esperar a veure que decideix el gran Inoue Takehiko.

A mi si m'ha agradat no ha estat tan sols per ser de bàsquet i tenir un protagonista pèl-roig dels que són fins i tot una mica problemàtics. Sinó que té una profunditat increíble, personatges molt humans i que no són plans sino rodons. Un argument que evoluciona junt amb aquests personatges tant únics i capaç de fer que t'enamoris de l'esport tot i no agradar-te.

I què dir-ne del dibuix?, al principi era el típic, però a mesura que avança veus com el millora i té un nivell que res té a envejar a els més grans.

Com a informació de més dir que admiro a l'autor, però no només per les seves obres fetes, sino com a persona. La seva manera de veure la vida i pensar són increíbles.

Per mi sens dubte una obra mestre del manga/anime.

Aquí deixo informació i l'argument.

Imatge

INFORMACIÓ


MANGA


Nom de la sèrie: Slam Dunk
Nom original: スラム ダンク (Suramu Danku)
Autor: Takehiko Inoue
Publicat en: Shonen Jump
Demografía: Shonen
Primera edició: 1990
Última edició: 1996
Volums publicats: 31 (completa)


ANIME


Direcció: Nobutaka Nishizawa
Estudi d'animació: Toei Animation
Cadena televisiva: TV Asahi
Primera emissió: 1993
Última emissió: 1996
Episodis: 101 (complet)


ARGUMENT


Hanamichi Sakuragi és un estudiant de secundaria alta de 15 anys que entra en el Shohoku, el seu nou institut. Té el rècord de 50 carbasses consecutives en el seu altre institut, Wakou. Només d'entrar s'enamora de la germana del capità de bàsquet, la Haruko Akagi, i a partir d'allà entrarà a l'equip per impressionar-la i fer que tingui només ulls per ell. Quin és el problema?, aquesta noia està enamorada d'en Kaede Rukawa, un jugador estrella que al contrari d'ell és molt bo en l'esport i té molt d'èxit amb les noies. Immediatament neixarà una enemistat, però amb el pas del temps en Sakuragi aprendrà a estimar l'esport fent-lo fins i tot madurar com a persona. El protagonista junt amb en Takenori Akagi, Ryota Miyagi, Hisashi Mitsui i Kaede Rukawa el Shohoku es convertirà en un gran equip.

Bé, molts ja la coneixeu. Però és mítica i necessitava obrir-ne un tema xD, jeje!!. A més que ultimament l'he estat recordant, quins records...
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

EntradaAutor: koroki » 30 juny 2012 14:00

Em va agradar molt en el seu moment. Amb la Hachi la estem fent la versio en tomos gordos (tot i que els vam comprar tots el ultim salo del manga per nomes 5€ tomo oferta de ivrea).
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

EntradaAutor: Rina_Zarmalansk » 30 juny 2012 14:08

Jo vaig ser gilipolles i no ho vaig fer T_T... Espero que tornin a fer l'oferta
Imatge
Avatar de l’usuari
Rina_Zarmalansk
Japan Fan
 
Entrades: 131
Membre des de: 04 març 2012 15:31

Re: Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

EntradaAutor: koroki » 30 juny 2012 14:48

Rina_Zarmalansk ha escrit:Jo vaig ser gilipolles i no ho vaig fer T_T... Espero que tornin a fer l'oferta

Jo també ho espero, perque es una GANGA. No se, sempre vaig pensar que es van confondre, pero 4 dies de confusions xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

EntradaAutor: Darko » 30 juny 2012 16:14

Ja, realment va ser molt raro allò xD Però també espero que tornin a fer-ho, el fet de que continui o no la serie depen d'això...xD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Slam Dunk!! la gran esmaixada!! xD

EntradaAutor: Xose » 02 jul. 2012 22:32

A mi també em va encantar (de fet tinc la sèrie completa en anime y en manga més les figuretes del quintet inicial de Shohoku) i també em va decepcionar el que no acabessin al sèrie animada.
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron