Sword Art Online (SAO)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 02 des. 2012 19:52

Vlaid ha escrit:capitol 22
Primera mort d'en Kirito?! si, dire el que tots pensem...WTF!? Ha molat el somriure que fa quan lluitra contra els guardians, si, el somriure sadic xD per altra banda, la pobre Sugu a quedat feta una merda al veure la realitat... :noemfotis: y en kirito ja no sap que fer :trist: A veure com va el capitol 23 xD

Referent a la durada de l'anime, diuen que tenen 24-26 capitols, les noveles no se per on llegirles, si algu ho sap que em passi el link...gracies :lolface:


Segurament tingui 24 es impossible per el tros que falta que facin 4 capitols, tot i que 2 son exagerats >.< en fi, suposu que tancaran el final :)

Vlaid en quan a les noveles te les passo per fb ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 12 des. 2012 17:32

Hola.

El anime té una adaptació decent, les noveles son 10000 cops millors, jo de fet estic traduint la 5na xD (i potser la 6na, encara m'ho té que confirmar el fansub en el que hi soc).

www.lanove.net

Allà hi han les 3 primeres (estem pujant la 4ta xD i proximament la 5na :nocrec: )

Salutacions ^^
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 16 des. 2012 15:10

Una Setmana,Una Setmana, Una Setmana, Una Setmana, Una Setmana, Una Setmana, Una Setmana...

Només una kyaaaah estic mega ephorica!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 17 des. 2012 19:32

Hola.

Saps Yui, han dit que potser adapten directament GGO (12 capitols, novela 5 i 6) sense parar i fer una segona temporada, es a dir, sería una temporada de 38 capitols (37 normals + 1 OVA) i que "adaptaria" (millorable pero bueno) les noveles 1, 2, 3, 4, 5 i 6 es a dir, els arcs de Aincrad, ALO i GGO.

No esta confirmat i ho sabrem la setmana que ve, pero com que s'ha vengut com a xurros tot apunta a això.

Saltuacions ^^
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 17 des. 2012 19:59

apau 「コバ」 ha escrit:Hola.

Saps Yui, han dit que potser adapten directament GGO (12 capitols, novela 5 i 6) sense parar i fer una segona temporada, es a dir, sería una temporada de 38 capitols (37 normals + 1 OVA) i que "adaptaria" (millorable pero bueno) les noveles 1, 2, 3, 4, 5 i 6 es a dir, els arcs de Aincrad, ALO i GGO.

No esta confirmat i ho sabrem la setmana que ve, pero com que s'ha vengut com a xurros tot apunta a això.

Saltuacions ^^


Tomaaaaaaaaaaa!!! més SAO!! siiii tu sas quina alegria m'acabes de donar :kawai_oi: :kawai_oi:

Bé ara si seriosos... m'agradat això una molt bona noticia despres de saber que aquest fina sacaba lña primera temporada de SAO :)
Gràcies per la informacio apau :)
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 17 des. 2012 20:11

Hola.

De res ^^ Si, diuen això, pero com que el 4t arc es només una novela fijo que l'allarguen 6 capitols més XD SAO s'esta venent MOLTÍSSIM (de fet crec que es l'anime de l'any que més esta venent si no m'equivoco) i tenen material per aburrirse (fa uns dies va sortir la 11va novela que acaba el 5è arc (8-11 de noveles) al japó) i l'autor diu que pensa seguir escrivint osigui que no ens hem de preocupar per falta de material :kawai_oi:

Salutacions ^^

PS: Pero repeteixo, faries bé llegin-t'he les noveles (gràcies fansubs anglesos que ja teniu llista la 10ena, snif, us estimo, ARA DONEU-VOS MÉS PRESSA AMB LES DE ZERO NO TSUKAIMA) perquè l'adaptacio de l'anime es...mediocre tirant a desastrosa. Es salten coses IMPORTANTISSIMES a la historia (com certa cosa que passa a Aincrad que te importancia a GGO) i possen coses totalment accesories.
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 17 des. 2012 22:16

apau 「コバ」 ha escrit:Hola.

De res ^^ Si, diuen això, pero com que el 4t arc es només una novela fijo que l'allarguen 6 capitols més XD SAO s'esta venent MOLTÍSSIM (de fet crec que es l'anime de l'any que més esta venent si no m'equivoco) i tenen material per aburrirse (fa uns dies va sortir la 11va novela que acaba el 5è arc (8-11 de noveles) al japó) i l'autor diu que pensa seguir escrivint osigui que no ens hem de preocupar per falta de material :kawai_oi:

Salutacions ^^

PS: Pero repeteixo, faries bé llegin-t'he les noveles (gràcies fansubs anglesos que ja teniu llista la 10ena, snif, us estimo, ARA DONEU-VOS MÉS PRESSA AMB LES DE ZERO NO TSUKAIMA) perquè l'adaptacio de l'anime es...mediocre tirant a desastrosa. Es salten coses IMPORTANTISSIMES a la historia (com certa cosa que passa a Aincrad que te importancia a GGO) i possen coses totalment accesories.

m'estic llegint les noveles ^^ mes que res perque no tinc espera xD aquest nadal me les folire en menys d'una setmana ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 23 des. 2012 17:13

Spoiler Cap 25
al principi del capitol amb el pavo aquell m'he quedat flipant quan talla el braç a en kirito...pero quan aquest s'emprenya i l'empotra contra la furgoneta...a sigot massa :OBJECTION: Molt bon capitol

Espero sincerament, que surti una altra temporada, puder es dels millors animes que e vist en tota la meva vida, per no dir el millor (per al meu gust). M'he fixat que, en uns mesos s'ha convertit en un dels animes, com ja heu dit, que mes s'han vist, agafant molt d'exit i fama...ojala surti una segona temporada, ho repeteixo :emocio:

P.D: estava malalt i no podia anar al PC
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: koroki » 23 des. 2012 17:59

Vlaid ha escrit:Spoiler Cap 25
al principi del capitol amb el pavo aquell m'he quedat flipant quan talla el braç a en kirito...pero quan aquest s'emprenya i l'empotra contra la furgoneta...a sigot massa :OBJECTION: Molt bon capitol

Espero sincerament, que surti una altra temporada, puder es dels millors animes que e vist en tota la meva vida, per no dir el millor (per al meu gust). M'he fixat que, en uns mesos s'ha convertit en un dels animes, com ja heu dit, que mes s'han vist, agafant molt d'exit i fama...ojala surti una segona temporada, ho repeteixo :emocio:

P.D: estava malalt i no podia anar al PC

Estavem preocupats xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 29 des. 2012 15:15

Hola.

SAO s'ha vengut com si el regalessin, l'ultim dubte que s'hauria de tindre es si hi haurà o no 2na temporada crec jo x'DD A més, en 12 capitols poden adaptar GGO (novela 5 i 6) i amb un parell de OVAS poden adaptar l'arc que comença i acaba en la novela 7.

Salutacions ^^
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 02 gen. 2013 16:11

apau 「コバ」 ha escrit:Hola.

SAO s'ha vengut com si el regalessin, l'ultim dubte que s'hauria de tindre es si hi haurà o no 2na temporada crec jo x'DD A més, en 12 capitols poden adaptar GGO (novela 5 i 6) i amb un parell de OVAS poden adaptar l'arc que comença i acaba en la novela 7.

Salutacions ^^

vaig estar investigant sobre això i es possible que si que treguin segona temporada, ja que com has dit, hi ha molt de material encara...però puder hi haurà problemes amb els estudis o no se que em van dir. No se si es veritat o no, nomes cal esperar :nocrec:

P.D: passa el mateix amb accel world (mateix autor i tal)
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Cheza » 12 gen. 2013 00:41

Jo ja l'´he vist, vull dir.. no cal que treguin cap segon temporada ni res >_< esta bé tal i com està >_< ha acabat genial, vull dir T_T es super maca la serie ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 12 gen. 2013 01:03

A veure si l'acabo, que vaig deixar-me els 4 últims capítols per veure ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 12 gen. 2013 12:43

Hachi ha escrit:A veure si l'acabo, que vaig deixar-me els 4 últims capítols per veure ><

:iquemes: acabala :facepalm:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 12 gen. 2013 13:19

ha de tenir segona temporada no puc viure sense en Kirito i l'Asunaara >< me ampat les 236 pag de la primera novela en poc menys d'unes 4h quiero mas SAO!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron