Sword Art Online (SAO)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Kimy » 12 set. 2012 22:13

Jo crec que a aquest anime li trobes realment la gracia quan has jugat a un mmorpg durant cert temps. A mi em sembla prou interessant per aquest motiu i, de fet, al meu xicot també li agrada per això, així que suposo que si mai has jugat a un d'aquests jocs doncs no t'enganxara pas.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 12 set. 2012 22:52

Kimy ha escrit:Jo crec que a aquest anime li trobes realment la gracia quan has jugat a un mmorpg durant cert temps. A mi em sembla prou interessant per aquest motiu i, de fet, al meu xicot també li agrada per això, així que suposo que si mai has jugat a un d'aquests jocs doncs no t'enganxara pas.

Potser, no dic que no m'agradi eh, però m'esperava més, i m'ha decepcionat. A veure si m'acaba agradant més.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 13 set. 2012 18:24

muahahahahaha he tornat! me llegit tots els comentaris del fil en la meva ausencia de vacances...i ara...em toca spoilejar a mi i comentar xD
tan al capitol 4 com el 8 o 9 crec ke era, va ser molt heavy com en kirito es puleix el boss del pis i diu que a sigut una batalla si nomes a lluitat sol xD a part d'aixo, ja es veia a venir ke en kirito acabaria amb l'asuna :iquemes: pel demes m'ha agradat força i de moment em segueix agradant

Esta be que avancin tan depresa sense pararse amb un enemic com fan algunes series com One Piece (al menys aixi ho opino jo, com al principi de la serie) hi ha agut moments que casi em cardu a plorar
com amb la mort del gremi de "Gratos Negros" i es culpa a ell mateix
Pero en fi...nomes puc desitjar una cosa....que surti el proxim capitul!!!!! que no aguantu mes! :omfg:

P.D: Estic treballant amb un dibuix, si, amb un model de l'Asuna, amb la seva roba, de cares estatica si, pero era per provar la roba xD cuan l'acabi el penju

P.D2: ara que s'acosta el salo del manga em sembla que acabare anant de kirito... :perverface:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 13 set. 2012 19:21

Jo vaig plorar pensant que la palmava a l'ultim capitol amb el tio boig que va matar el company del Gremi de l'Asuna.
A si.. en Kirito està horrible amb el traje blanc >.< m'agrada el negre esta mes canyon!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Vlaid » 13 set. 2012 19:23

ya ves, el traje negre es mes guay, el blanc no es gens discret com diu ell xD
P.D: per algu li diuen "El Espadachin Negro", no? :lolface:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 13 set. 2012 20:27

Vlaid ha escrit:
ya ves, el traje negre es mes guay, el blanc no es gens discret com diu ell xD
P.D: per algu li diuen "El Espadachin Negro", no? :lolface:

Esta molt pivon amb el traje negre (ho sento algu ho havia de dir)... no li haurien d'haver canviat ><
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 13 set. 2012 21:11

Realment el traje negre és molt millor ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2012 15:09

Vull el capi ja :os_t-t:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 16 set. 2012 11:50

Ja he vist el capitol 11 ^^

Si surt la Yui pero no penso canviar l'avatar xD.
Per cert potser soc jo pero... la Yui tinc la sensació que se l'ha intoduït dins de SAO contra la seva voluntat i un cop dins li han esborrat tota la memoria :os_t-t: Pobretaa!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Konata » 16 set. 2012 12:42

Yui-chan ha escrit:Ja he vist el capitol 11 ^^

Si surt la Yui pero no penso canviar l'avatar xD.
Per cert potser soc jo pero... la Yui tinc la sensació que se l'ha intoduït dins de SAO contra la seva voluntat i un cop dins li han esborrat tota la memoria :os_t-t: Pobretaa!!

A mi em recorda a un estil codi lyoko a l'aelita, en plan que no sigui la filla del creador o algo aixi
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Hachi » 16 set. 2012 12:49

Konata ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Ja he vist el capitol 11 ^^

Si surt la Yui pero no penso canviar l'avatar xD.
Per cert potser soc jo pero... la Yui tinc la sensació que se l'ha intoduït dins de SAO contra la seva voluntat i un cop dins li han esborrat tota la memoria :os_t-t: Pobretaa!!

A mi em recorda a un estil codi lyoko a l'aelita, en plan que no sigui la filla del creador o algo aixi

A mi com acaba el final, crec que hi ha com un problema del joc on ella s'hi troba i per això esta com esta. Però nose.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Mrs_L » 16 set. 2012 13:39

Hachi ha escrit:
Konata ha escrit:
Yui-chan ha escrit:Ja he vist el capitol 11 ^^

Si surt la Yui pero no penso canviar l'avatar xD.
Per cert potser soc jo pero... la Yui tinc la sensació que se l'ha intoduït dins de SAO contra la seva voluntat i un cop dins li han esborrat tota la memoria :os_t-t: Pobretaa!!

A mi em recorda a un estil codi lyoko a l'aelita, en plan que no sigui la filla del creador o algo aixi

A mi com acaba el final, crec que hi ha com un problema del joc on ella s'hi troba i per això esta com esta. Però nose.

Jo penso que la Yui la pot haver creat el creador (com diu la Konata) i que, per com acaba el capítol, potser té molt de poder i serà una peça clau per a que en Kirito and company puguin sortir del joc

De totes maneres, aquest capítol se m'ha fet una mica lent i avorrit :???:
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Yui-chan » 16 set. 2012 18:56

Penso com la Kona crec que es com la Aelita de Code Lyoko xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Taishi » 17 set. 2012 02:36

Certament, és bastant estrany, com ha dit en Kirito podria ser un bug del joc i algú s'ha quedat atrapat. També podrien ser altres coses. Però no crec que sigui un personatge virtual generat per l'ordinador per ser la filla de en Kirito i la Asuna, perquè no son els primers ni els únics que s'han casat.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Sword Art Online (SAO)

EntradaAutor: Konata » 17 set. 2012 22:33

Taishi ha escrit:
Certament, és bastant estrany, com ha dit en Kirito podria ser un bug del joc i algú s'ha quedat atrapat. També podrien ser altres coses. Però no crec que sigui un personatge virtual generat per l'ordinador per ser la filla de en Kirito i la Asuna, perquè no son els primers ni els únics que s'han casat.

Em refereixo a la filla del creador del joc, que per alguna raó desconeguda estigui en el joc, per això em recorda a l'aelita de codi lyoko xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron