Nisekoi

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Nisekoi

EntradaAutor: Mrs_L » 24 ago. 2012 16:33

Bones! Obro post per parlar-vos d'un nou shonen de la Shonen Jump que està tenint força exit al Japó: Nisekoi

Imatge

Nisekoi és una comedia romàntica que tracta la historia d'en Raku Ichijo un estudiant aplicat que somia amb anar a una bona universitat i aconseguir un treball estable com a funcionari del govern. No obstant en Raku és el fill del cap d'una familia Yakuza i, tot i que hi està en contra, ell és el successor al lloc.

Quan era petit una nena li va regalar un collaret en forma de candau i es van prometre que es tornarien a trobar i, amb la clau de la nena, obririen el candau per a descobrir què hi ha a dins.

Un dia en Raku coneix a la Chitoge Kirisaki una nova alumna que es mostra violenta amb ell perquè odia a les persones dèbils. La cosa es complicarà més quan el pare del noi li demani sortir amb la filla d'una familia mafiosa per tal d'evitar una guerra entre els dos bàndols i aquesta filla sigui la Chitoge.

Des d'aquest instant en Raku haurà de fingir el seu fals romanç amb la Chitoge davant de tothom (fins i tot de la noia a qui estima) mentres segueix buscant a la nena de la seva infància.


Bé, més o menys això seria un resum del manga (agafat un mica de Wikipedia on ho trobareu infinitament millor explicat xDD).
Suposo que si llegiu a qualsevol lloc de què va la serie veureu que té moltes semblances amb Love Hina (però sense echii). Tot i això Nisekoi està força bé i, per ara, l'autor la sap portar amb bon ritme.

No se si està permès possar direccions d'altres pàgines, però per si us interessa us deixo l'enllaç d'un dels fansubs que la tradueix ^^
http://www.menudo-fansub.com/slide/reader/read/nisekoi/es/1/1/page/1
http://submanga.com/Nisekoi

Si algú la està seguint o la comença a seguir digueu havera que us sembla : D!
Avatar de l’usuari
Mrs_L
Friki
 
Entrades: 58
Membre des de: 18 ago. 2012 13:07

Re: Nisekoi

EntradaAutor: Charlie » 24 ago. 2012 18:22

Sembla interessant, [opinió]però sembla massa rosa per ser de la Shonen i sembla que el final es pot deduir sense llegir-lo[/opinió] tot i que si tinc ocasió el llegiré, més que res per el tema yakuza xD
Gracies per postejar ^^ esperem que ho segueixis fent!! :D
Avatar de l’usuari
Charlie
Postejador Nat
 
Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

Re: Nisekoi

EntradaAutor: koroki » 25 ago. 2012 15:13

No es de les series que té més exit a Japó, però algun cop le vist. Si dius que esta way la llegiré.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Nisekoi

EntradaAutor: Hachi » 27 ago. 2012 03:09

Així m'agrada que obris nous temes ^^

No té malta pinta el manga, a part que el dibuix m'agrada bastant. Potser li faig un cop d'ull.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Nisekoi

EntradaAutor: koroki » 07 gen. 2013 17:36

Llegint la serie XD

No esta gens malament, vaig pel capitol 21. La historia recorda molt a Love Hina XD El dibuix m'agrada i surten yakuzas en format divertit. Es força divertida.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Nisekoi

EntradaAutor: koroki » 07 gen. 2013 20:18

Capitol 42 XD

La serie es entretinguda, la veritat. Em recorda a ichigo 100% en estil d'historia, pero no es gens eichi. Es divertida i amorosa. Feia temps que volia llegir una serie d'amor. Llastima que hi hagi massa noies per un sol noi XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Nisekoi

EntradaAutor: Vlaid » 10 gen. 2013 01:35

M'esta agradant molt la veritat :vicios:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Nisekoi

EntradaAutor: koroki » 10 gen. 2013 10:51

Jo ja me possat al dia, la veritat es que esta força bé.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Nisekoi

EntradaAutor: Cheza » 10 gen. 2013 20:40

uoooooo sona bé sona bé ^^ ara la questió és trobar temps i tal per intentar llegirla T^T XDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Nisekoi

EntradaAutor: koroki » 10 gen. 2013 23:56

Cheza ha escrit:uoooooo sona bé sona bé ^^ ara la questió és trobar temps i tal per intentar llegirla T^T XDDD

No es la millor serie del mon, pero es divertideta.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Nisekoi

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 13 gen. 2013 01:27

Hola.

Dels mangas que més m'agraden últimament, super entretinguda i la Chitoge es amor pur al 100% :oops: :kawai_oi:

Salud.
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron