Tokyo Magnitude 8.0

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Tokyo Magnitude 8.0

EntradaAutor: Cheza » 17 gen. 2013 17:48

La serie tiene lugar en Tokio, después de que un terremoto de magnitud 8.0 en la escala de Richter sacudiera la ciudad. Como resultado de ello, la torre de Tokio, el puente arcoíris y otros lugares característicos han sido destruidos. Sigue la historia de los hermanos Mirai y Yuuki, que en aquél momento se encontraban visitando una exposición sobre robots en Odaiba, con motivo de sus vacaciones de verano, y cómo luchan por regresar a su casa después de la catastrofe en Setagaya, donde se encuentran sus padres. Los hermanos en el transcurso de la devastación conocen a Mari, una motociclista que también necesita regresar a su hogar y que se hace cargo de cuidarlos mientras los tres regresan con sus respectivas familias.

Imatge

Doncs això, que estic veient aquest anime ara, és des de fa uns quants anyets ja no se si el coneixeu, he mirat a veure si algú ha parlat d'ell per aquí, i no he trobat res >-< Així que aquí estic XDDD no és que m'agradin els animes o mangas seriosos >_< en realitat simplement m'agraden tots, i aquest es preciós, ja en el segon capítol em va fer plorar T_T així que, us animo a que el veieu ^^ jo de moment vaig pel tercer capítol >_< xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Tokyo Magnitude 8.0

EntradaAutor: Fesolet » 17 gen. 2013 23:11

Si t'agrada aquest anime (que és molt bo, tot s'ha de dir), et recomano que llegeixis "51 maneras de proteger a tu novia", Si m'haguessin dit que TM8.0 era la versió animada d'aquest manga, m'ho hagués cregut... és que són pràcticament iguals! (pero 51 maneras de proteger a tu novia és més "realista").

A més és de l'Usumaru Furuya, que és sinònim de qualitat!
Fesolet
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 54
Membre des de: 26 feb. 2012 03:45

Re: Tokyo Magnitude 8.0

EntradaAutor: koroki » 17 gen. 2013 23:40

Es va possar de moda duranty un temps pero ara feia temps que no veia res amb la serie XD

Mai le vist, em va fer pal en el seu moment ><
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Tokyo Magnitude 8.0

EntradaAutor: Cheza » 17 gen. 2013 23:44

Fesolet doncs ja m'ho mirare ^^ i koroki l'has de veure >_< es genial en serio, l'has de veure >-<
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Tokyo Magnitude 8.0

EntradaAutor: Midgar Wolf » 29 gen. 2013 00:49

Opino que hauries d'haver obert el post un cop acabada la serie i no quan portes dos o tres capítols tan sols. Si ja has vist el final, entendràs el perquè ho dic.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Tokyo Magnitude 8.0

EntradaAutor: Cheza » 02 feb. 2013 00:08

Ja l'he vist, la vaig acabar de veure fa uns quants dies ehh xDDD i la veritat és que vaig plorar com una mona :os_t-t: :os_t-t: t'ho juro, em va saber tant de greu, que la nit que el vaig acabar, vaig acabar trocant a ma germana que dormia, per dir-li que l'estimava i la trobava a faltar XDDD. Sincerament el dibuix m'agrada bastabnt, i la història també és maca. Recomano a la gent perquè la vegi, però clar... només si esta preparada per plorar i plorar i seguir plorant XDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron