[Projecte] Zero no Tsukaima en català

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

[Projecte] Zero no Tsukaima en català

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 04 feb. 2013 01:06

Hola nois.

Doncs això, es un projecte que en un inici estava pensat per a fer en solitari pero, bah, que collons, us demano ajut per a traduïr les novel·les lleugeres de Zero no Tsukaima xD

Requisits per als traductors (fins el volumen 8)

-Saber Castellà, excepte que sigueu del Roselló o de L'Alguer crec que aquest el compliu tots.
-Saber Català

Fins el volum 8 (inclòs) traduïrem del castellà (té una traducció IMPECABLE de l'anglès, ja passaré la versió a qui s'apunti).

Requisits per als correctors (fins el volum 8)

-Saber Castellà.
-Saber Català, amb un bon nivell a ser posible.

Del volum 9 fins al 16 (inclòs)

-Saber Anglès
-Saber Català (si ets corrector un bon nivell, com sempre)

Del 17 al 20 (inclòs + Spin off)

-Saber Japonès.
-Saber Català (si ets corrector un bon nivell, com sempre)



Bé doncs això, qui s'apunti l'hi passaré la versió en castellà sobre la que treballarem i un cop arribem al volum 9 en anglès, si algú sap japonès l'hi passare de la 16 a la 20 més els 3 spin offs. Podeu anotar-vos per als 20, 16 o 8 primers volums depenent dels coneixements de idiomes extranjers que tingueu.

Els correctors han de tindre bon nivell de català perquè, bé, perquè els mortals normals no sabem escriure'l del tot correctament x'DDD

Doncs això, Salutacions i apunteu-vos gent!

PS: Jo mateix m'anoto com a traductor de les 16 primeres novel·les, pero aviso que jo estic al projecte de Zero no Tsukaima de LaNove per dur de la 9 a la 16 en castellà, a més de estar al projecte de SAO i al meu propi de Chuunibyou Demo Koi ga Shitai, de tota manera procuraré invertir tan temps com sigui necessari en aquest projecte, Zero no Tsukaima son les meves novel·les lleugeres preferides i m'encantaria veure-les en català, perquè a més a més crec que no hi ha cap novel·la lleugera en català.

Llista de Traductors:

-apau 「コバ」
-
-
-
-
-
-
-
-


Llista de correctors:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: [Projecte] Zero no Tsukaima en català

EntradaAutor: koroki » 04 feb. 2013 11:58

Jo segur que no puc. El meu català no es amssa correcte a vegades.

I per altre banda, no tinc amssa temps.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: [Projecte] Zero no Tsukaima en català

EntradaAutor: Yui-chan » 05 feb. 2013 11:11

Ara impossible no tinc temps a l'estiu podría dedicar part del temps lliure després de la feina en fer la traducció de Castellà a Català... Del meu anglés no m'en fio per tant... millor fins a la 8 :P
De totes maneres de moment em serà impossible >/////< sorry
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron