Vividred Operation

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Vividred Operation

EntradaAutor: Yui-chan » 31 març 2013 18:42

VIVIDRED OPERATION, és un anime produït per A-1 Pictures i dirigida per Kazuhiro Takamura. La sèrie ha estat emesa a Japó a partir de l'11 de Gener fins al 29 de Març del 2013; també l'han emès a Amèrica del Nord gràcies a Aniplex. Dues de les adaptacions del manga han estat publicades per ASCII Media Works. I el videojoc per a PlayStation3 a càrrec de Namco Bandai Games.


Imatge

Imatge Imatge

Sinopsis:

La història està ambientada en un món futurista i pacífic gràcies a la creació del Dr. Isshiki anomenada Manifestor Engine. És un motor a gran escala que produeix energia a partir del cel i això va evita una crisis energètica, cinc anys endarrere.
A la illa de Izu Oshima, viu l’Isshiki Akane amb la seva germana Momo i el seu avi el Dr. Isshiki. És una estudiant de secundària normal i corrent fins al dia en què apareix un Alone per primer cop. Els Alone són éssers que provenen d’una dimensió diferent i que volen destruir el Manifestor Engine.
El Dr. Isshiki proporciona a l’Akane una clau que conté el poder del Vivid Sistem, l’única força capaç de contra restar el poder dels Alone, i el poder d’obtenir Pallet Suits, que són armes que concedeixen poders especials.
L’Akane no estarà sola l’acompanyarà la seva millor amiga Futaba Aoi, a les quals se’ls uniran la Saegusa Wakaba i la Shinomiya Himawari.
Juntes lluitaran per salvar la terra dels atacs consecutius dels Alone.


Imatge

Personatjes:

ISSHIKI AKANE

Imatge

FUTABA AOI

Imatge

SAEGUSA WAKABA

Imatge

SHINOMIYA HIMAWARI

Imatge

KUROKI REI

Imatge

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinió Personal:

Pel que fa a la meva opinió, és un anime que el recomano perquè és, si més no, divertit, hi ha acció i és força eicchi, per exemple com podeu veure a les imarges l’uniforme escolar no és el típic uniforme de marinera cosa que fa que l’anime no sigui com molts altres, a més tot i que no sempre et deixa amb ganes de saber que passa després, perquè et deixa a mitges, el fet de veure com aniran evolucionant les coses t’enganxa.

Molta gent a vegades posa que ja el mirarà quan estigui tot penjat doncs bé, no teniu excusa!, com ja he posat a dalt va acabar aquest divendres de manera que està tota penjada i en castellà també per aquells que prefereixen els subtítols en castellà.

Espero que us animeu a veure-la i sobretot a comentar-la.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PV:


Link
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Vividred Operation

EntradaAutor: koroki » 31 març 2013 18:46

El estil dels dibuixos em recorda idolm@ster XD

Aquesta ja no m'atrau tant
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Vividred Operation

EntradaAutor: Yui-chan » 31 març 2013 18:47

koroki ha escrit:El estil dels dibuixos em recorda idolm@ster XD

Aquesta ja no m'atrau tant


A mi no em va atraure però al mirar-la em va agradar :) té sortides molt bones xDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Vividred Operation

EntradaAutor: Hachi » 31 març 2013 19:43

No em fa gràcia que hi hagin mechas, però he de reconèxier que l'animació m'encanta. Ja la veuré segur algun dia ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron