Shingeki no Kyojin

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: Hachi » 27 maig 2013 13:30

Imatge


Imatge


Imatge


Shingeki no Kyojin (L'Atac dels Titans) és un manga shonen de Hajime Isayama. La seva seva primer edició va ser el 10 d'octubre de l'any 2009 a la revista Bessatsu Shonen Magazine. Amb la publicació del volum 6, el desembre del 2011, la venda ha superat les 6,6 milions d'unitats. El manga es va convertir en un èxit immediat poc després de que comencés a publicar-se. Va ocupar el dècim lloc entre els manges més venuts a Japó durant l'any 2011, venent 3.766.194 exemplars durant aquest període.
Ha estat nominada als premis Manga Taisho pel millor shonen. Ha guanyat a la 35 entrega de premis anuals Kodansha pel millor manga en la categoria shonen, i ha obtingut la nominació al Premi Cultural Tezuka Osamu de l'any 2012.
El manga va inspirar una adaptació a Live Action i una sèrie d'anime que va començar a ser emesa a partir del 7 d'abril del 2013.


Argument
La història es desenvolupa en un futur fictici lleugerament basat amb l'Edat Mitjana, en què l'humanitat va ser casi exterminada amb la sobtada aparició d'uns éssers humanoides, coneguts com Titans. Els Titans són criatures d'una mida enorme, amb forma humana i aparentment amb poca intel·ligència, que mengen humans. Degut a l'enorme mida d'aquests éssers, d'entre 3 a 15 metres, l'humanitat va ser devorada sense cap mirament. No obstant, un grup reduït d'humans va poder sobreviure dins d'una gran àrea de terreny emmurallada, protegida per uns murs de 50 metres d'altura, el triple de l'altura dels Titans més alts registrats fins a la data de la seva construcció.

107 anys després l'humanitat viu pacíficament dins d'aquestes muralles i no ha estat testimoni d'atacs per part dels Ttitans durant aquest període de temps, fins que un dia el jove Eren Jaeger i la seva germana adoptiva, Mikasa Ackerman, presencien com un Titan tan alt com la pròpia muralla fa la seva aparició tot fent una obertura a una de les muralles exteriors de la ciutat.


Cronologia
Any 738: Es confirma l'aparició dels Titans i en què més de la meitat de l'humanitat ha estat aniquilada per ells.
Any: 745: La raça humana sobreviu construint 3 muralles: Maria, Rose i Sina. Els Titans són incapaços de penetrar dins de les seves parets, i la població humana és capaç de sobreviure durant 100 anys amb tranquil·litat.
Any 845: El Titan Colossal, una gegant criatura de la classe dels Titan d'uns 70 metres, apareix i destrueix part del Mur Maria amb un sol cop, fet que permet que els Titans menors puguin envair el territori humà dins de la muralla.
Any 846: la població humana es posa en marxa amb una ofensiva militar per poder reconquistar el Mur Maria i en la qual pateixen baixes massives. No obstant, en aquest període s'obté una gran quantitat d'informació relativa als Titans.
Any 847: Eren, Mikasa, i Armin comencen el seu entrenament militar.
Any 850: L'època actual, quan han passat 5 anys després de l'últim atac dels Titan.



Opening

Link

Ending

Link

~~~~


Jo estic mirant l'anime al dia, i m'està agradant bastant. Tot i que he de dir que els Titan fan riure XD
No sé jo la recomano.

→ Si voleu posar spoilers, dins d'un spoiler xD
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 27 maig 2013 13:33

Mola XD

Ets una friki.

A mi la serie m'esta agradant força, es diferent. Em recorda Berseck en part.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 27 maig 2013 23:24

Hola.

Jo duc el manga al dia i només dir que em sembla una puta pasada de serie i de manga, té grans moments que espero amb moltes ganes poder veure animats :kawai_oi:
Salutacions :kawai_oi:
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 09 feb. 2014 13:18

Ara el manga esta bastant raru realment XD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: President_Takuma » 09 feb. 2014 14:48

"Derrocaremos al gobierno!!!"
Firmat el President
Avatar de l’usuari
President_Takuma
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 01 feb. 2014 22:58
Ubicació: Girona/UdG

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 09 feb. 2014 16:45

Ale, parlem de spoilers!

Es el rei un titan?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: President_Takuma » 09 feb. 2014 18:50

ningu ho saps, pero no pareix un home simpatic
Firmat el President
Avatar de l’usuari
President_Takuma
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 37
Membre des de: 01 feb. 2014 22:58
Ubicació: Girona/UdG

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: Kuroneko58 » 09 feb. 2014 20:56

Jo no crec que el rei sigui un tita pero algu important tipo Erwin, Pixies o algu aixi ho es...que sigui bo o dolent es una altre cosa
Imatge
Avatar de l’usuari
Kuroneko58
Mangaddicte
 
Entrades: 610
Membre des de: 05 març 2013 17:39
Ubicació: Westeros.

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 09 feb. 2014 21:04

Jo es que tinc curiositat per saber com esta montat el mon.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: Kuroneko58 » 09 feb. 2014 21:07

s
Es que es aixo ._. en veritat no sabem res de lu que hi ha al voltant ._. m'imagino que hi haura mes civilitzacions apart de ells i del titans humans ._. jo ho he pensat mes dun cop que alumillor tot aixo dels murs es un experiment o algu nose ._.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kuroneko58
Mangaddicte
 
Entrades: 610
Membre des de: 05 març 2013 17:39
Ubicació: Westeros.

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 09 feb. 2014 21:09

Esta clar que el rei esta "compinxat" amb els de fora de les muralles.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: Yui-chan » 10 feb. 2014 09:15

Putes tots... perquè cony penseu tant xD
Jo crec que el pare de l'Eren es un fill de pu... bfsagfalb, en fi crec que el lloc on volien portar l'Eren i l'Ymir és una especie de lloc on hi ha el cabron del pare...
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 10 feb. 2014 15:47

Seh, el pare jo també penso que es un puto.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: Kuroneko58 » 17 març 2014 22:43

Nah jo no crec que el pare tingui que veure (pero tot es posible xD) nose amb tot el lio de la clau crec que al soterrani hi ha tota la veritat i el propi pare li va dir que entres en el soterrani.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kuroneko58
Mangaddicte
 
Entrades: 610
Membre des de: 05 març 2013 17:39
Ubicació: Westeros.

Re: Shingeki no Kyojin

EntradaAutor: koroki » 17 març 2014 23:55

En el soterrani esta el pare en boles esperant a l'eren :3

Nah, jo realment crec que si el pare esta "enmerdat" pero que es va voler treure la culpa.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron