Galilei Donna

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Galilei Donna

EntradaAutor: Yui-chan » 04 gen. 2014 19:09

GALILEI DONNA, és un anime produït per A-1 Pictures i dirigit per Yasuomi Umetsu; es va retransmetre per Fuji TV (Noitamina), començà l'emissió el 10 d'Octubre i finalitzà el 19 de Desembre, amb l'estrena de l'onzè capítol.


Imatge

Imatge

Sinopsis:

La història, situada l'any 2061 i en una situació desesperada sota l’amenaça d'una segona era glacial, gira entorn a tres germanes, la Hazuki Ferrari (20), la Kazuki Ferrari (17) i la Hozuki Ferrari (14), totes tres són descendents del famós astrònom italià Galileo Galilei. Les tres germanes són totalment diferents, això fa que estiguin en desacord alhora de prendre decisions importants.
Una misteriosa organització busca l'anomenat Tresor de Galilei (Galilei Tezoro) i convençuda que es troba en mans de les germanes les declara terroristes i fugitives internacionals.
Les tres germanes començaran una aventura on hauran de deixar enrere les seves diferencies i discussions i posar-se d'acord en tot moment per tal de no ser atrapades.


Personatjes:

HOZUKI FERRARI

Imatge

KAZUKI FERRARI

Imatge

HAZUKI FERRARI

Imatge

WANTED

Imatge
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opinió Personal:

Pel que fa a la meva opinió, és un anime que el recomano perquè és bo, hi ha molta acció i també va molt a la idea, és a dir, que no té capítols en els quals no passi absolutament res, a més té aquell punt en que cada final de capítol et deixa amb ganes del següent.

Molta gent a vegades posa que ja el mirarà quan estigui tot penjat doncs bé, no teniu excusa!, com ja he posat a dalt va acabar el 19 de Desembre de manera que està tota penjada i en castellà també per aquells que prefereixen els subtítols en castellà.

Espero que us animeu a veure-la i sobretot a comentar-la.

PD: L'opinió és molt igual a altres series de les quals n'he fet resenya però... es que si faig resenya és perquè val la pena... "o eso creo" :nifunifa:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PV:


Link
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: koroki » 04 gen. 2014 23:31

Em va atraure 0 al principi de la temporada.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: Yui-chan » 04 gen. 2014 23:34

koroki ha escrit:Em va atraure 0 al principi de la temporada.


Jo vaig passar d'ella tampoc em va dir res pero.. no sabia què mirar i es el primer anime que vaig veure por ahi i vaig posar-m'hi i la veritat m'ha agradat molt
Imatge
Avatar de l’usuari
Yui-chan
Nekogirl
 
Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: Taishi » 05 gen. 2014 03:54

A mi em va passar un cosa semblant. La miraré.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: Taishi » 09 gen. 2014 19:14

Ja l'he vist. Està millor del que pugui semblar, no puc dir gaire res més del que ja ha comentat la Yui. Es bastant fantàstic tot i haver-hi alguns mechas. M'ha agradat també.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2014 20:18

Amb quina velocitat mires anime XD?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: Hachi » 20 gen. 2014 19:17

Uo, té bona pinta, potser li dono un cop d'ull :3
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: Taishi » 27 gen. 2014 08:32

Koroki, la velocitat de mirar anime és la velocitat de les partícules de llum que surten de la pantalla i que impacten als ulls. La velocitat de la llum és constant. És a dir, que tothom mira anime a la mateixa velocitat.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: koroki » 27 gen. 2014 12:14

Taishi ha escrit:Koroki, la velocitat de mirar anime és la velocitat de les partícules de llum que surten de la pantalla i que impacten als ulls. La velocitat de la llum és constant. És a dir, que tothom mira anime a la mateixa velocitat.

Sublim XDDDDDDDDDDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Galilei Donna

EntradaAutor: Cheza » 21 feb. 2014 08:11

Veig bones critiques, però tampoc tan tan bones... u.u no se si mirar-lo, atraure'm no m'atrau gaire...
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron