Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: Cheza » 23 abr. 2014 11:33

Doncs això que per setmana santa vaig descobrir per pura casualitat un anime super preciós i bastant vell la veritat que al principi no vaig entendre de que va exactament i al final em vaig quedar pensant que sincerament per lo bon anime que es, jo crec que li caldrien més episodis.

Bé doncs vajam aqui va el resum de wikipedia xDDDD
Todo comienza cuando Juna Ariyoshi, de 15 años, le pide a su amigo Tokio Oshima ver el mar, pero no el mar contaminado de la ciudad de Tokio, si no que desea ver el mar puro y cristalino al otro lado de la montaña. Es así como los dos emprenden un hermoso viaje en motocicleta hasta que una fuerza desconocida los hace volcar, provocando así la muerte de Juna. En medio de la sala de operaciones, ella despierta y puede ver su propio cuerpo flotando justo en el momento en que sus signos vitales cesan. Es entonces despedida a gran velocidad hacia el cielo, observando un hermoso amanecer y, además, viendo cómo criaturas con formas de gusano absorben y destruyen la tierra. Aparece entonces un chico llamado Chris, el cual le ofrece una posibilidad: "Puedo salvar tu vida esta vez, pero sólo si aceptas defender la tierra de Raaja". Ella acepta el trato dudando completamente si será capaz de enfrentar algo tan oscuro. De esa manera, recibe de manos de Chris, la Gota del Tiempo, una gema sagrada creada por una civilización perdida hacia millones de años, que le permitirá sintonizarse con el planeta, y usar las fuerzas de la Tierra a su voluntad.
Imatge
Imatge

Opinió persona: Sincerament per mi és un dels millors animes que he vist des que vaig començar a mirar anime i llegir manga. És del 2001, és molt vell, però és preciós. Bàsicament tracta de quin és el món que ens envolta, i toca moltes polèmiques que varen sorgir al començament del nou segle sobre el mal ús de l'energia, el processament d'aliments, etc. Però no es tracta només de quin és l'argument de l'anime, es tracta de com ho enfoquen. Que juntament amb la música, que per cert l'elecció de la Yoko Onna per formar la banda sonora he de reconèixer que ha estat molt encertada. Sincerament no se'm dona gaire bé això d'explicar les coses em falten paraules, jo el que voldria és animar-vos a mirar ni que sigui els 3 primers capítols que l'anime sencer té 13, vull dir és curtet, bastant per això que he dit que a mi em van faltar capítols XDDD Si us animeu a veure'l, trobareu moments preciós, i si em segueixo enrollant més sense voler us faré spoilers aixi que apa si no teniu res a mirar en aquest moment done-li una oportunitat :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: koroki » 23 abr. 2014 12:42

Cheza ha escrit:... És del 2001, és molt vell, però és preciós. ...

El 2001 es molt vell D: ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: Cheza » 23 abr. 2014 12:51

koro encant que som al 2014 xDDDD té 13 anys ja xDDDD vull dir esta en plena adolescencia XDDDDDDDDDDDDDDD *se muere de la risa por el chiste malo* XDDDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: koroki » 23 abr. 2014 21:15

Home, he vist animes de 1970 tranquilament. Dragonnball es del 1980. I en koroki es del 80 tambe, i estic en la flor de la vida.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: Cheza » 23 abr. 2014 23:14

No pero juu em referia que no és des de fa un any o aixi T^T de totes maneres tu mira l'anime! ò.ó
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25

Re: Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: koroki » 24 abr. 2014 11:11

Tinc 1029039832 animes per veure i casi no llegeixo res, estic bastant al limit ultimament.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Chikyū Shōjo Arjuna o Earth Girl Arjuna

EntradaAutor: Cheza » 24 abr. 2014 20:57

el pots veure mentre es baixa un altra XDDDDD sempre es té temps per mirar anime! ò.ó
Imatge
Avatar de l’usuari
Cheza
Postejador Nat
 
Entrades: 319
Membre des de: 10 gen. 2013 17:25


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron