Noves sèries al Japó en Anime

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Noves sèries al Japó en Anime

EntradaAutor: Dj_Aleix » 25 abr. 2007 21:38

Temporada amb noves sèries al Japó. Aquí alguns exemples que he vist interessants, i que ja he pogut mirar els primers capítols.

Blue Dragon: Segons diuen pot ser l’últim treball de Akira Toriyama també hi ha, o sortirà, no se com esta el tema, un joc de rol per la Xbox 30 rollo Final Fantasy. Ni folla de que anirà, però vist els dibuixos te pinta (pel meu gust) de ser una mica infantil i comercial, però bé, sempre que tingui un argument interessant és lo de menys.
Tot i que ja ha sortit el Japó encara no hi ha cap Fansub que l’hagi tret. Pel que es veu, com que solen agafar les traduccions angleses per passar-ho al espanyol han tingut problemes ja que l’han llicenciada a Amèrica i els Fansubs de allà no la traduiran. No se com acabarà la cosa, però tinc ganes de veure que tal.

Imatge


Claymore: Quan vaig veure imatges d’aquest anime ja em va semblar que podria ser interessant i la veritat és que per ara no m’ha decebut, almenys els dos primers capítols que he vist. El Manga crec que esta llicenciat aquí, almenys l’he vist, i crec que l’encarregada de treure’l ha esta Glenat.

Imatge


Darker Than Black: La vaig mirar per que no sabia que mirar. Per ser sincer, per les imatges que havia vist no hem va convèncer, així com l’argument, però al mirar el primer capítol el vaig trobar interessant, i així fins el dos.

Imatge


Lucky Star: Sèrie friki. El primer no hem va agradar gaire, però li vaig donar una oportunitat en el segon episodi i hem va agradar més.

Imatge


Skull Man: Crec que encara no s’ha emès al Japó, però ma semblat que podira estar interessant.

Imatge


N’hi ha més, però aquestes són les que conec (he vist algun capítol) o m’han semblat interessants.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 maig 2007 21:19

Ja es pot baixar el primer capítol subtitulat per "RedLineSP" de Blue Dragon.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants

cron