GTO: Great Teacher Onizuka

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

GTO: Great Teacher Onizuka

EntradaAutor: Dj_Aleix » 02 maig 2007 20:16

Imatge

Doncs bé, aquí un “nou” manga que surt per part de Mangaline, Great Teacher Onizuka. Hem vaig sorprendre molt quan vaig veure que sortiria, ja que hem va encantar l’Anime i tenies ganes de poder llegir el Manga (si algú no la vist li recomano), tot i que ja vaig llegir fa temps el “Bad Company” que, tot i ser l’últim en sortir, explica la història des de l’inici, en com es varen conèixer Ryuji & Onizuka. Després hi ha el “Shônan Junai Gumi” que és el primer en sortir i explica les aventures dels duo Onibaku (el nom que fan servir ells). D’aquest he llegit poc, ja que no esta editat aquí, i com sempre, s’ha de recorre als fans-subs.

GTO és un Manga publicat entre 1997 i 2002 i té un total de 25 volums. Es centre amb el personatge “Eikichi Onizuka” i les seves aventures coma professor. Professor en principi per poder-se lligar a les alumnes, és a dir, per interès propi, però a mesura que va passant la història, veurem a un Onizuka amb més ganes de donar lliçons sobre la vida als seus alumnes amb les seu mètodes fora de lo normal.

Imatge

L’Anime em va agradar molt, i tenint per experiència que el Manga sol agradar més crec que no decebrà. Avui he anat a la Comics 22 i no hi era, així que el més segur és que ho compri per internet.
En aquesta ocasió podrem decidir si comprar una edició especial limitada, “GTO Box”, on inclourà dos volums pel preu de 16 Euros (tot i que l’ultima entrega valdrà 24 i vindran tres volums) o la edició normal que sortirà a finals de mes per 8 Euros. També tindrà les seves pagines a color com a la japonesa, que ja es d’agrair.

Imatge Imatge

Doncs res, una compra segura per part meva 8)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 02 maig 2007 20:50

aixo es saberneeeeeeeeeeeeee ><

5 estrelles, bueno no hi ha estrelles pero te les mereixes xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 03 maig 2007 10:19

molt bona explicació de tot....ta molt currat...XD.....l'anime a mi em va encantar....i suposo k el manga serà millor com tu molt b has dit....jo tamb nire amb lo de les box...i avera si amb en Siki nem a explicar a la 22 k volem k les portin perk si no numes treuran els tomos cada mes i jasta....

a vera si despres d'acabar-la o pel mig treuen Young GTO..k numes l'he trobat en francés... :( .....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 maig 2007 18:12

Es que a mi aquesta sèrie em va agradar molt i fa fer que busqués més sobre ella, a més, el final no em va agradar en com acabava l’Anime. Suposo que el Manga serà diferent. Per cert, a tot això me deixat que es va fer una sèrie (Live Action) amb personatges reals, amb un total de 12 episodis més un d’especial. I no només això, sinó que segons he llegit ha estat un dels programes més vist de tot al Japó. Per si algú l’interessa “Anime Underground” l’està traduint. Tinc un parell o tres d’episodis però encara no els he vist.

El GTO Box crec que fa algun temps que ja ha sortit. A la pàgina de Mangaline posa que ja està esgotat, i ja pots agafar el Box 2. Espero que no sigui massa tard per tenir tots els Box :cry: :cry: . Si no és així, doncs res, l’obtindrem a partir del volum 3.
A la Comics 22 li vaig preguntar i em va dir que no, i vaig notar que no sabia de la seva existència, tot i així va mirar a l’ordinador si hi era i nanai de la xina :?
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Dj_Aleix » 12 maig 2007 19:34

Doncs ja he adquirit el volum 1 de l'edició normal i el GTO Box nº 2 que inclou volum 3 i 4. El GTO Box nº 1 ja m’he puc anant oblidant d’agafar-lo perquè es veu que ja s’ha esgotat, juntament amb el numero 1 de la edició normal :cry: El volum 2 acaba de sortir, pel que serà adquirit en breu. :)

Per cert, molt ben parit el manga 8)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: aeris24 » 13 maig 2007 14:44

Per cert, que a la llista de coses t'has deixat la pel·lícula d'imatge real XDD

I sí, el manga encara és millor... jo me'l vaig llegir en francès, però l'edició que està traient mangaline està molt bé ^^ (a més, les BOX inclouen no sé què quan les tens totes ^^)
Imatge
Avatar de l’usuari
aeris24
Site Admin
 
Entrades: 357
Membre des de: 10 set. 2006 17:58
Ubicació: Girona/Blanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 13 maig 2007 15:00

Hi ha pel•lícula amb imatge real? No en tenia ni idea la veritat. Sabia que hi havia una sèrie amb personatges reals, però no una pel•lícula.

Si, pots aconseguir 3 “BOCETOS NUEVOS E INÉDITOS EXCLUSIVOS PARA ESPAÑA Y LIMITADOS” de Tôru Fujisawa.

Aquí poso el que posa en el manga nº 1:

“BOCETO ESPECIAL CON FIRMA 1: BOX LIMITADAS 1 a 6
Recorta los puntos especiales de los volúmenes de lujo de los nº 1, 3, 5, 7, 9 y 11, que se incluyen en cada solapa del manga, y envíanoslos, junto a 2 euros en sellos, a la dirección que se indica abajo.
¡¡ Inmediatamente te enviaremos a tu casa el primer boceto especial firmado!!

BOCETO ESPECIAL CON FIRMA 2: BOX LIMITADAS 7 a 12
Recorta los puntos especiales de los volúmenes de lujo de los nº 13, 15, 17, 19, 21 y23, que se incluyen en cada solapa del manga, y envíanoslos, junto a 2 euros en sellos, a la dirección que se indica abajo.
¡¡ Inmediatamente te enviaremos a tu casa el segundo boceto especial firmado!!

BOCETO ESPECIAL CON FIRMA 3: SORTEO Vols. 1 a 25
Recorta los puntos especiales de los volúmenes de GTO 1 a 25, que se incluyen en cada solapa del manga, y envianoslos, junto a 2 euros en sellos, a la dirección que se indica abajo.
¡¡ Entrarás en el sorteo de 2000 bocetos especiales firmados!!”
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 14 maig 2007 11:30

puffff.....aixó de limitats no em fot gaire gracia....per cert, gracies per la informació esk no em va kedar gaire clar k es el k s'obtnia ambe ls punts.....a part de nar retallant akets minipunts pels bocetos, tamb hauria de començar a retallar els punts mangaline per tomos gratis.....nu xe...jo crec k mangaline no s'hauria d'haver flipat d'akesta manera ambe ls minipunts....a aprt de k no em fot gaire gracia lod e nar retallant cobertes de manga.....¬¬


en general....merxi per l'explicació...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Light » 16 ago. 2007 20:16

Hola. Els k vau encarregar les BOX a la 22, els i a arribat a algu? es k a mi me les guarden a partir del 3 pero no se si fiarmen molt....
Light
Només tinc 1 missatge
 
Entrades: 1
Membre des de: 16 ago. 2007 20:13

EntradaAutor: Jako-kun » 17 ago. 2007 16:24

tan a mi com a en Siki del forum k demanem k tamb ens les guardin les BOX a la 22, o ens han arribat a un si i a un altre no o directament a cap dels dos....jo crec k el millor k es pot fer es demanar i i si algun dia hi vas i hi ha la k et falta, la compres i despres dius k akella no cal k te la guardin perk ja la tens...^^....XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 25 ago. 2007 22:49

Jo me'ls compro directament de Mangaline. El BOX 1 no me'l vaig poder agafar, amb un "fly" van volar i només hem vaig poder agafar el BOX 2. Tan el volum 1 com el 2 els he hagut d'agafar amb l'edició normal.

Per cert, avui he anat a Comics 22 i he vist només un de manga, el volum 4.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 26 ago. 2007 13:54

es curiós com tot i ser una serie ja acabada i k té els seus anys.....mangalineenkra tardi en publicar-la.....¬¬

PD: Bon sistema Dj_Aleix
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron