"Millors" Animes del 2006

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

"Millors" Animes del 2006

EntradaAutor: Dj_Aleix » 03 maig 2007 23:49

Bueno aquí el TOP 25 de la pàgina Anime-Soucer.Com (http://www.anime-source.com) sobre les millors Animes del 2006 (evidentment no deixa de ser subjectiu)
Comentaré les sèries que hagi vist i què tal m’han semblat, així com també posaré informació que he trobat o que sàpiga d’interès. Si algú li agrada alguna altre del 2006 no comentada o que no està en el TOP 25 i la vol comentar endavant!

Aquí el TOP 25:
01 – Suzumiya Haruhi no Juutsu
02 – Death Note
03 – Ouran High School Host Club
04 – Fate/Stay Night
05 - Code Geass: Lelouch Of The Rebellion
06 – School Rumble Ni Gakki
07 – Air Gear
08 – D. Gray-Man
09 – Utawarerumono
10 – Ergo Proxy
11 – Zero No Tsukaima
12 – Black Lagoon
13 – Kanon [2006]
14 – NHK Ni Youkoso
15 – Nana
16 – Honey And Clover II
17 – Black Lagoon: The Second Barrage
18 – Hellsing Ultimate OVA
19 – Higurashi No Naku Koro Ni
20 – Kiba
21 – xxxHolic
22 – Negima!?
23 – Busou Renkin
24 – Inukami!
25 – Tsubasa Chronicle: Second Seadon


Suzumiya Haruhi no Juutsu

Imatge
Imatge

A mi em va agradar molt, però poder no l’hagués situat a la primera posició, tot i que sense cap dubte l’hagués situat entre les primeres. Es una sèrie molt divertida ,tot i que el primer episodi espanta una mica perquè no saps de on baixa. Resulta que els episodis estan distribuïts aleatòriament, estan desordenats, així que no es estrany veure un capítol i que apareixien personatges que no havies vist i que te expliquin coses que no saps d’on baixen. Però tot i així és recomanable veure-ho desordenat, tal i com et ve.
Sens dubte una de les millors del 2006. Vaig sentir que apareixeria una temporada nova, però no sé si es veritat.


Death Note

Imatge
Imatge

Una revolució, tan l’Anime com el Manga, que el podem disfrutar aquí. Jo el Manga l’he llegit poc, en canvi l’Anime el segueixo fins l’últim episodi subtitulat que surt. Molt bona i molt recomanable, però a hores d’ara son pocs el que no coneixen aquesta sèrie, que l’han adaptat al cine en dos ocasions (no les he vist jo encara). Una sèrie de detectius, intriga, acció i molt intel•ligent. M’agrada molt el canvi que fa Kira quan posseeix la “Death Note” en quan no. L’expressió de la cara li canvia completament, i te molta sang freda. També m’agrada molt el principi quan hi ha els piques entre Kira i L, i com resolen els problemes. La veig correcte en el segon lloc, es mereix està endalt perquè veritablement és molt bona. Per cert, està pensada perqué tingui 37 episodis.

Fate/Stay Night

Imatge
Imatge

Increïble sèrie. A mi em va encantar i vaig estar-hi bastant enganxat a ella. El primer episodi bé, però un cop veus el segon has de veure el tercer i així successivament. La història em va agradar molt i la sèrie en si també.
Es una novel•la visual de TYPE-MOON que va estar adaptada a l’Anime.
Existeix el Manga que segueix actualment i també un joc per la PS2 .
Té 24 episodis amb grans dosis d’acció. Sens dubte la recomano.

Code Geass: Lelouch Of The Rebellion

Imatge
Imatge

Tonc alguns capítols descarregats, però encara no he tingut l’ocasió de mirar-la, tot i que té molt bona pinta.


School Rumble Ni Gakki

Imatge
Imatge

Aquest Anime està produït per “Studio Comet”. Basat en el Manga de Jin Kobayashi, School Rumble Ni Gakki és la segona temporada de School Rumble. Ni Gakki crec que seria dir com segon semestre. Hi ha un tercer, així que tindrem una altre temporada de School Rumble, esperem que sigui igual de bona i divertida.
Si et va agradar la primera temporada aquesta no et decebrà. Com sempre els personatges principals seran Harima & Tenma, però la trama es complica amb la “Princesa”, Eri, i Yakumo, la germana de Tenma. Tot i així altres personatges agafen rellevància a la sèrie, dedicant-los capítols enters i tot, i ensenyant com son o com deixen de ser, com per exemple a Imadori, que te el do de saber les mides dels pits de les noies, Ichijo, enamorada d’aquest, Mikoto etc.
Sobre la posició en està la veig bastant correcte, agrada molt però tampoc és com per posar-la a dalt de tot

Air Gear:

Imatge
Imatge

A mi em va agradar molt aquesta sèrie, llàstima que al final et quedes amb les ganes de saber que passar. Consta de 25 episodis i encara està oberta. Ha d’aparèixer una nova temporada. Segons he llegit el Manga continua però no hi ha suficient com per fer una temporada nova, així que a esperar. Es una sèrie d’esports i acció. Va sobre l’“Air Trek”, es com el patinatge però amb salts i moviments espectaculars casi impossibles. Es un esport de risc on diferents bandes lluiten i competeixen entre elles (ja pot ser com he dit lluitant o mitjançant curses amb obstacles i tal) per tal de aspirar a lo més alt i arribar a la “cima”.

D. Gray Man

Imatge
Imatge

És una sèrie que encara s’està emetent. Jo l’estic seguint, van pel capítol 20 i pico, i la sèrie final constarà de 52 capítols. El Manga surt per aquí de les mans de Glénat, però no el segueixo, així que no se ni per on van, ni si existeixen moltes diferències amb la seva animació. El dibuix el veig correcte, i l’argument no esta pas malament, m’agrada força, tot i que encara queda molta trama conèixer.

Utawarerumono

Imatge
Imatge

Tot i tenir algun capítol no la he mirada. Tampoc em convenç gaire l’argument, però qui sap, poder la miro i la trobo molt interessant, però ara per ara vaig tirant d’altres sèries que he trobat més interessants.

Ergo Proxy

Imatge
Imatge

Una sèrie que la tinc pendent fa molt de temps. Tinc que fer algun lloc per aquesta sèrie perquè te una pinta fantàstica. L’ambientació que li donen és molt interessant, i l’argument sembla que pot donar molt de si. La sèrie està produida per l’estudio Manglobe consta de 23 capítols de uns 25 minuts cadascun d’ells.

Zero No Tsukaima

Imatge
Imatge

Com Utawarerumono, tinc algun capítol però no m’atreu a la vista.

Black Lagoon

Si t’agrada l’acció aquesta sèrie és la teva. El dibuix és excel•lent, a mi m’encanta!. I l’argument no es queda endarrera. Traca d’uns “missatgers” un tal peculiars que utilitzen mètodes no gaire normals i al qual no es dediquen precisament a coses legals. Molta acció, entreté molt. Està en la posició 12, però jo la posaria més endalt, es mereix molt més.


NHK Ni Youkoso

Imatge
Imatge

L’estic mirant actualment i no està gens malament. Crec que consta de 24 episodis.
La podem trobar com a “Bienvenido a NHK”, i el Manga crec que també es publica per aquí. Tot i que he vist només dos capítols és molt entretinguda tot i que sembla al principi molt paranoica i rara, bueno de fet ho és, sobretot el protagonista. No puc dir molt al respecte, però la trobo correcte, i crec que m’ho passaré bé miran-te-la.


Black Lagoon: The Second Barrage

Imatge
Imatge

La segona temporada de Black Lagoon, i de la mateixa manera que aquesta consta de 12 episodis. La trampa es complica i l’acció és major. Tot i està en la posició 17 jo la situaria més endalt, la menys més que la primera temporada. Aquesta temporada em va agradar més que la primera.

Busou Renkin

Imatge
Imatge

La tinc per mirar, i en tinc bastants descarregats, és posar-me. Llàstima que el disc dur extern multimedia no me la reprodueixi a la TV, però que hi farem.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 04 maig 2007 22:03

OMFG com has recopilat tant info O_O ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 04 maig 2007 23:06

Simplement he agafat un TOP 26 d'Animes del 2006 que vaig trobar, bastant representatiu, i he comentat els Animes que he vist i que més em sonaven.
De aquesta llista actualment els que estic mirant son D. Gray-Man (que encara no ha acabat), que tot i portar ja casi la meitat dels episodis vaig bastant endarrerit, Death Note (van pel 29 hi es preveu que hi hagin 37), que ho miro tot just surt subtitulat, tot i que me falta mirar l’últim, el 29 (al Japó s’emet dimarts crec, i fins divendres i amb una mica de sort dijous no surt subtitulat). I NHK Ni Youkoso, més coneguda per mi com “Bienvenido a NHK” que simplement és la traducció. Aquesta ja es pot mirar-la tota, té un total de 24 episodis. Jo avui he mirat 2 capítols, el 3 i el 4, i m’està agradant molt. És un pel friki però m’està agradant, molt entretinguda. :D
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: koroki » 05 maig 2007 11:46

Jo de anime ne miro poquet ù.u

Crec que jo que vaja hi ha animes que tambe estan be i no surtne en la lluista peor pasen més desprevinguts xD

Visca rozen maiden (hh)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 08 maig 2007 17:18

O_O Com t'ho has currat ^_^

Pues home Death Note està a la llista i es exelent i tal però jo crec que es millor el manga... En general diria k es millor sempre la versio original de les coses no?

I em sorpren que hi sigui host club i tan amunt XDDDD Home es divertit i tal però l'anime passa molt del manga ù_ú S'inventa moltes coses i tal...

En fi arigatou gozaimasu per el currasu ^^

Ja ne!
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dj_Aleix » 12 maig 2007 19:45

De Death Note no sé si l’anime seguiex el manga o que, però me llegit algun volum de pel mig, i desprès de veure el capítol 29 de l’anime (el de la setmana passada) veig que s’han saltat coses del manga. S’haurà de fer una ullada al manga (tot).

De “Ouran High School Host Club” no he vist completament res, de fet no se ni de que tracta l’argument. Però jo continuo considerant que “Black Lagoon” es mereix esta més endalt, no sé si algú la vist, però a mi m’agrada molt. Però ja se sap, aquestes llistes solen està subjectes a votació (no sé si aquesta concretament ho està) i solen votar-se els animes més populars. A més, l’edat de les persones juga un paper bastant important.

Tornant al tema de “Black Lagoon”, també està sortint el manga per aquí, el que no sé és si ja han arribat a la segona temporada.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron