Air nihaha

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Air nihaha

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 00:08

Em preguntava si algú ha vist Air i que li ha semblat pk a mi em va encantar n_n

Imatge

La Misuzu Kamyo, la noia que va triar morir i estimar, a viure i no estimar...

Vosaltres si haguessiu de triar entre estimar i morir en poc temps, o viure i no estimar que triarieu?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 01 juny 2007 08:56

Nyam no le vista, pero taki si la va veure, i li va agradar moltissim em va dir ù.u

Tot i aixi ditria que hi ha massa gent que no li agrada -.-

Quant acabi examens la mirare
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 11:12

Ummm es que es un anime molt trist, normal k no agradi, però a mi m'encanta ^///^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 01 juny 2007 11:26

Normalment la gent es sol queixar que es massa lent ù.u

A mi m'agradaria veure-ho ò.o, m'encanten les coses tristes ù.ú, tot i que no crec que pasi el Dorama sekachu -.-, allo es massa trist agonitzant ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 12:18

Lent?Home es que jo l'he vist 2 vegades i les 2 d'una tirada i no se m'ha fet lent XD Però es de les histories que mes m'ha fet plorar; i la protagonista m'encanta. A mi tambe m'agraden les coses tristes ;_; Em vaig passar plorant casi desde el primer capitol fins a l'ultim, quin drama XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taishi » 01 juny 2007 18:40

Jo si que l'he vist! És l'anime més trist que he vist mai!!

TRISTISSIM!!! De debò, em va deixar trist i casi ploro o potser si que ho vaig fer, tendeixo a eliminar els records tristos per això no me'n recordo gaire.

Per això no miro Kanon, que em sembla que ho fan els mateixos i no vull posarme trist.

T_T aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Airún » 01 juny 2007 20:15

Jo fa molt de temps que la volia veure però no he tingut temps i l'ordinador el tinc s'aturat, ara quan s'acabin els examens me l'ha mirare havera que tal, i ja us dire k m'ha semblat a mi

^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 20:16

Sort en els examens airun!
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Aiko Minamino » 01 juny 2007 20:39

A qui no l'haji vist la recomano i MOLT es una de les meves series preferides, així com tambe conte una de les meves parelles preferides la Misuzu i en Yukito;

********spoiler*********
(es k nose com s'oculta XD)

En Yukito que es converteix en ocell per mantenir la seva promesa d'estar sempre al seu costat; pk com a humà no ho podia fer... kyaaaaaaaah >////<
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 02 juny 2007 18:55

Lo de spoiler mirare de ficarlo un dia, com vaig posar lo del youtube ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 21 jul. 2007 11:53

Air TT_TT Air és genial, tristíssima com ja heu dit, però genial al cap i a la fi... Jo ja vaig plorar amb un capítol de pel mig (quan es despedeixen les dues germanes... Bé, és un tema raro, però crec que m'heu entès XD), però el final ja va ser...

Això sí, has de posar una mica de la teva part per acabar entenent la història, hi ha coses que no te les expliquen ù.u Però no trobo que això sigui dolent...

Jo Kanon vaig veure el primer capítol fa poc, i sembla de l'estil (el primer capítol d'Air és molt "light" i no penses que acabarà sent el dramón que és, igual que el primer de Kanon XD En aquest cas no sé cap a on evolucionarà, però les dues "novel·les" són de Key i l'animació de Kyoani, així que té pinta de que seran iguals). A tot això, Kyoani traurà d'aquí uns mesos un anime, Clannad, la novel·la és també de Key i l'estudi d'animació, Kyoani XD Diuen que "superarà a Air i Kanon", crec que es referia a la complexitat de la història.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron