Parella preferida de manga?(topic tipic ho se :P)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Aiko Minamino » 12 juny 2007 12:41

OOO es k a mi em va encantar el Light note XDDDDD *baba*
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Dobok San » 12 juny 2007 13:58

Mmm per mi la millor de totes es la parella entre en Shiro i la Saber de Fate/Stay Night (SPOILER---> de la manera com acaba la serie i la cosa entre ells et deixa molt trist)

Imatge


El meu personatge preferit de la serie es l'Archer com es nota a la frase de la meva firma ^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 13 juny 2007 12:25

Oi oi.....i no ens oblidem de una de les mes famoses i coneguda parella yuri....la Utena Tenjo i Anshi Himemiya:

Imatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 13 juny 2007 15:19

Dobok San ha escrit:Mmm per mi la millor de totes es la parella entre en Shiro i la Saber de Fate/Stay Night (SPOILER---> de la manera com acaba la serie i la cosa entre ells et deixa molt trist)

Imatge


El meu personatge preferit de la serie es l'Archer com es nota a la frase de la meva firma ^_^



Gran sèrie!! De les que me van agradar més del 2006. I l'Archer genial!
Si, el final és una mica trist... :(

SPOILER (el que diré no surt a l'anime)

















----> dlskafjosdaifuasdL'Archer és en Shirōu Emiya de gran!dskljflkasdjf






[/code]
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Kerla » 13 juny 2007 15:59

Jako, +10 per les bones imatges : D~~~~~~~~~~~~~(les cuixes morenetes de l'Anthy)->x< sou dolents, em feu pensar en coses que no toquen!...però quines cuixetes..*_*

És una llàstima que hi hagi aquesta deficiència de parelles yuri com seishiro o muraki manen.... sobretot en el manga, de l'anime no en tinc massa idea...(l'expert en animació yuri es en koroki) volem més Yuri >_____<
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 13 juny 2007 23:51

Kerla, Muraki tb es deu x tu?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 14 juny 2007 11:51

Jako-kun ha escrit:Oi oi.....i no ens oblidem de una de les mes famoses i coneguda parella yuri....la Utena Tenjo i Anshi Himemiya:

Imatge

Imatge


Jako, t'estimo

M havia oblidat de la parella mes importat del manganime T0T
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 14 juny 2007 13:14

Aiko Minamino ha escrit:Kerla, Muraki tb es deu x tu?


Seishiro i Muraki són les meves principals divinitats. Comparteixen el poder repartint-se les responsabilitats d'augmentar el nombre de fans de yaoi, també tenen un haren compartit (però amb exclusivitat intocable d'en Subaru i en Tsuzuki respectivament)
- tinc debilitat pels Seme malvats-
La Tomoyo i L'Anthy per exemple, s'encarreguen del departament Yuri seduint inoccents noietes i vestint-les amb roba amb molts volantets (i fàcil de treure)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 14 juny 2007 23:23

uooooooo les meves divinitats son en Muraki i en Nakago ^//^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taki » 21 jul. 2007 11:42

Muraki es Déu per tothom que el conegui, i punt ù.u

Air *0* M'he emocionat en veure-ho >.< Algú més que l'ha vist TTOTT És preciosa aquesta parella...

I L x Light rulz molt ù.u L seme és clar XD Sobretot si parlem del tros del manga on van encadenats, allà ja no hi ha discussió possible: LIGHT ÉS UKE.

He vist alguna parella més que m'agradava per allà i ja no recordo... Ah sí!! Seishiro x Subaru *¬* Des que vaig llegir Tokyo Babylon, però després va caure X/1999 a les meves mans i ja...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 21 jul. 2007 15:03

Taki ha escrit:... LIGHT ÉS UKE. ...
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 16 ago. 2007 03:13

Dobok San ha escrit:Mmm per mi la millor de totes es la parella entre en Shiro i la Saber de Fate/Stay Night (SPOILER---> de la manera com acaba la serie i la cosa entre ells et deixa molt trist)

Imatge


El meu personatge preferit de la serie es l'Archer com es nota a la frase de la meva firma ^_^


Doncs en realitat Fate/Stay Night i Tsukihime son molt similars en molts aspectes, i no es una coincidencia, pq ambdós han estats creats per Type Moon, en Shiki seria com en Shirou i la Arcueid com la Saber.

Ambues series van ser creades posteriorment al triomf de les noveles visuals que van crear els de Type Moon. A més, hi ha molta relació entre els personatges que han anat fent en els diversos 'mons d'aventures'. [ Veure gràfic explicatiu ]

Nova parella: Arcueid x Saber desu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 17 ago. 2007 12:43

Taishi ha escrit:Doncs en realitat Fate/Stay Night i Tsukihime son molt similars en molts aspectes, i no es una coincidencia, pq ambdós han estats creats per Type Moon, en Shiki seria com en Shirou i la Arcueid com la Saber.

Ambues series van ser creades posteriorment al triomf de les noveles visuals que van crear els de Type Moon. A més, hi ha molta relació entre els personatges que han anat fent en els diversos 'mons d'aventures'. [ Veure gràfic explicatiu ]

Nova parella: Arcueid x Saber desu!
Imatge


Aixo es una senyora parella, son monissimes (**)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron