Parella preferida de manga?(topic tipic ho se :P)

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Parella preferida de manga?(topic tipic ho se :P)

EntradaAutor: Aiko Minamino » 02 juny 2007 12:17

Doncs això k quina es la vostra parella preferida de manga i pk, les meves son..

1- Itsuki i Sensui (yu yu hakusho) Pk es va coneixer d'una manera molt maca i acava la historia d'una manera molt bonica tb.
"No us endureu l'anima d'en Shinobu al mon espiritual" i l'Itsuki s'enporta en Sensui a la dimensio d'on surten les ombres, sense temps, eternament junts, en el silenci. >////< els trobu genials n_n

ImatgeImatge

2- Katsuya Honda i Kyoko Honda (fruits basket) Pk senzillament trobo que eren genials tots dos (i no dire + per no fer spoilers)

Imatge

3- Misuzu Kamyo i Yukito (Air)*spoiler* Pk trobo molt bonic k la Misuzu tries estimarlo encara k hagues de morir, i que ell perque ella no moris es convertis en ocell per mantenir la promesa d'estar sempre al seu costat.
Imatge

4- Hattori Soma i Kana Soma (Fruits Basket) Pel fet que ella embojis perque va ser incapaç de protegir-lo i que ell hagues d'esborrar amb les seves propies mans qualsevol record de que ella l'hagues estimat, x poder salvar-la, i que hagues de veure com ella es casa i te una nova vida feliç mentres ell es l'unic que ho recorda."Viure una vida enmig duna neu k no es fon el record del nostre amor tamopc es fondra mai"
Imatge

5-Chrno i Rosette (Chrno Crusade)*spoiler* Pel fet de que ell fos culpable de que la persona que estima mori i no pugui fer res per aturar-ho i que ella no el culpi per res; pel fet que ell tria morir amb ella.

Imatge

Be i despres en tinc un altre que no la classifico pk no son ben be parella; la Kagura i en Kyo (fruits basket) Perque entenc molt be a la Kagura i trobo que confessarli tot allò a en Kyo es una passada i que ell simplement la perdoni i l'abraçi però que li deixi clar que MAI seran res doncs nose..M'agrada pobre Kagura ;_;

Imatge
En tinc mes però vull veure com avançen XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Jako-kun » 02 juny 2007 16:43

Guai el post.....e fruits basket conec molt poc.....xo la parella Itsuki i Sensui ta molt clara......yaoi yaoi...XD

Les meves preferides son:

1. Gatsu i Kiaska.......en Gatsu és woaaaaaaaaaaaa....i la Kiaska esà woaaaaaaaaaa.....els dos son molt BAN-KAI!!!!!...XD

ImatgeImatge

2. Tidus i Yuna: no es de Manga xo es de Final Fantasy...XD

Imatge

3. Manji i Rin de La espada del inmortal......en Manji tan déu, tan pr00, tan crack i tan inmortal com sempre....i la Rin tan pringajilla....xo en el fons té el seu encant....XD

Imatge

...i ja no men recordo de més.....^o^....xo son le sk més...XDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 02 juny 2007 18:54

Woooooooooooooo quin bon postttttttttt <0<

a veure ù.u

1. Yukino i soichiro

ImatgeImatge

son tant mega monuuus i tant rarus els dos i waaaaaaa

el manga m'encata ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 05 juny 2007 19:35

jo per no trencar la meva rutina doncs posu la Nana i en Ren una de les meves parelles preferides

El seu amor podem dir k va ser casi o just a primera vista, van estar uns anys vivint junts i després es van haver de separar perquè ell va marxar a Tokio per tocar al grup de Trapnest, quan ella va anar kap a Tokio per ser cantant i es van retrovar tot i que havia pasat ara no recordu si era 1 anys o 2 o més (sk ja fa molt k ho vaig llegir), s'estimaven com el primer dia i ell se l'estima moltíssim estan makuuuuu ^o^ (sk soc una romantica enpedernida)

Imatge

Tinc més parelles però em sembla k aketa és la millor


^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Kerla » 10 juny 2007 17:58

1: Kato youji x Kyosuke Iwaki (Haru wo daite ita)

Amb gran diferència, la parella més treballada que mai he trobat: >____< kyaaaaaaaa

Imatge

2: Seishiro sakurazuka x Subaru sumeragii

La que més m'ha fet plorar desprès d'en Katsuya i Kyoko honda.(pse, sóc ploranera, algun problema eh ò_ó)
ImatgeImatge

3 Fake
Imatge

4: estava pensant que potser em tirarieu els gossos si no en posava alguna noixnoia, m'he decidit per aquesta, la trobo molt cuca(i quan a en howl se li cau la tovallola encara més):

Imatge

5:
Imatge L x Light (kerla corre a amagar-se al bunker)
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 10 juny 2007 20:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 10 juny 2007 19:35

Kerla si en ligth no va de Uke si m'en tiraré a sobre ù.ú

Ligth es UKEEEEEEEEEE i punt ò.óUU

I me hauràs de passar el manga de la primera parella si dius que es tan bona ò.óU
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 10 juny 2007 20:29

koroki ha escrit:Kerla si en ligth no va de Uke si m'en tiraré a sobre ù.ú

Ligth es UKEEEEEEEEEE i punt ò.óUU

I me hauràs de passar el manga de la primera parella si dius que es tan bona ò.óU


on veus a la imatge que en light no sigui Uke?

Imatge

Aquesta és més clara, millor?

Per lo de Haru wo daite ita.... ta in inglish, però et puc passar fins el tomo 10 mes o menys... Santa Yuka nitta */////* (quan tingui una mica de temps obro un post a manga i t'hi deixo alguna info, es que ara de llei hauria d'estar estudiant per demà ^^U)

Fans (seriosos) de death note: en koroki m'hi ha obligat!>____< jo no volia posar això, m'atenuareu el càstig oi? (però heu d'admetre que les manilles donen moooooooolt de joc jurjurjur)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Jako-kun » 11 juny 2007 00:29

jo crec k hauries de tenir mes por d'en Siki k de ningú més....XDDD....sap a kins bunkers t'amages...XDDD

xo lo de les manilles em pensava k estarien lligats un amb l'altre.....no dona gaire movilitat per fer posturetes xo si molt de morbo....XDDDDD

PD: veig més a en Light fent de seme k de uke...xo wenu....la imatge no em corrobora gaire...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taishi » 11 juny 2007 01:08

Avere, doncs les parelles que més m'han agradat... tot i que algunes potser no es que siguin parella en el sentit literal de la paraula, però hi ha amor pel mig xD:

Nº1: La Sakura i en Shaoran (de Tsubasa Reservoir Chronicles): Admiro molt a en Shaoran perque ell decideix renunciar a que la Sakura se'n recordi d'ell per així poder anar a través de les dimensions per trobar les plumes de la Sakura i salvarla de una mort segura...
Imatge

Nº2: La Yukino i en Sochiro (Kareshi kanojo no jijou): Son una parella molt maca a més lo que pensen i fan no té desperdici. I les batalles d'amor de la serie!! Increibles!!
Imatge

Nº3: La Shion i en Satoshi (Higurashi no naku koro ni): Realment fantastica parella, lo que arriba a fer la Shion primer per coneixer a en Satoshi i després per venjança quan descobreix que li va passar a en Satoshi...
Imatge

Nº4: La Nodame i en Chiaki (Nodame Cantabile): Es de una serie recent, però l'amor repentí de la Nodame i la manera de fer de tots 2 es genial. Tenen algo...
ImatgeImatge

Nº5: L'Arcueid i en Shiki (Lunar Legend Tsukihime): Es una serie una mica antiga, però va ser el primer anime que vaig veure així per fansub i em va encantar... l'Arcueid es una vampira "shinzo"(que no necesiten veure sang i poden anar pel carrer de dia) i en Shiki es un assassí 'de naixement' per dir-ho de alguna forma, i ells dos s'uneixen per lluitar contra el malvat vampir (vampir de nit, aket si) Roa. Al final com que la Arcueid está al seu limit perque fa segles que no ha begut sang i té en Shiki al costat, doncs decideix renunciar a seguir junts (s'estimaven evidentment) perque té por de que el seu instint vampir acabi dominant-la i ataqui a en Shiki i li xucli la sang. A més, en Shiki és implacable assassinant... fufufufu 8)
Imatge
Imatge

----------------------------------------------------------------
LxLight: Les manilles van marcar la parella em sembla, això ho veig per tot arreu (sobretot al [youtube]) xD Jo penso que en Light es més Seme eh pero la idea de L de les manilles li fa guanyar molts de punts a ell també suposo.

Dw
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 11 juny 2007 12:43

Kerla ha escrit:
koroki ha escrit:Kerla si en ligth no va de Uke si m'en tiraré a sobre ù.ú

Ligth es UKEEEEEEEEEE i punt ò.óUU

I me hauràs de passar el manga de la primera parella si dius que es tan bona ò.óU


on veus a la imatge que en light no sigui Uke?

Imatge

Aquesta és més clara, millor?

Per lo de Haru wo daite ita.... ta in inglish, però et puc passar fins el tomo 10 mes o menys... Santa Yuka nitta */////* (quan tingui una mica de temps obro un post a manga i t'hi deixo alguna info, es que ara de llei hauria d'estar estudiant per demà ^^U)

Fans (seriosos) de death note: en koroki m'hi ha obligat!>____< jo no volia posar això, m'atenuareu el càstig oi? (però heu d'admetre que les manilles donen moooooooolt de joc jurjurjur)


veig que en saps 8) , es que normalment apareix gent com en jako que diu el contrari, NOOOOO, en ligth es megaukeee ò.óU

Y karekano smepre guanyara (hh)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 11 juny 2007 13:37

Jako-kun ha escrit:jo crec k hauries de tenir mes por d'en Siki k de ningú més....XDDD....sap a kins bunkers t'amages...XDDD

xo lo de les manilles em pensava k estarien lligats un amb l'altre.....no dona gaire movilitat per fer posturetes xo si molt de morbo....XDDDDD

PD: veig més a en Light fent de seme k de uke...xo wenu....la imatge no em corrobora gaire...XD


si, en Siki ja te una foto meva tatxada amb una creu vermella a la seva diana, des de l'imatge d'en Light i L vestits de conilleta playboy. >x< tinc por de sortir al carrer. (reso perquè no entri en aquest post....) intentare fer-me el passaport fals el més aviat possible.

Lo de les manilles, no em referia a aquesta imatge, vull dir les llargues, que surten a la majoria de dojinshis jurjurjurjur
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 11 juny 2007 23:37

En Light vol ser seme...

Imatge

En Light NO es en Kira...

Imatge

En Light te malsons, somia k li roben l'L XDDD

Imatge

Es disputen temes molt importants...:

Imatge

En Light fa intents per captar l'L...

Imatge

I finalment la noticia del seu amor es fa publica XD



Imatge
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

com entri en Shiki.... hi haurà una matança.... u___u

EntradaAutor: Kerla » 12 juny 2007 11:43

>_____< genials Aiko!!! n'hi ha que no havia vist i m'estava partint la caixa.

--Desprès que en Light li proposi d'anar a viure amb ell perquè s'asseguri que no és Kira,
L s'imagina com seria la vida quotidiana a casa

Imatge
Imatge Imatge
HAPPY END ^^ (ho ho ho)
Imatge
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 12 juny 2007 12:05

XDDDDDDDDDDDDDD

Molt bones Kerla XDDDDDDDDD Has llegit el Light Note tu?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Kerla » 12 juny 2007 12:27

Aiko Minamino ha escrit:XDDDDDDDDDDDDDD

Molt bones Kerla XDDDDDDDDD Has llegit el Light Note tu?


(l'he buscat,descarregat) i ara si!OMG XDDDDDD MERCI AIKO és la ostia aquest dojinshi!
(de pas me n'he hagut de descarregar uns quants més... quiiiiiiiina llàaaaaastima)
A més a més el grup de dos autores que han fet el dojinshi són unes deeses en el mon el yaoi i yuri (el seu últim yuri, first kiss e lo millor) arigatô!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron