Millors escenes de Death Note? *SPOILERS* :O

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Millors escenes de Death Note? *SPOILERS* :O

EntradaAutor: Taishi » 07 juny 2007 21:01

Eeeps, que com que ara ja s'esta acabant l'anime (queden uns 3 o 4 episodis pq s'acabi al japó). He pensat en fer un tema aqui amb les escenes més mítiques i epiques que es mereixen ser recordades... NO!, "que han de ser recordades",... ara. Amb videos del Youtube clar.

En aquest primer post no posaré res per no spoilejar a la gent... deixaré un espai perquè a partir del segon post ja pogueu posar cosetes, AMVs també valen... en fi...


































Au. Ja em pasaré després a posar alguna coseta hehehe.
8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 07 juny 2007 22:23

No sé si es veurà perquè és del meu blog...

Per començar posaré aquesta, que es bastant actual. Episodi 31













Per si algú encara no la vist :P

Imatge

És d'en Mikam Teru.
Aquesta segona temporada no m'estava agradant tan com la primera, però amb la aparició d'aquest personatge la cosa per mi va començar agafar un gran interès. Potser és una ximpleria, però aquell últim minut de l'episodi 31 on apareix aquest personatge em va encantar.

Ja aniré posant més!
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taishi » 07 juny 2007 22:45

Sip, precisament a coses com aquesta em referia.

Videos va:

KATTA!!! KEIKAKU DORI!!! (Capitol 24)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-I59bIaPeM8[/youtube]WAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cançó de la Misa (Capitol 25)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qkBYtIk5wEE[/youtube]

SAKUJO!!! (Capitol 31)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bKYVYKnRH6s[/youtube]SAKUJO SAKUJO SAKUJO SAKUJO!!!

Google Near (Capitol 33) (minut 1:20)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=egWEtZPRFRM[/youtube]
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Aiko Minamino » 08 juny 2007 01:58

Jo en tinc una però es del manga i es ben be del final....A partir de quan es mor l'L el nivell baixa mooooolt....Per això a partir del tom 7... Em quedo amb.....(No posare imatge pk son dificils de no veure les imatges i em sabria greu spoilejar a algú)*********spoileeeeeeeer******************

Quan la palma en Light, ooooooo em va encantar quina mort mes rastrera i patetica, vaig disfrutar tantissim, però tant... Que al dia següent vaig arrivar a classe amb un somriure i un company (fan d'en light) em va preguntar "Ho has llegit?" i jo.."Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" En seriu vaig disfrutar cada fragment de pàgina de la seva mort.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Taishi » 08 juny 2007 02:26

Llegint això he recordat "algo" de la segona pelicula de Death Note (The Last Name), és un spoiler bastant gran, aixi que els que no han vist el final de Death Note ni les 2 pelicules, doncs que no llegeixin!!!

************************ spoilers pelicula 2 ************************

Per dir-ho sense molts spoilers: Es quan els events del capitol 25 de l'anime es transformen d'alguna manera en els events del capitol 37 o 36.

Lo bo del cas es que quan en Light toca la Death Note que li dona la Misa un cop la Rem 'ha fet la neteja', doncs quan la toca en Light ell veu en Ryuk... tot i que és falsa!!

La unica explicació possible es que quan L li toca la cama dientli que no es baka >< ¬¬!! allà terra fent cuento, en realitat l'està tocant també amb un tros de la Death Note d'en Ryuk. Kukukuku.

Ah, i una altra escena és la del mobil. Quan en Light truca a la Misa i li sona a l'L. Em vaig partir. Es un tros bonissim -- q en el manga ja va ser la ostia per cert --.

Ja buscaré algun video o algo d'això...

:arrow:
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 08 juny 2007 08:12

L'anime com acaba ?

me han dit que volien acabarlo tambe diferent que en el manga ò.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 08 juny 2007 13:41

L'anime encara està per veure com acaba... però se suposa que serà com al manga més o menys, han estat retallant cosetes, mentre no surti al final el Detectiu Conan diguent que estaven assassinant a tothom amb fil de pescar ja em conformaré xDDD

De totes formes, un altre video:

Telefon
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=24eroKkRSGk[/youtube]

8)
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron