Primer manga(o anime)^O^

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Airún » 18 set. 2007 13:20

uaaaaaa, i tant k m'enrecordo, no m'agradaven gaire, només en l'opening l'afecte de l'aigua amb els peixos jajajajaja

només faltaria k l'any k ve hi haves una 3r guerra mundial, pero tmpoc tenim akestes naus xd

^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Takiko » 28 set. 2007 23:03

Aiko Minamino ha escrit:uoooo Airun es una historia maca ^_^

amb fushigi XDD Jo tb amb fushigi jeje

Imatge

I com k sense ell fushigi no seria fushigi...Pues tambe...

Imatge


*inundacio de l'habitacio*



Tens raó...

Imatge



(No ho he pogut evitar >////<)



Ah! I jo vaig "començar" amb Sailor Moon i Sakura xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takiko
Friki
 
Entrades: 57
Membre des de: 26 set. 2007 22:32
Ubicació: Sarrià de Ter ~ Girona

EntradaAutor: Sanse » 12 oct. 2007 12:21

Jo soc una mica més jove que vosaltres. Jo crec que em vaig enganxar a aixo del anime (ske al manga encara no m'hi he enganxat) quan feien bola de drac al migdia. Com que el meu pare li agradava, pero al migdia no ho podia veure, s'ho grabava, i quan jo arribava a casa feia els deures a tota velocitat per poder-ho veure amb ell. I en cas de que no ho pogues veure, m'ho guardava perque ho veies el cap de setmana. Sí, el meu pare es friki, es grabava la serie per veure-la ELL, jo m'hi vaig enganxar gracies a ell.

Mmmm, es més, ara, quan em baixo alguna serie i em poso a mirarla a la tele, si ell passa per darrere del sofa, li passa un fenomen molt extrany que es queda aturat amb el coll girat 45 graus, mirant directament cap a la tele. I ho fa inconscientment, perque li pregunto que fas i em diu que anava a fer noseque.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 12 oct. 2007 19:23

XDDDDD......kina sort k tens.....jurs els meus pares no son frikis.....ù.u....a en Son Gohan li deien San Juan......diossssss......kina veronaya k em feien passar.....u.u

PD: keden pocs pares aixís.....conserval...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 12 oct. 2007 19:59

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Així és com el meu avi... Per ell anavem a mirar en "Sant Goku", sempre, encara que miréssim Sakura.

Al meu pare li van agradar X-Japan, això compta alguna cosa? o.O

Sanse, tens molta sort ù.u
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Sanse » 15 oct. 2007 16:43

Vale, si us dic que quan era petit (jo) el meu pare jugava al Doom, i que jo em vaig enganxar als viedojocs també per ell?

Mmmmm ¿estic fardant de pare?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 18:27

Sí, estàs fardant de pare XD

Juuuus, quina sort T_T Jo no tinc família així...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 21:17

juuuuuu....per al meu pare els videojocs son els causants de k cridi (jo no crido.....jo soc un bon nen..... :twisted: ) i k en comptes d'estar jugant hauria d'estar llaurant el camp.....¬¬......seps és una situació bastant trista.....ToT, els frikis de poble no som ben vistos i menys per la familia.....T.T
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 22:12

Segons el pare d'en Sergi, ell hauria d'estar corrent i saltant pel camp XD A mi no em diuen res d'això... No em volen encara més hores fora de casa...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Sanse » 16 oct. 2007 21:17

Mmmm, adopto germans per 3€ l'hora.
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2007 09:58

Sanse ha escrit:Mmmm, adopto germans per 3€ l'hora.


O.o¿?


ale aki una imatge d'un anime k em va marcar bastant a l'infancia:
Hokuto No Ken.......k juntament amb l'anime d'Street Fighter van ser els meus inicis als animes de lliuta i saaaaaaaaaaaaaang!!!! :twisted:

Imatge
Imatge

i tamb gifts guais:
Imatge
Imatge
Imatge

PD: ......¬¬.....i kina excusa és sino, k no hi han imatges....ale ja ne posat alguna mes....XD
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 oct. 2007 13:27, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 17 oct. 2007 10:54

Jako-kun ha escrit:PD: ja penjare alguna imatge mes...xo esk no tink temps...^^


sisi, no tens temps....curra't més les excuses...
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: koroki » 17 oct. 2007 12:14

Darko ha escrit:
Jako-kun ha escrit:PD: ja penjare alguna imatge mes...xo esk no tink temps...^^


sisi, no tens temps....curra't més les excuses...
+1

viciat de internet.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 18 oct. 2007 17:48

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.....la millor frase de Hokuto No Ken!!!!...."Ya estàs muerto!!!!!"

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 19 oct. 2007 00:37

si, lo de tener familia friky es lo mejor. Yo empezé a ver anime desde que tengo uso de razón, mis tres tios (con una edad media de 20 años por aquel entonces) grababan dragon ball y no me perdía ni un capítulo. los veía infinidad de veces^^. uno de los tres tíos coleccionaba (y colecciona ) comics, y teniendo una habitación entera casi llena, he podido leer marvel, algo de manga y el manga occidentalizado de Dragon ball (y quien no, en los últimos volumenes me tenía que esperar hasta que los sacaran y cada vez que iba a casa de mis abuelos tenía algun nuevo volumen para leer). Me acuerdo que mi abuela me hizo una camiseca con el dibujo de la portada del primer comic de Bragon ball. Mi otro tío escuchava iron maiden (en vinilo!) y el otro leía literatura fantástica, pero me estoy llendo del tema... el anime que vi, creo que el de todo el mundo: dragon ball, doraemon, atori, algo de mazinger, el pequeño cheff, capitain tsubasa, bola de dan, una de un chico que se transformaba en dragón y mucha otra que no me acuerdo. no he leido tanto manga, más que nada dragon ball y más actualmente GITS, espada del inmortal, death note, berserk (gracias jako!). con todo, no pude ver la estrella del puño del norte ni los caballewros del zodiaco, pues no me dejaban mis adres, diciendo que era muy violento (no vieron como goku atravesava a satán (en euskera))
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

cron