Primer manga(o anime)^O^

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Primer manga(o anime)^O^

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 13:38

Doncs estava jo x aqui llegint el forum i he pensat k seria interessant preguntar quant fa k us agrada el manga/anime i quin va ser el primer. En el meu cas va ser Kimba el lleo blanc d'Osamu Tezuka, l'anime clar, però llavors no sabia que era manga ni anime XD. I em va començar a agradar el manga amb 12 anys despres de llegir un article molt bonic a la Jonu magazine sobre Osamu Tezuka, allà vaig pensar "Ostres doncs aquests dibuixos tan bonics i que tant m'agraden es diuen manga i no son nomes dibuixxos bonics si no que darrera de moltes de les histories hi ha coses molt profundes" a partir d'aquí vaig començar a llegir manga i m'en vaig anar enamorant, fins a avui.

Aquesta es la meva historia d'amor amb el manga, i poso una fotu d'en Kimba, el pobret lleo blanc, que va ser el meu primer anime no concient (el primer concient va ser Fushigi manga anime).

Imatge
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Airún » 17 juny 2007 14:45

Doncs lo meu te la seva historia, jo kuan era molt petita, devia tenir uns dos anyets o menys, no menjava gens, i el que va fer el meu pare va ser seurem davant de la tele a mirar Bola de Drac i apartir d'aquell moment vaig començar a menjar més no vol dir k fos la solució o si i a estar enganxada a Bola de Drac i a la tele. I un altre Dr Slump.

Però com dius tu amb akesta edat o una mica més no ets conscient de k allo k mires és anime ni manga, sino es k tens germans grans o amics k tu diguin i no era el meu cas, i per tant potser a ser conscient va ser al cap dels anys quan vaig començar a fer dibuixos manga k tenia de estuxos d'akets k kompres a les antigues botigues de 100 peles. Però sobretot amb Fushigi Yugi k m'encantava i és quan vaig començar anar al Saló del manga ^^, a partir d'akell moment no hi he deixat d'anar cap cop. :D

Es a dir m'agrada el manga gràcies al meu pare, k es el k em va acompanyar al saló el primer cop k hi vaig anar, pk era petita i anar sola amb tren va ser k no jajajaj (gracies papa) :oops:

:roll:
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Kerla » 17 juny 2007 15:18

Pooooz, desprès de preguntar a ma mare (perquè jo no m'enrecordo) em vaig enganxar a bola de drac, i Doraemon per allà els 3 anys. Quan vaig començar a saber llegir, la meva paga (vaig demanar una paga -100 peles-perquè en nobita en tenia) va anar a comprar els manga - us enrecordeu de les revistes xorra planeta de agostini?- d'ambdós (els de doraemon encara els guardo, els de DB no se on paren...u_u). Dr. Slump, no me'n recordo si va arribar més tard, però també es podia veure una kerla petita amb els tipics "unchaaaa, oyooooooo, bona minyona bona minyooona". -aquest últim encara dura-
Mon pare va arribar a odiar profundament la músiqueta de doraemon, perquè el despertava cada matí a les 8 posant la tele XD desprès durant el dia li tocava els pebrots cantant-li -sóc cabrona de naturalesa-

Bola de Drac a casa meva també va marcar molt, perquè mon pare és anglès, i per aquella època, de català, ni fava. Però va començar a aprendre'l mirant bola de drac amb mi. A més a més, sabeu les mongetes granates aquelles? doncs per suposat jo no me les menjava ni a la de quatre (bleeegs) però ma mare (que no es tonta) va tenir una il·luminació, "te'n recordes de les mongetes màgiques d'en goku?" a partir de llavors a ca meva s'anomenen "gokus" i van aconseguir que me les mengés... -que ilusa déu meu-

Un altre manga que va marcar l'infancia va ser Yawara - "cinturò negre" "ginger"- de tant enganxada que no vaig parar fins que mon pare em va inscriure a Judo que vaig seguir durant uns quants anys. Gràcies a això em van començar a agradar les arts marcials.

Airún, el meu papa també em va acompanyar al primer saló que vaig anar >x< i encara l'enyoro de vegades.... ell que portava totes les bosses XDDDDDD
Kerla l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 juny 2007 15:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 15:21

uoooo Airun es una historia maca ^_^

amb fushigi XDD Jo tb amb fushigi jeje

Imatge

I com k sense ell fushigi no seria fushigi...Pues tambe...

Imatge


*inundacio de l'habitacio*
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 15:36

uooooo kerla la teva historia amb el manga sembla una historia de manga!Com molaaaaaaaaa >///< feies arts marcials?

Jo vaig fer judo durant 3 anys i tae kwon do nose quants, ho vaig deixar a cinturo marro i amb el titol de subcampiona de catalunya XDDDD Vaig intentar fer una retirada digne ù_ú
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Airún » 17 juny 2007 15:55

Aiko, jo també tinc infestada l'habitació de fushigi yugi, a part d'altres series, però no de posters sino de dibuixos meus perquè m'encanta dibuixar manga i a la gent li agrada k li regali dibuixos. :oops:

Kerla kina historia més maka ^^

Es veritat no recordava el Doraemon k ens va perseguir tota l'infantesa i encara dura i la meva Ginger i en Ranma k m'encantava amb la veu den Goku jajajaj i moltes d'altres k feien, deu meu sembla k no pero abans la tele estava replegada d'anime, (sailor moon, doraemon, ginger, ranma, atori, chicho terremoto, Kare Kano, Fly, Fushigi Yugi, Janne la lladre Kamikaze <3, Yuyu Hakusho, Marmalade Boy i molts més k ara no recordo, jajajaj)

Vaia rollo us acabo de deixar jajajajaj
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Aiko Minamino » 17 juny 2007 16:25

uoooo Airun jo vull veure dibuixos teuuuuus >///<

Doncs si jo em vaig dedicar un dia a fer una llista amb tots els animes k s'havien emes a la televisio catalana desde Kimba el leo blanc, i m'en van sortir 65 crec. Algun dia posare la llista pk en digueu alguna k recordeu i k no hi surti k segur k m'enn vaig deixar ù_ú

I ara k parlavem de Fushigi....Es pot saber quan treuran Genbu Kaiden???? ;_; Al salo van dir k la treurien ho van dir!!!! :cry: snifff

Yu yu hakusho.....Aixxxxxxxx es la meva serie preferidaper sobre de totes ^_^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Airún » 17 juny 2007 17:02

lo de la llista es molt bona idea segur k ens surprendrem i ens trecarem el cap pensant

I lo dels meus dibuixos, sk em fa molta vergonya ensenyar-los a la gent, perquè per mi no es k siguin gran cosa >//////////<

Li vaig regalar a en Jako el dibuix den Shikamaru de Naruto krek k aket em va sortir força bé però això k us ho digui ell si esk posteixa en akes post
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Dobok San » 18 juny 2007 21:37

Juuuu si que sou jovenetes totes... em sento com un avi xDDD

Pos jo no sabria dir quin va ser el 1er anime pero estaria entre Mazinguer Z (en reposicions) Heidi, Captain Tsubasa, Bola de Drac o Dr Slump.

Mmmm Bola de Drac si que m'enrecordo de veure les 1eres emissions de Tv3 que feien un capitol per setmana (els dimecres per la nit crec) i tot i que Dr Slump es mes antiga em sembla que la van emetre despres que Bola de Drac. Mazinguer Z potser el 1er perque el meu germa ho mirava i en tinc alguns records de quant era petit i Heidi el mateix.
Llavors lo de Captain Tsubasa (Oliver i Benji pels incultes xDD) recordo de mirar-ho al migidia al menjador de l'escola (es que erem molt pocs i el menjador era en un Bar molt gran del poble i ens posaban la tele)

Pero si hagues de dir una serie seria Bola de Drac... uf si m'en recordo de estar tota una setmana esperant que pasaria, quant encara no habien emes mai aquell capitol a tv3, esperant com un boig tota la setmana i tambe amb els amics feiem simulacions de combats fent patades i kame hame's , a partir d'aquesta serie tots vam aprendre a lluitar xDD.

Resumin, Bola de Drac es la serie que em va marcar i tambe va ser el 1er manga que vaig lleguir, editat per Planeta De Agostini com deia la Kerla, eren de portada blanca al principi, despres la van passar a vermell jajajaja

Quins records... vui tornar a aquella epoca :cry:
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 17 set. 2007 10:21

pos k buscant buscant me trobat amb aket anime de fa una colla d'anys....no se si recordeu en Muca Muca.....una especie de miniGogzilla k u8na noia cuidava.....aki teniu l'opening:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Qm8qgT1vWW0[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Airún » 17 set. 2007 11:53

I tan k m'enrecordo, fins i tot encara em se la canço jajajaja

pero es vell ehhh, em sembla recorda k era una parida de serie pero clar tmpoc tinc una memoria genial
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 17 set. 2007 12:04

jo numes recordo l'opening i k el minigodzilla sempre deia muka-muka...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 17 set. 2007 19:14

Muka-Muka....si que m'en recordo de haver-la vista alguna vegada xDDDD

Una de les millores series que vaig veure de petit amb el meu pare, i possiblement de les millors que he vist mai era Conan El Nen Del Futur d'en Miyazaki


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=txtDMQAyrGM&mode=related&search=[/youtube]

I un altre video per que veieu com era la serie na mica mes, per cert....ens queda un any per la 3era guerra mundial xDD

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eZYG9fOfFQs&mode=related&search=[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Airin_Reika » 17 set. 2007 19:38

Doncs be suposo que com molts nens de Catalunya el meu primer anime va ser Bola de Drac, pero clar, ni era conscient del que era el manga o l'anime, pero jo m'empassava Bola de Drac, Fly, Arale, CANDY (si mirava Candy i m'agradava... es mes... la trobo a faltar.. TT_TT Terry on ets?!)

I aixi conscientment quan vaig veure una serie i vaig dir "aixo es manga i m'agrada" va ser amb Sakura la Caçadora de Cartes. Cada tarda la mirava fins que el meu estimat germa em va regalar el meu primer manga, el tom 1 de la Sakura juntament amb un poster que encara tinc penjat a l'habitacio i li tinc molta estima ^^




PD:La col·leccio la vaig acabar fa pokisim, si perfi tinc els 12 toms de la Sakura, la meva Sakura estimada!!! :cry: :cry: :cry:
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 18 set. 2007 00:20

LOOOOOOOOL.....ens keda poc per la 3era guerra mundial.....arrepentim-nos dels nostres pecats!!!!.......XD......ara en serio......."perk ens agraaaaaada taaaaaaan la Terra on viviiiiiiiim.....perk es tan bonic veure sortiiiiiiiir.......el Sooooooool"....era conya ara si k en serio:.......seps com oblidar en Conan....xo sempre havia pensat k la noia k l'acompanyava era una mica lastre......XD....xo el final era molt maco...^^....XD

PD: Airin...seps Sakura es bastant curteta....és curiós com l'anime el van fer allargar tant...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

cron