Pre-secuela de GTO

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Pre-secuela de GTO

EntradaAutor: Palex » 22 jul. 2007 21:03

Notícia per els fans de GTO!

Doncs bé existeix una pre-secuela de la sèrie GTO

Explica les aventures de l'Onizuka quan està a l'institut i com tots els seus intents de sortir amb alguna noia es veuen frustrats...

i des d'Otakugirona.com us oferim la descàrrega del manga en DD des del servidor, sense trucs, ni cacauploads d'aquests^^

Us la podeu descarregar des d'aquí www.otakugirona.com/manga
Palex l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 jul. 2007 21:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 22 jul. 2007 21:25

Vols dir que això es legal o.o ?
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 22 jul. 2007 21:26

El manga no està llicenciar... oi que existeixen fansubs...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 22 jul. 2007 21:27

Peró molts usen megaupload per aquestes raons ^^U, així se treuen merders de sobre ò.o
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 22 jul. 2007 21:28

koroki ha escrit:Peró molts usen megaupload per aquestes raons ^^U, així se treuen merders de sobre ò.o


O simplement perquè no tenen prou espai al servidor...

En tot cas la pregunta si és legal... home, depèn de com o miris... perquè el tema és molt curiós... ja que la llei que ampara als artístes és el Conveni de Berna...

i aquí cito alguns articles...

"Artículo 8
Derecho de traducción

Los autores de obras literarias y artísticas protegidas por el presente Convenio gozarán del derecho exclusivo de hacer o autorizar la traducción de sus obras mientras duren sus derechos sobre la obra original."

En tot cas el pal se'l emporta el fansub, que és qui ho tradueix...

jo només en faig difussió, vull promoure l'obra i no faig pagar ni res per l'estil... tal i com estableix el següent article:

Artículo 10
Libre utilización de obras en algunos casos:
1. Citas; 2. Ilustración de la enseñanza; 3. Mención de la fuente y del autor

1) Son lícitas las citas tomadas de una obra que se haya hecho lícitamente accesible al público, a condición de que se hagan conforme a los usos honrados y en la medida justificada por el fin que se persiga, comprendiéndose las citas de artículos periodísticos y colecciones periódicas bajo la forma de revistas de prensa.

2) Se reserva a las legislaciones de los países de la Unión y de los Arreglos particulares existentes o que se establezcan entre ellos lo que concierne a la facultad de utilizar lícitamente, en la medida justificada por el fin perseguido, las obras literarias o artísticas a título de ilustración de la enseñanza por medio de publicaciones, emisiones de radio o grabaciones sonoras o visuales, con tal de que esa utilización sea conforme a los usos honrados.

3) Las citas y utilizaciones a que se refieren los párrafos precedentes deberán mencionar la fuente y el nombre del autor, si este nombre figura en la fuente.

Jo al cap i a la fi li estic fent una promoció del manga de l'autor, perquè quan vingui a Espanya sigui conegut...

I també perquè entre Japó i Espanya no hi ha cap tipus de contracte ni llei reguladora... que vol dir que si un material no s'ha llicenciat té perquè passar res si es distribueix de forma no lucrativa i fent-ne promoció.
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Dj_Aleix » 23 jul. 2007 21:12

No crec que pasi res. Jo diria que el problema només sorgeix quan es troba licenciada aquí a Espanya (per això quan això passa, LA MAJORIA, dels fansubs paren la seva distribució, almenys desde la seva pagina principal).
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 24 jul. 2007 17:59

si volen merder tel poden buscar....com en tot el k fas per iternet vaja....la kuestió basica del post és doncs k GTO té Young GTO.....k es diu Young GTO.....i és de kuan enkra portava cabell de macarra i tenyit.... 8) ....i com molt be sabrà almany la Cris....el mes aprop k el tenim es a França on si k està llicenciat....com abans de aki ho estava GTO.....aixxxxx.....kin país anti-otaku k estem...... :?

PD: segurament algun algun dia es llicenciarà aki.....com s'ha fet amb GTO.......xo lo dit.....algun dia...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 24 jul. 2007 20:31

Jo us agraeixo molt que us preocupeu per a mi T_T
Però ara sincerament... hi ha un munt de pàgines web que encara distibueixen sèries llicenciades en aquest maravellós país (i des de fa un munt d'any i no els i han dit res) molt serà que algú es queixi per distribuir un manga no llicenciat... a més jo ja entenc als "riscos" que m'exposo, però com molt bé he explicat, és una publicitat que faig al manga amb l'intenció que es llicencii al meu país, si els fansubs no haguessin subtitutat naruto ara no tindriem el manga i l'anime cutrement doblat, per tant és una ajuda a l'autor, si és que quan es llicencii a Supein jo seré el primer en comprar-me'l i a treure'l del servidor, és més si el penges al propi servidor és molt més fàcil tallar-ne la distribució que si el penges a megaupload i coses per l'estil...
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: koroki » 24 jul. 2007 22:42

Ja pero es perillos, més en aquest mon otaku espanyol. Els merders estan asegurats. Pot venirte un de adam i dir que ets de la foc i denurciarte ò.o. Pots poder-lo fer, perque se que es pot, pero tindras merders abans.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 25 jul. 2007 00:14

En serio us ho agraeixo moltissim que us preocupeu per a mi... però ja he expressat la meva opinió i tot el que sé del tema ningú no em farà canviar d'opinió, ni el mismissim president de l'ADAM...

No tinc garies ganes la discussió jo pretenia parlar del manga, però si això ha de suposar un debat sobre la legalitat, doncs no crec que hagi de ser-ho... jo ja he expressat tot el que havia de dir (primer m'he documentat molt per poder parlar del tema).

Però enserio si ha de ser un tema tant cotrovertit posar uns capítols d'una sèrie no llicenciada a Espanya perquè la gent que és fan de GTO pugui disfrutar-los...

¡Doncs apaga i vamonos!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 25 jul. 2007 01:48

seps s'ha desviat una mica la conversa.....de la pre-cuela de GTO a els perills de penjar series en D.D,.....¬¬.....tot i k soc pro-D.D i anti-lleis xunges de llicencies i tal....la justicia pot ser molt xunga....

tornant a l manga......crec k es mol bo per saber tot el passat macarra de l'Onizuka......i l'origen del gran dúo Oni-Ryu!!!! 8)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron