Aoi no Kotodama (YAOI) en película

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Aoi no Kotodama (YAOI) en película

EntradaAutor: Jako-kun » 20 ago. 2007 23:14

Post amb interès per a amants del yaoi, o sigui: Kerla Sergi Taki Yui i rina.....si em deixo algu gumen....XD

S'ha anunciat que Aoi no Kotodama, obra de Keiko Konno, es convertirà en pel·lícula d'acció real.

Aoi no Kotodama, obra de dos volums publicada amb el nom de "Words of Devotion" a Estats Units, tracta la història de Tachibana i Otani, dos amics que comencen a plantejar-se els seus sentiments l'un envers l'altre, quan les seves relacions amb les seves nóvies semblen no funcionar del tot bé.

Imatge

Tot i k encara no s'ha fet pública la data d'estrena, ja està disponible la web oficial de la pel·lícula que podeu visitar en akest link: http://www.fwinc.co.jp/daria/kotodama/ (està en japonès com és normal...XD

PD: ara es kuan em digueu k ja ho sabieu o k us importa una merda i em començeu a tirar boles Genki pel cap.......ù.uU
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron