Novetats Manga per el Saló del Manga

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Novetats Manga per el Saló del Manga

EntradaAutor: Jako-kun » 08 set. 2007 13:07

Les diferents editorials ja han anunicat les seves novetats en series manga k sortiran arofitan el Saló del Manga......aki les teniu:


NORMA EDITORIAL

Norma Editorial ha comunicat a través d'un PDF a finals d'aquest mes, les novetats que publicaran en el Saló del Màniga de Barcelona. Entre aquestes, figuren 4 nous títols:

· .hack//XXXX #1, de Megane Kikujiya i Hiroshi Matsuyama (2 tomos i oberta). Preu desconegut de moment.

· Air Gear #1, d'Oh! Great (18 toms i oberta). Preu desconegut de moment.

· Rex, de Clamp (tom únic). Preu desconegut de moment

· School Rumble #1, de Jin Kobayashi (18 toms i oberta). Preu desconegut de moment.

A més, també sortiran les següents novetats previstes per a la primera setmana de novembre de mà de Norma:

- Oh! Mi diosa #19 (de 35 i oberta) [Ah! Megamisama]

- Fullmetal Alchemist #9 (de 17 i oberta) [Hagane no Renkinjutsushi]

- Keroro #7 (de 15 i oberta)

- Mushi-shi #4 (de 8 i oberta)

- Priest #9 (de 16 i oberta)

- Rave #22 (de 35)

- Royal Seventeen #2 (de 3)

- Rozen Maiden #4 (de 8 )

- Trinity Blood #2 (de 9 i oberta)

- Tsubasa: el secret de les ales #3 (de 6) [Tsubasa wo Motsu Mico]

- Zatchbell #21 (de 30 i oberta) [Konjiki no Gash!]

- Clamp South Side (art-book)

- Escola de manga #3

- Kanji de manga #4

- Japonès per a gent manga #4.

Per altra banda, el primer numero de les reedicions de RG Veda i La llegenda de Mare Sarah, programades al principi dintre d'aquesta remesa de novetats, finalment sortiran a la venda en els següents mesos. Per a acabar, alguns títols com Rex, Escola de manga #3 i el artbook Clamp South Side podrien finalment no sortir a la venda amb la resta de novetats a causa de problemes de producció.


IVREA

L'editorial Ivrea publicarà bastants nous títols durant el Saló del Manga de Barcelona (del 1 al 4 de novembre), a més de nous numeros d'altres sèries com Lagoon Engine o Ikkitousen. Entre els nous títols, tant comic japonès com coreà, figuren:

- Bal Jak, de Young-ho Kim i Sang-young Jeon (12 toms). Preu: 8'50€
Una sèrie sobre lluites de bandes de bon tros humor acidifico. Comença amb l'arribada de Jo Pae a l'hospital, després d'autoinflingir-se un fort cop en el cap durant la cerimònia de lliurament de diplomes. Després de rebre l'alta, aquest noi fort, però molt cap dur, torna a ballar-la i es dedica al que més li agrada: ficar-se en baralles, encara que sol rebre més cops dels quals dóna. Després d'humiliar al cap d'una banda es troba amb un noi de tendències filosòfiques que el fa dubtar... i torna a ser a l'hospital.

- La llei de Ueki (Ueki no Hôsoku/), de Tsubasa Fukuchi (16 tomos). Preu: 7'50€
Cent participants s'enfronten en un torneig representant a altres tants candidats a rei del Regne Celestial. Però el que guanyi no es quedarà sense res ja que rebrà el Zai Blanc, que li atorga el poder que desitgi si ho escriu en ell. Ueki, amb el seu estrany poder de transformar les escombraries en arbres, serà un dels participants. Aquest reeixit manga de Tsubasa Fukuchi posseeix una continuació, La Llei de Ueki Plus, que acaba de finalitzar a Japó després de totalitzar cinc toms.

- Mär Omega, de Koichiro Hoshino i Nobuyuki Anzai (4 toms). Preu: 7'50€
La història se centra en Kai, un noi que idolatra a Ginta (el protagonista de l'anterior manga) després de la seva participació en el final de l'anterior història. Des d'allò, els ARMs es conviertieron en alguna cosa comú, especialment per a ser usats com guardians. Kai en vol un! De cop i volta es topa amb Babbo, l'ARM que tenia Ginta, que es quedarà amb ell. Però no tot és alegria, ja que els falsos ARMs s'han posat fora de control. Kai es veurà obligat a seguir els passos del seu ídol Ginta.

- Nabi, de Kim Jeon-Yoo (tomo únic). Preu: 8'50€
Històries curtes ambientades en un fictici continent asiàtic. D'una estètica molt a lo Clamp. L'èxit mundial rebut per aquest tomo ha dut a l'autora a començar a treballar a fer una sèrie regular en un futur proper.

- Honey X Honey Drops, de Minami Kanan (8 toms). Preu: 7'50€
Hagino Yuzuru és una noia normal que estudia a l'institut Hojo. Com no té molts diners que diguem, ha de treballar en el seu temps lliure. La seva salvació arriba de cop quan Kai, un estudiant adinerat que cursa en el seu mateix institut, la tria com al seu "Honey". Què significa això? Que tots els seus estudis seran gratuïts! Però en canvi de prestar-li ajuda a Kai, la qual cosa no li agrada al principi però... Ha de triar en ser una Honey, o que l'expulsin de l'institut!

- Quiero estar atada a ti (Anata ni Tsunagaretai), de Mayu Shinjo (tomo únic). Preu: 7'50€ -- Conté les següents històries:
· Anata ni Tsunagaretai: Un home confon a Dejuna Minami amb una prostituta quan ella esperava al seu germà per a donar-li una sorpresa pel neixament del seu fill...
· Karada Goto Ubatte: Terumi Kubo, una noia cansada d'una relació que no la duu a res, és sopresa per un desconegut que, escapant d'una baralla, la besa de cop, I li acaba agradant!

· Akuma no Kamen: Les borratxeres són perilloses. No sigui cosa que un acabi com Natsuki, en el llit amb altra persona que no és el seu novio i que, a sobre aprofita per a fer-li xantatge per a no revelar la veritat. Ella no té més remei que acceptar!

· Itai Ai: Norika està disposada a tot per a sortir amb el fred Ryuchiro... fins i tot a despullar-se davant de tot el món.


GLÉNAT

No hi ha novetats per part de Glènat pel Saló del Manga...si voleu saber les últimes novetats d'aquest editorial al post de Novetats Manga hi ha les novetats per a final d'aquest mes de Glènat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 08 set. 2007 22:27

i el numero 20 de l'Espada del inmortal?? ja m'estic acostomant a que en tregui un a l'any...nose si el senyor Hiroaki Samura te molta feina el podriem ajudar entre tots a tintar i aquestes coses per les que no necesites saber dibuixa massa xDDD es que el colega s'ho pren amb mooooolta caaaalmaaaaa
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 09 set. 2007 02:05

lo mes LOL de lo k has proposat esk en Hiroaki no entinta els seus mangas....ho deixa tot a llapis....em sembla k ho vaig llegir en agun forum o r evista o potser en el revers del manga mateix.....és per aixó k el seu estil es tan peculiar.....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 09 set. 2007 10:22

Mmmm pos tinc del 1 al 19 al me costat i repessant-los no em sembla que estiguin nomes deixats a llapis, els que nomes estan a llapis son els dibuixos de principi de capitols pero els altres es veuen repessats a tinta
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 09 set. 2007 13:42

pos em dec haver ekivocat o al lloc on ho vai llegir em varen agnayar....¬¬

la kuestió serà torna-los a llegir almenys els ultims perk a manga per any no recordo gaire b com acababa la cosa...

PD: per cert Dobok, em vai comprar un tomo únic d'en Samura k es diu Ohikkoshi es sobre historietes de personatges k et recorden als de La espada del inmortal.....ja tel passare....està passable k diguem...^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Palex » 09 set. 2007 16:05

Com pot ser que no hi hagi novetats de Glénat...

(Serà que no ho han anunciat... és un suïcidi no treure novetats...)
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 09 set. 2007 23:39

segurament no ho deuen haver dit enkara....l'unik k he trobat son les novetats de final de mes.....xo es eritat trobo extrany k no en facin o almenys k no les anunciin.....ja k Glénat sempre ha tret series molt bones a cada Saló....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 10 set. 2007 00:40

Jako-kun ha escrit:pos em dec haver ekivocat o al lloc on ho vai llegir em varen agnayar....¬¬

la kuestió serà torna-los a llegir almenys els ultims perk a manga per any no recordo gaire b com acababa la cosa...

PD: per cert Dobok, em vai comprar un tomo únic d'en Samura k es diu Ohikkoshi es sobre historietes de personatges k et recorden als de La espada del inmortal.....ja tel passare....està passable k diguem...^^


Eeei pos ja mel deixaras tiu que sempre va be documentarse na mica xDD, si algu vol començar vagabond tinc fins el 19 de moment ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 10 set. 2007 01:41

wowowowo......Vagabond....sempre l'he volguda fer o almenys llegir....merxi merxi....ja farem intercanvis Dobok.....muajajjajaj
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jako-kun » 20 set. 2007 21:20

Dolmen Editorial en el Saló publicarà el manga de Vampire hunter D
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 23 set. 2007 23:49

Els primers volums de Air Gear i School Rumble m'interessen. He vist els seus respectius animes i m'han agradat molt.

Per cert, Planeta De Agostini no traurà Bo-Bobo pel saló?
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 24 set. 2007 10:52

aixó van dir......xo ves a saber.....les editorials sempre xerren molts i llavors o tarden el doble en portar coses noves o diretament ni les porten.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Godai » 24 set. 2007 20:17

Dobok San ha escrit:i el numero 20 de l'Espada del inmortal??


Pel que vam publicar en el reportatge mensual de novetats, el 20 era novetat d'Agost, i bé... pel que acabo de veure a Glénat acaba de sortit ara!! així que a per ell i a disfrutar-lo! :wink:
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
Godai
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 51
Membre des de: 09 oct. 2006 16:18

EntradaAutor: Darko » 24 set. 2007 21:05

woooh! kee? aixi ja ha sortit el numero 20?? no surt pel salo?? o.O
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 24 set. 2007 22:42

jo jal tink!!!!!.....XDDDDDD.....wenu abans k jo ja l'han llegit en Gumà i en Darko....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants

cron