CosPick, una revista pel aficionats al cosplay

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

CosPick, una revista pel aficionats al cosplay

EntradaAutor: Jako-kun » 20 set. 2007 21:18

Fa uns mesos es va informar de la creació d'una revista de mangas gratuïta a Japó, denominada Comic Gambo. Doncs bé, seguint el camí d'aquesta última s'ha creat CosPick, una revista sense cap tipus de cost i que farà les delícies dels milers d'afeccionats del Cosplay a Japó. A continuació els detalls coneguts de la revista.

La revista CosPick, que va ser llançada a Japó durant la segona quinzena del mes passat, concretament el dia 17 d'Agost, ve a cobrir un ampli buit en el que a informació sobre el Cosplay es refereix. Aquesta revista ha estat posada en circulació per la companyia Cross Bridge, empresa que també gestiona el programa d'informació online sobre el districte de Akihabara, Akiba TV.

CosPick tindrà una periodicitat bimestral i constituirà una autèntica guia d'esdeveniments sobre Cosplay que se celebren en el País del Sol Naixent. Però no es queda aquí aquesta publicació, sinó que també informarà als lectors sobre restaurants o hotels que es trobin als voltants dels diversos esdeveniments de Cosplay que es portin a terme. Sembla ser que des del primer nombre s'ha pogut observar una gran acollida i ja en el passat Comic Market 72 es van distribuir aproximadament uns 6500 exemplars entre els assistents. La seva pàgina oficial és http://cospick.jp/pc/
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 21 set. 2007 19:48

Revista gratuïta de cosplay *¬* Tan de bo quan anem a Japó en poguem aconseguir alguna, em faria ilusió >.<
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 21 set. 2007 22:13

jo vull la de figuretes ( no gratuita) : Replicant
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 22 set. 2007 03:33

aki un link a la revista Replicant (gracies Taishi k m'has enseyat a fer akets links tan xulos....XD)

tot i k per mi em seria mes util la revita de copslays....sempre es interessant tenir un llibre on trobar cosrutes de vestits i llocs on trobar les coses k tan buskes pel teu cosplay.....enkra k siguin a Japo...XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 22 set. 2007 10:20

jo tinc aquesta wowowowo

Per mi un friki de les figuretes es una de les millors revistes del mon.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants

cron