Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Yamato Nadeshiko Shichi Henge

EntradaAutor: Taki » 05 oct. 2007 20:49

Poso el post per si un cas algú coneix aquest manga/anime, jo estic veient l'anime i la veritat és que tot i algunes coses típiques de shojo m'està agradant molt...

Bàsicament va de quatre nois ultra-guapos shojo-style:
Imatge
que viuen en una casa (més aviat mansió), i la seva casera els proposa un tracte: tindràn el lloguer gratuit (o tirat de preu, no recordo) si aconsegueixen convertir la seva neboda en una autèntica dama... I com suposo que imagineu, és més difícil del que sembla ù.u

Perquè aquí tenim la genial protagonista, que fa que tot l'anime millori increíblement, la Sunako (millor passo de posar fotos dels seus amics, Hiroshi, Akira i Josephine):

Imatge

Ale, fet el post. Anime que tot i ser un shojo recomano si voleu passar una bona estona ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 05 oct. 2007 21:01

Es bastant bo, a mi el manga ( primer cap) me va encantar ><

Es realment molt entretingut ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Airún » 06 oct. 2007 10:47

A mi m'encantaaaa es genial, la vaig començar a mirar pel youtube (fa d'aixo molt de temps), la vaig trobar i me la vaig començar a baixar. ^^

es molt divertida ^^


pero ara fa motl temps k no m'he baixat res més pk no tinc temps ni res, pero l'haig de continuar
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Dj_Aleix » 06 oct. 2007 11:02

Vaya, així els/"les" 4 de la foto són nois? I jo que em pensava que eren noies amb el cabell curt :?
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Airin_Reika » 06 oct. 2007 14:17

Oh oh m'estic mirant ara ka serue ^^ m'esta agradant molt :D gracies x recomanar-la!!!
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: koroki » 06 oct. 2007 22:58

Dj_Aleix ha escrit:Vaya, així els/"les" 4 de la foto són nois? I jo que em pensava que eren noies amb el cabell curt :?


Bueno crec que es veuen bastant clarament que son noies o.oU

Maxim pots confondre el ros del fons i encara ù.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 07 oct. 2007 12:20

he vist pocs capitols perk la nuria mels va recomanar pos esta molt be....a mes no e del tipics shojos carregosos k et cansen dels seus problemes i problemes (k tamb ni han) tamb hi ha molt d'humor.....el recomano..^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 07 oct. 2007 12:59

Noies? o.O

Serà culpa del visual que jo els veig molt masculins? XDDDDDDDDD En fi...

A veure, és un shojo, ho he deixat força clar; l'estil de dibuix és el que és.

M'alegro que us agradi als que heu comentat ^^
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Quan sortirà la nova temporada?

EntradaAutor: Ti-chan » 16 oct. 2007 09:48

Hola,

És el primer missatge que escric al forum :oops:

Yamato Nadeshico em va agradar molt i estic esperant que surtin els episòdis de la nova temporada, que vaig sentir rumors que seria cap al setembre al japó... Però ja casi son fires i encara espero!
Algú en sap res?

Merci

PD: Heu vist un anime que es diu School Rumble (i el Ni gakki tb)? estic esperant la tercera temporada :wink:

Imatge
Avatar de l’usuari
Ti-chan
New_member
 
Entrades: 9
Membre des de: 16 oct. 2007 09:35

Re: Quan sortirà la nova temporada?

EntradaAutor: koroki » 16 oct. 2007 12:17

Ti-chan ha escrit:Hola,

És el primer missatge que escric al forum :oops:

Yamato Nadeshico em va agradar molt i estic esperant que surtin els episòdis de la nova temporada, que vaig sentir rumors que seria cap al setembre al japó... Però ja casi son fires i encara espero!
Algú en sap res?

Merci

PD: Heu vist un anime que es diu School Rumble (i el Ni gakki tb)? estic esperant la tercera temporada :wink:

Imatge

Fan de school rumbleeeee

es deu aquesta serie tambe, vaig començar a seguir el manga inclus, es bastant bo >0<
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ti-chan » 16 oct. 2007 13:38

Si School Rumble m'encanta, suposo que és aquest tipus de sentit de l'humor com el de Yamato més o menys, o el de Fruits Basket.

Imatge
_____________________________________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
Ti-chan
New_member
 
Entrades: 9
Membre des de: 16 oct. 2007 09:35

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 13:52

School Rumble li tenia ganes, però no sé perquè no l'he acabat veient mai ^^U Algún día ho faré. I no sé, no havia sentit res d'una segona temporada de Yamato Nadeshiko, però si hagués començat al setembre algún fansub l'hagués tret ja, no? No serà el setembre de l'any que vé? XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Darko » 16 oct. 2007 19:42

No coneixia l'existència d'això, pel que dieu...sembla que es ben cert que no es pot jutjar un anime per 4 imatges xDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2007 09:50

Darko ha escrit:No coneixia l'existència d'això, pel que dieu...sembla que es ben cert que no es pot jutjar un anime per 4 imatges xDD


amb "aixó" a k et refereixes?¿, a lo de no poder jutjar un anime per 4 imatges, de School Rumble o de Yamato Nadeshiko¿?...o.O
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Darko » 17 oct. 2007 10:55

Jako-kun ha escrit:
Darko ha escrit:No coneixia l'existència d'això, pel que dieu...sembla que es ben cert que no es pot jutjar un anime per 4 imatges xDD


amb "aixó" a k et refereixes?¿, a lo de no poder jutjar un anime per 4 imatges, de School Rumble o de Yamato Nadeshiko¿?...o.O


Yamato nadeshiko, school rumble jah o coneixia..i m'ho vaig començar a baixar, pro ho vaig deixar
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron