One Piece

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: x3ron » 24 nov. 2007 12:22

One piece es deu, el final d'arabasta es un dels millors. L'unica pega que hi trobo es que no es mort mai ningu, sino es un flashback, sobretot quant en pell, agafa la bomba aquella atamica d'arabasta, i se l'en du cap el cel, i explota, i llavors es veu que el tiu encara esta viu, et quedes :shock:.

Un altre tros molt emocionant ojo spoilers: Es quant cremen el going merry, i tots plorant, fins i tot en zorro, sel veu apunt de plorar.

Els meus personatges favorits son sens dubta en Portgas D Ace, llastima que no surti gaire sovint. En sogeking tambe es molt deu, i tota la tripulacio m'encanta. Tambe me fa molta gracia, les festes que es munten en el barco en luffy,l'ussop, i en chopper (sobretot quant tambe els hi ve en mr 2), i els piques den zorra amb en Sanji.
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Dj_Aleix » 24 nov. 2007 13:14

A mi m'agradaria veure les ercompenses de tan l'Ace com en Shanks etc.
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 24 nov. 2007 20:42

Pero es millor k no es mori ningu....Aixi en Luffy es salva de morir no?Es k conec força gent k aposta k en luffy esmorira al final, i si en Luffy es mor la terra deixa de donar voltes ;_;
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: x3ron » 25 nov. 2007 00:07

Aiko Minamino ha escrit:Pero es millor k no es mori ningu....Aixi en Luffy es salva de morir no?Es k conec força gent k aposta k en luffy esmorira al final, i si en Luffy es mor la terra deixa de donar voltes ;_;


Es imposible que en luffy es mori al final, si l'oda no ha matat mai ningu, i tampoc espero que el final sigui, que trobin el one piece, i que nomes sigui una nota diguent que el one piece esta a dins dels seus cors, i que tambe es les aventures que han viscut i tot aixo..
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Jako-kun » 25 nov. 2007 00:21

x3ron ha escrit: i tampoc espero que el final sigui, que trobin el one piece, i que nomes sigui una nota diguent que el one piece esta a dins dels seus cors, i que tambe es les aventures que han viscut i tot aixo..


seria tan esperable k espero k l'Oda no caigi en l'error......ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Aiko Minamino » 25 nov. 2007 13:23

X3eron ha escrit:i tampoc espero que el final sigui, que trobin el one piece, i que nomes sigui una nota diguent que el one piece esta a dins dels seus cors, i que tambe es les aventures que han viscut i tot aixo...


X3ron....Oda es DEU no un criminaldestrossamillorseriedelmon XDDD Si one piece acabes així...el mon tb deoçixaria de donar voltes XD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: koroki » 25 nov. 2007 23:25

Aiko Minamino ha escrit:
X3eron ha escrit:i tampoc espero que el final sigui, que trobin el one piece, i que nomes sigui una nota diguent que el one piece esta a dins dels seus cors, i que tambe es les aventures que han viscut i tot aixo...


X3ron....Oda es DEU no un criminaldestrossamillorseriedelmon XDDD Si one piece acabes així...el mon tb deoçixaria de donar voltes XD
I l'Oda morira de un atentat Bomba
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dj_Aleix » 25 nov. 2007 23:54

La questió és que la sèrie en te per temps.

Doncs jo alguna que altre mort no m'ha desagraderia. Havera, sempre sap greu, però ben fet pot quedar molt epic, sinó mireu Toppa Gurren, fa pena i que quedes :shock: :shock: però queda apocaliptic. Res, havera si l'anime acaba aquesta saga i coemnça amb la nova :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: neodark » 26 nov. 2007 16:52

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII :shock:

UN MOMENT!!!!!! :D

Un post sobre One piece !! I jo sense enterarme!!!

Culpa de les practiques que no em deixen temps....weno i del wow..

Dons si Per mi es la millor serie xd . Mes que res per que cada saga es totalment diferent, per que cada personatge és fa estimar...podria dir mil coses xd.

Dons si Aixo nomes volia donar senyals de vida i sobretot aqui en aquest post xd.
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Dj_Aleix » 20 gen. 2008 21:04

Algú està al dia amb el manga?


Que gran és en Zoro :D
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Uzu » 20 gen. 2008 21:13

jo xD
només diré que...
marimo rulz
Imatge
(que facil es renderitzat una imatge d'un manga xDD)
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 00:15

Aleix, jo estic al dia (desde fa poc)!Com he plorat amb en Zoro ;_;

Es que el veia mort! >_<

I no estic dacord, no vull mort a One Piece, els personatjes valen tots tan que seria horrible perdren algun >_< (I no crec que l'Ace estigui mort)
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Uzu » 21 gen. 2008 00:22

doncs si one piece no és una serie 10 es precisament per aquest toc tant infantil de que no mor ningu, no els dolents que no els maten (la qual cosa em sembla bé, tampoc cal anar matant a tothom), sino per exemple: pell no mor, a skypiea tots fregits de 10000volts pero ningu mor...fatal fatal... i sincerament, espero que ace hagi mort a mans de barbanegra, o com a minim, capturat per la marina i empresonat a la presó submarina. si ace està viu, ja seria el colmo, igual que si brook no s'unís a la tripulació.
i one piece ha d'acabar amb luffy mort a mans de la marina, sino, vaia merda final.
pro tranquils, que zoro no morirà...si mor algú, ha de ser algú important per la tripulacio, no el borde d'en zoro xDDD (o sigui en luffy)
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 gen. 2008 00:24

Ace no pot estar mort de moment, perque sino el paper no tindria sentit.
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Avatar de l’usuari
Aiko Minamino
Postejador Nat
 
Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Uzu » 21 gen. 2008 00:28

un paper que ningu sap el que diu, i ningu sap el que significa... mmm... no, no té sentit
com tampoc que el vigilant del far parli amb un tal roger, ni que l'enel parli d'altres illes del cel, ni taantes altres coses que no es saben a one piece, i que potser no sabrem mai.
ace hauria de ser mort, i si no ho està, serà un error, igual que en pell sigui viu.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron