Chi's Sweet Home un nou anime seinen

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Chi's Sweet Home un nou anime seinen

EntradaAutor: Jako-kun » 29 gen. 2008 20:47

En el número 8 de la revista Morning de Kodansha s'ha anunciat que "Chi's Sweet Home", de Kanata Konami, contarà amb sèrie d'anime que s'estrenarà a TV Tòquio la temporada de primavera. "Chi's Sweet Home" es publica en la revista Morning des del 2004, havent recopilat de moment quatre tomos. L'editoriaestà molt orgullós del manga de Kanata Konami, ja que els tomos són totalment a color malgrat que la seva serialització a la revista sigui en blanc i negre.

El manga tracta sobre Chi, una gateta perduda que és acollida pels Yamada, una família que viu en un edifici que no permet tenir mascotes.

Imatge

PD: a més k la gateta es super-moni ^^.....i k consti k akesta paraula (super-moni*) no la dic gaire sovint....¬¬
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 07 març 2008 14:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 29 gen. 2008 21:14

Mmmm una serie sobre una gata super-moni es Seinen??? Em sembla que fins aqui he arribat, pareu el tren que vui baixar xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 29 gen. 2008 21:29

Dobok San ha escrit:Mmmm una serie sobre una gata super-moni es Seinen??? Em sembla que fins aqui he arribat, pareu el tren que vui baixar xDDD


xDDDDDD....nuxe...aixó es el k posa la noticia......suposo k amb la visió d'una gata (mona) doncs ens deu ensenyar tot un món de sentiments d'una familia japonesa.....O.o.....és lo k suposo
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2008 13:58

He vist 6 capítols de Chi's Sweet Home i encara no la veig seinen per enlloc XD Això sí, "super-moni" ho és un rato.

O serà que tinc una percepció distorsionada del que és el seinen XD

(reflotameeeeeeent de temeeeeeeees)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 09 nov. 2008 14:15

oo wowow ja se que mirar si algun dia estic aborrida ^^
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2008 14:33

Em sembla que és bastant eterna XD I els capítols són curtets, de 10 minuts crec recordar... O menys.

Per cert, la notícia era de MisionTokyo? XD Ja els val.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 12 gen. 2009 16:52

reflotaaaaan temaaaa!!!!

Glènta editarà "Chi's Sweet Home":

MisionTokyo ha escrit:"Glénat ha anunciado que posee la licencia de Chi's Sweet Home, manga seinen de Kanata Konami muy querido en Japón que ha contado con su adaptación animada este mismo año.

Chi's Sweet Home se publica en la revista Morning desde 2004, habiendo recopilado por el momento cinco tomos. El manga de Kanata Konami está muy mimado por la editorial, ya que los tomos son enteramente a color pese a que su serialización en la revista sea en blanco y negro.

El manga trata sobre Chi, una gatita perdida que es acogida por los Yamada, una familia que vive en un edificio que no permite tener mascotas.

Las eventuras de la gatita Chi llegarán a España en abril."
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: MiraiMaki » 12 gen. 2009 17:06

1 any després, hem descobert si es o no seinen, o truco a l'L i a Shinichi Kudo perque ens ajudin?
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 12 gen. 2009 18:50

Seinen es, ja que suposo que es per adults. Seinen no vol dir sang i tetes û.u, sino per un public més madur al que ja li interessen coses més profundes.

Tot i així no le vist xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 12 gen. 2009 20:12

És que jo no la vaig trobar ni profunda ni adulta. Suposo que el que passa és que es serialitza en una revista seinen.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 12 gen. 2009 20:17

jo he llegit una part del primer tomo
(hi ha un grup francés divisionXII que fa el scanlation, http://www.divisionxiii.fr/Projet/index.php?Id=12 )

crec que es considera seinen perquè des del punt de vista infantil o juvenil es podria trobar aburrit crec jo, fa anys no crec que li hagués trobat tant la gràcia.
Jo ho compararia una mica a shin-chan, que tot i que molts nens ho miren no acabaran d'entendre la intenció perquè està encarat a adults, sobretot pares. De la mateixa manera Chi's Sweet home, tot i ser molt cucu i divertit no està encarat a nens, suposo que sobretot aquells que hem tingut animals de companyia (gats o gossos) ens podem sentir identificats en molts moments de la serie. (la meva gossa també es va oblidar totalment que l'havíem separat de la seva mare quan va veure el bol ple de pa i llet XD)
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Kurysu » 11 març 2010 03:08

Chi's sweet home es una monada de serie <33 m'agrada bastant ^^ tambe m'he vist la continuacio anomenada: chi's new adress, pero no m'he vist tots els capis xD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Kurysu
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 47
Membre des de: 10 març 2010 05:48
Ubicació: Yuriland ♥


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron