Tengen Toppa Gurren Lagann

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Tengen Toppa Gurren Lagann

EntradaAutor: Jako-kun » 16 feb. 2008 13:14

Tan sols dir que és una de les millors sèries que he vist mai.....i us animo tots a veure-la.....me la va recomanar la Taki i no m'ha sabut greu baixarme-la capitol a capitol tot i estar matant la línea del meu company de pis k jugava al WoW, perk ha valgut molt la pena!!!!

PD: ala.....veieu com no he fet cap spoiler.....no pas com en el cas del braç de fusta d'en Naruto....aixxxx....kina poca fe en mi k teniu....ù.u
PD2: a part obro akest post per si voleu parlar de la sèrie.....tot i k en principi akest post era per recomanar-la....^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taishi » 16 feb. 2008 15:25

Jo també la vaig veure fa molt poc, i només dir que la serie cada episodi hi va guanyant.

Evidentment jo també la recomano!!
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 16 feb. 2008 16:50

Jo nomes dire una cosa :

Es sublim
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Uzu » 17 feb. 2008 02:01

doncs per portar la contrària, a mi em sembla un conyàs de serie ...
sense punt de comparació amb la sèrie que vaig començar a llegir fa dos dies: la sobèrbia BERSERK
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Jako-kun » 17 feb. 2008 02:07

Uzu ha escrit:doncs per portar la contrària, a mi em sembla un conyàs de serie ...
sense punt de comparació amb la sèrie que vaig començar fa dos dies: la sublim BERSERK


euuuuuu.......soposo k ho deus dir de conya no?¿......l'anime de Berserk és tan horrible que hi vomitariaa sobre les vegades que fes falta perk no hagés existit mai (és un insult continu en majúscules al manga de Kentaro Miura)!!!.....en canvi si parles del manga ja és una altre cosa i tens perdó.......tot i que entenc k Tengen Toppa no pugui agradar a tothom i fins i tot la gent ni l'acaba.....xo wenu....jo la segueixo recomanant "^_^"
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Uzu » 17 feb. 2008 10:47

Jako-kun ha escrit:euuuuuu.......soposo k ho deus dir de conya no?¿......l'anime de Berserk és tan horrible que hi vomitariaa sobre les vegades que fes falta perk no hagés existit mai (és un insult continu en majúscules al manga de Kentaro Miura)!!!.....en canvi si parles del manga ja és una altre cosa i tens perdó.......tot i que entenc k Tengen Toppa no pugui agradar a tothom i fins i tot la gent ni l'acaba.....xo wenu....jo la segueixo recomanant "^_^"

bé, si dic "llegir", és força evident que parlo del manga xD De fet, porto una ratxa de 2 de llegir obres magnífiques (nodame, berserk) i de bones (Fairy Tail, Psyren) esperem que no s'acabi.
No m'agraden les adaptacions, només miro anime en ocasions especials o si són obres originals, per exemple Tengen Toppa. Altre història és que m'agradin -_-
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Avatar de l’usuari
Uzu
Friki
 
Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Taki » 17 feb. 2008 20:04

Però l'has vist sencera? Bé, és igual XD Sobre gustos...

Com heu vist al post inicial doncs a mi també m'encanta XD Personalment de les series que he vist de gainax és la que més m'ha agradat (de fet tenia reticència a veure-la perquè és de gainax).

Fins i tot estem preparant un grup de cosplay força completet... >.< Tenim qui vol anar de Rossiu i tot, wow.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Fakto » 18 feb. 2008 13:45

He visto los primeros 8 capitulos, esta entretenida, es original ... perocae demasiado el lo absurdo y hace mucho uso de lo ridiculo, demasiado a menudo para mi gusto. La acabare, supongo, y despues podre opinar mejor.
Imatge
Avatar de l’usuari
Fakto
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Jako-kun » 28 maig 2008 12:38

No una.....sinó dos pel·lícules de Tengen Toppa Gurren Lagann....en el FanimeCon celebrat a Califòrnia recentment, membres de l'estudi Gainax van anunciar que es troben treballant no en una, sinó en dues pel·lícules de Gurren Lagann.

Finalment està confirmat que les pel·lícules seran una revisió de la sèrie amb algunes escenes noves. La primera d'elles s'estrenarà el 6 de setembre, segons indica la seva web oficial.

La sèrie de televisió de Gurren Lagann es va estrenar en la temporada de primavera del 2007 i compte amb un total de 27 episodis. (aixó últim no se ben bé d'on surt però wenu...ù.u...si algú m'ho pot explicar em faria un favor).

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 28 maig 2008 22:09

Qué coi els hi ha donat ultimament amb fer revisions de series? Primer Evangelion, ara aixó... qué serà el próxim? Peli de Kare Kano? xDDDDD
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 28 maig 2008 22:25

Apa, doncs ja m'estic descarregant el capítul pilot, habiam si és tan bona com dieu.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 28 maig 2008 22:49

Per mi... Bé, els primers 6 capítols no em van enganxar per res. El 7 ja em va deixar amb més bon gust de boca. El 8 és un mon apart. I del 9 al 15, a mi em van semblar genials. Després, potser no tan bona, però enganxa que dona gust. És perque estiguis informat XD

I sobre lo de les revisions... Volen diners, aprofitar el filón... És natural... A més, recordem que és gainax.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 28 maig 2008 22:51

Gràcies. Com va dir algú, l'informació és poderío. També m'estic descarregant Kure-nai, habiam què tal és. Jo és que després d'haber vist Death Note...la resta s'em fa petit XD
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: koroki » 28 maig 2008 23:06

Jooo,
jo volia veure-la al japo quant anessim

que hi farem.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 28 maig 2008 23:08

Kurenai com que no està acabada no sé com resultarà al final XD Però del que portem de temporada i del que he vist, sembla el millor. A mi m'agrada força.

De tota manera, amb TTGL, et diré que un amic meu pensa el contrari que jo: que els primers capítols són els millors i que després es fa més seriosa i ja no mola. Depèn dels gustos de cadascú.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

cron