Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: SouL » 16 nov. 2012 19:11

BloodyRedHood ha escrit:Jo ara estic veient Clannad :kawai_oi: Que no se com no l'havia vist avans.


Bones.

Ja veuràs a Clannad After Story, ja veuràs Imatge

Espero que ens expliquis què et va semblar.

Salutacions.
SouL
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 29
Membre des de: 23 oct. 2012 23:13

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 17 nov. 2012 01:03

A mi clannad s'em va fer llarga. En general. No esta malament, pero em va donar la sencacio que amb 24 capitols la podrien haver enllastit tot.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 18 nov. 2012 11:19

Capitulas de Chuunibyou demo Koi ga Shitai! M'ha agradat força >< No se si serà de 12 capitols la serie.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 18 nov. 2012 12:36

Segons la senyora wikipedia, tindrà 12 capítols.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Hachi » 23 nov. 2012 00:29

L'altre dia per fi, vaig acabar de veure Toradora, una gran sèrie ><
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 01 des. 2012 17:52

M'estic viciant moltissim a yuru yuri, m'encanta (L)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 15 des. 2012 10:37

Les últimes coses que he vist:

Accel World: M'ha agradat força. Espero que hi hagi una segona temporada.




Kono Naka ni Hitori Imouto ga iru: Típic harem ecchi. Quan una historia comença amb el típic protagonista genéric que de petit va patir un accident i que no recorda les noies que va coneixer durant la seva infancia... doncs ja no pots esperar gaire res. A més està molt censurat. 100 % prescindible.


Link

PD: Les noies en aquesta serie no porten sostenidors.


Campione: Més harem ecchi pero amb combats. Aquesta serie es una excusa per veure al protagonista (genéric novament) morrejant-se (i amb ganes eh x'D) amb totes les noies que l'acaben rodejant. A destacar la interpretació que fan "a la seva" de les diferents mitologies x'D... Dintre del que seria el seu génere em va agradar molt més Ichiban Ushiro No Daimaou

Deixo ending de Campione:

Link
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 15 des. 2012 13:11

Wooo algu que ha vist accel world! A mi em va agradar força. Té moments fluixos a la segona part, pero vaja.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Midgar Wolf » 15 des. 2012 13:26

koroki ha escrit:Wooo algu que ha vist accel world! A mi em va agradar força. Té moments fluixos a la segona part, pero vaja.


Sip, mira que jo esperava que no m'agrades per allò del prota petit i grassonet, pero he de reconèixer que la serie té els seus moments bons i que en línies generals et deixa bon sabor de boca i amb ganes de saber més.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Midgar Wolf
Postejador Nat
 
Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 17 des. 2012 19:36

Hola.

Jordi, com ja saps no estic gens d'acord amb la teva opinió de Kono x'D A mi em va agradar força ._.

Jo les dues que m'he vist entre ahir i abans d'ahir son:

Chuunibyou demo Koi ga shitai!: M'ha agradat força, de fet es dels millors d'aquesta temporada si se'm permet, tinc moltes ganes de veure com acaba (encara que diuen que acaba diferent de la novela ._.)

Ore no Imouto ga Konnani Kawaii wake ga nai!: Meeeeeeeh, no esta mal pero després de veure Chuu... xD Això si, esta bé i els 16 capitols m'han agradat (i me'ls vaig veure en un dia X-D si es que jo també....)

Ara les que tinc en ment de mirar-me senceres entre avui i demà son:

Moryou no Hako: Recomenada per un amic, això si, com em vegi els 13 capitols en un día (segons ell) no se'n fa càrrec de la meva salut mental x'D

Gurren Lagann: A recomanació d'en Midgar i després de que el Torrent per fi es descarregues x'D

I després no sé quina començar, tinc pendent JoJo encara T_T

Salutacions ^^

PS: Accel World me la vull veure pero em sembla que primer llegiré les noveles, en vista de que (es el mateix autor) la adaptació al anime de SAO esta arribant als nivells de la de Zero No Tsukaima (o sigui, merda podrida i resseca). Potser l'anime esta bé (l'anime de SAO i de Zero també esta bé x'D) pero algú sap si es fidel a la novel·la? Gràcies!

PS2: Hachi, Toradora! es apoteosica (i el nom una puta genialitat x'D) pero les noveles tenen MOLTÍSSIMA més cosa i el final es diferent (saps que te una continuació en videojoc de PSP? això si, enterament en japonès x'D)
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Taishi » 26 des. 2012 18:49

Quines son les series que us han agradat més del 2012?

Per mi, Yuru Yuri♪♪, Danshi Koukousei no Nichijou, Haiyore! Nyaruko-san, Medaka Box i Jinrui wa Suitai Shimashita.

També m'han agradat bastant Medaka Box Abnormal, Ebiten, Seitokai no Ichizon 2, Nisemonogatari, Binbougami-ga!, Milky Holmes 2, Kill me Baby, Saki Achiga-hen Episode of side-A, Sengoku Collection, Kore wa Zombie desu ka Of the dead, Hyouka, AKB0048, Chuunibyou demo Koi ga Shitai, Tasogare Otome x Amnesia, Another, Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne!, Little Busters, Sakurasou no Pet na Kanojo, Dog Days', Hagure Yuusha no Estetica, Koi to Senkyo to Chocolate, Jojo's Bizarre Adventure, To love-ru Darkness, Busou Shinki, Kono naka hitori Imouto ga iru, Oda Nobuna no Yabou, Highschool DxD, Symphogear, Queen's Blade Rebellion, Zero no Tsukaima F, Fate/Zero 2 i Shining Hearts -shiawase no pan-.
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 26 des. 2012 20:08

Chuunibyou demo Koi ga Shitai y Yuru yuri (8)(8)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Vlaid » 28 des. 2012 02:15

Una vegada acabada SAO (que possiblement el 17/2/2013 hi hagi una segona temporada) e vist una serie que em van recomanar...si, ACCEL WORLD. Sincerament, es una pasada i espero com diu en wolf, que hi hagi una segona temporada, que es el que se sospita segons la wiki :vicios:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: apau 「コバ」 » 28 des. 2012 02:32

Hola.

Pero llegiu-vos les noveles joder x'DDD

Jo dels que he vist aquest any ho tinc clar: Code Geass

Si es que hagi sortit aquest any: Posiblement Chuunibyou x'D

Salud ^^
Avatar de l’usuari
apau 「コバ」
Va amb 56 K
 
Entrades: 56
Membre des de: 09 des. 2012 18:58
Ubicació: Romanyà de la Selva (Santa Cristina d'Aro)/Leningrad, patria soviètica./赤日本

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: Vlaid » 28 des. 2012 02:35

Les que m'han agradat mes aquest any...hummm dificil elecció... :lolface: ni de conya :macabre: SAO y Accel World :nocrec:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Avatar de l’usuari
Vlaid
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

cron